2 Haziran 2020

Arzu Sapağında İnecek Var / Nazlı Eray



"Lokum 2020 Kitap Okuma Listesi" için okunmaya başlanan bir kitap daha....
Ve yeni bir tanışma kitabı da diyebiliriz...
Hatta ve hatta fantastik edebiyat türündeki ilk okuma belki de... Daha önce fantastik edebiyat türünde bir kitap okudum mu hatırlamıyorum... 

Bence bir sürü ilk :)))  Çünkü hayatımda okuduğum en absürt kitap kendisi... Bak bu da bir ilk sayılır😂

Bir sürü karakter, hepsi birbirinden ilginç.. Semra Özal'dan Kraliçe Mari Antonitte'ye... Alain Delon'dan cinci hocanın boykotçu cinlerine kadar... Skalanın genişliğini ve absürtlüğünü hayal edebildiniz mi? 

İlk birkaç bölümde Şebo zaman kaybediyorsun, gel bu kitabı okuma dese de iç sesim, engel olunamaz bir şekilde bu saçmalıklar zinciri beni çekti... Aslında bu çekimin; 1989 yılında yazılan bu kitabın öpücük ışınlanması ile 2020 senesine gelmesi ile çokça alakası var diyebilirim... 

Evet bizim yıllar yıllar sonra acaba hayatımızda ne değişiklikler olacak hayalini sevgili Nazlı Eray o yıllarda 2020 üzerinde kurmuş ve ne tesadüf ki ben kitabı bu sene okuyorum... 

Burada sevgili yazarımıza seslenmek istiyorum, okumayacağını bile bile... Maksat içimde kalmasın :))

Sevgili Nazlı Hanımcım; 
Sizin de anladığınız üzere insanoğlu henüz çok aşamamış kendini 2020 yılında... Öyle ne yürüyen kaldırımlarımız var henüz, ne de içtiğimiz sigaraya göre çeşitlenen ruh halimiz... O rüya makineleri icat edilince hayatımıza ne şahanelik katar bilemiyorum tabi... Herkesin kirli çamaşırları dökülür sadece ortaya... Mışşş gibi yaşayan bir toplum olduk sonuçta... Bu sene hayatımızın içine virüsler etti.. Boykotçu cinler bu duruma okuyup üfleselerdi keşke... Ya da astronot Abidin çözebilir miydi ki?

Sonuç olarak çok eğlenceli bir kitap olmuş, bu kadar saçma sapan karakter kurgunun içine bir şekilde konumlandırılmış ve okurken bu konu nereye bağlanacak diye de merak uyandırılmış... Öyle kolay kolay 1 günde kitap bitirenlerden değilimdir ama bu kitap 1 günde bitti, gitti...

Yazarın diğer kitapları da bu minvaldeyse, çerez niyetine okurum bir kaç kitabını daha sanırım... Sonuçta sık sık kafa dağıtmaya ihtiyacım oluyor bu aralar....

Söyleyeceklerim bitmiştir efenim... Arzu sapağında ineyim ben artık 😉



16 yorum:

  1. Bence bu mektubu Nazlı Eray'a yollamalısın, çok mutlu olur. Mail adresini yazıyorum: nazlieray@hotmail.com
    Okuyucusuyla çok yakın ve bu tür şeylerden mutlu olan bir yazardır ve tüm kitapları böyle fantastiktir. Marilyn Monroe'yu seviyorsan şu kitabını tavsiye ederim, yine fantastik ama çok da ilginç: Marilyn: Venüs'ün Son Gecesi
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Nurşen ablacım mail adresini vermene :) Mutluluk bulaşıcıdır ne de olsa...

      Evet Marilyn'i severim. Ve hemen bu kitabı not ediyorum. Tavsiyene sağlık ♥
      Kocaman sevgilerimi gönderiyorum

      Sil
  2. eski kitaplarını okumuştum yeni çıkan kitaplarını okumadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yeni bir kitap değil bu kitabı da.. Ama sanırım yeni bir basım...

      Sil
  3. Bu yazarı daha öncede duydum. Beğenen olduğu kadar, beğenmeyenleri de vardı. Belki okurum. Teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  4. nazı eray en sevdiklerimden biricik ankaralı yazarımız çılgın yazarımıız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankaralı ve çılgın :)) Güzel bir anlatım :))

      Sil
  5. Hanüz tanışmadığım bir yazar Nazlı Eray, şu ara okuma olayında gaza gelmişken tanışmalı belki de Şebnemcim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sever misin bilmiyorum ama eğlenceli absürt bir kitap Derya...

      Sil
  6. Diğerleri de bu minvalde. Nazlı Eray'ın farkı da bu:) Okumayacağını bile bile diyerek seslenmişsin ama denk gelirse okur biliyor musun? Twitter'da mesela rahatlıkla iletişim kurabiliyorsun. Okuru olan çok yakın bir arkadaşım baya baya ahbap oldu kendisiyle, defalarca görüştüler. Sıcak bir insan. Sen de sıcaksın:) Öpüyorum seni Şebnemcim. Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleymiş Sezer. Sevgili Nurşen abla mail adresi verdi hatta. Böyle okurlarıyla iç içe yazarları sanki daha çok seviyorum ben ♥

      Ben de seni kocaman öpüyorum

      Sil
  7. Ben de hep merak ederim Nazlı Eray'ın kitaplarını ama bir türlü okuyamadım. Not alayım bunu.

    YanıtlaSil
  8. Kafa dağıtmalıksa okunur. Bu ara çok zor kitaplar okuyamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yeni yeni toparlıyorum Derya... Ama yine de çocuk kitapları, çıtır çerezlere gidiyor elim...

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)