11 Mayıs 2020

Nisan İnstaları ♥


Nisan karantina ayıydı...
Evden dışarı çıkmadım hiç  market dışında ...
O da sanırım 2 kereydi...
İlk zamanlar uyum sağlayamasam da bu duruma şimdilerde alıştım iyice...
Evimde yaşamayı daha çok sevdim bu dönemde...
Evde neler yapmışımın toplu gösterimi olsun bu insta seçmeceleri ;)



Balkonumun prensesi artık hiç şaşmıyor 😍 
Bu dönemlerde üstü pıtır pıtır hep ❤️ 

Yine çiçek açtı gözümün çiçeği


Bugün 23 Nisan, hep neşeyle doluyor insan 👏👏❤️🎊🎊 

Bugün 100. yılımızın onuruna balkonlarda buluşuyoruz ♥


İnanıyorum vallahi :))
O huzura erdiğinde beni de huzura erdirecek biliyorum :)))


Yumurta kapama sevenler elime mum diksin ;)


Şu sebze kurutma zımbırtısını çıkartanın ellerinden öpüyorum ♥
Onda kurutup biraz havalandırıyorum ve genellikle kavanozlara yerleştiriyorum yeşilliklerimi...
15 gün rahat dayanıyor..
Ben de vicdan azabı çekmiyorum böylece ;)


Sabah kahvesini daha yeni içebiliyorum desem 😳 
Azıcık başım tuttu gerçi ama pc başından kalkamadım bugün. 
Saat olmuş 5 ben daha akşam yemeğinde ne yiyeceğimizi bile planlamadım kafamda. 
Sıkışınca dışardan pizza söylemek nasıl bir lüksmüş 😞 
Neyse elime ne geçerse içine koyacağım bir yemek yapayım da bizim ev ahalisi azıcık söylensin bana 😂😂😂 
Diyeceklerim şimdilik bu kadar, herkese iyi akşamlar 😘😘 

Bizim evin halleri 
Karantina bilmem kaçıncı gün
Ne bulduysam koydum yemeği yapanlar elime mum diksin ;)


Oytun'a level atlatma çabalarında bu bölümde accuk sınıfta kaldı ama olacak o kadar...
Sonuçta ben de sevmem ütüyü...
O da sevmek zorunda değil...
Ama sıkışınca ütülemek zorunda hahahaa :))


Ne zaman balkonu yıkasam istisnasız geliyor :))
Çıl-dır-mıy-cam 


Balkonda güneşlenmeyi sevdik biz bu karantina da ♥


Hani şu ilk sokağa çıkma yasağı ilan edilip gece yarısı marketlere doluşulan günün sabahıydı...
Ve ben çoktan markete gitmiştim :))
Hoş gitmemiş olsam da açlıktan ölmezdim 2 gün ;)


Erkekler bazen mutfakta biz kadınlardan daha başarılı olabiliyorlar...
İçindeki cevheri çıkarmasını ve bir daha mutfağa yemek yapmaya girmemeyi umuyorum...
Bir gün olacak biliyorum ;)


Güüüünaaayyydddııınnnn ☀️ 
Derse ve işe başladıysak mutlu haftalar diyebiliriz bence. 
Bu hafta güzel sürprizlerle gelsin hepimize ❤️ 

Karantina günleri
Güzel günlere uyanacağız
Biraz daha sabır


Terapi saati ♥

20 yorum:

  1. Oytun pek hamarat maşallah. Çocuk ütü bile denemiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ütü kısmı biraz zorlama oldu ama olsun, öğrensin ;)

      Sil
  2. terapi güzeldir, oytuna da kolay gelsin yarın evlendiğinde umarım eşine yardım eder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat müşterek özlemcim, inşallah yardım eder..

      Sil
  3. ne güzel geçmiş işte nisan karantina da olsa mayıs çok daha güzel geçsin inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Bulgur pilavı mı yaptı? Vallahi tebrik ediyorum Oytun'u:) Şahane!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucundan ucundan başlatıyorum Sezercim, biraz öğrensin yemek yapmayı.. Lazım olacak nihayetinde.

      Sil
  5. Oytun'a maşallah :) Doğru yolda ilerliyor :) Sebze kurutucu cidden çok işe yarıyor, kahve keyfi çok iyi geliyor insana. Balkonun içine etmeyi neden bu kadar çok seviyor bu kuşlar hiç anlamaıyor. Bıktım cidden temizlemekten. Sonunda en çok konduklara demirlere konmamaları için yanar dönerli bant sardım. Azaldı epeyce sorun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanar dönerli bant iyi fikirmiş... Cd falan da asıyorlar sanırım, çözüm oluyor mu bilmem...

      Mutlu hafta sonları diliyorum :)

      Sil
  6. Kumrular için balkona iki tane şeffaf naylon torba astım.Onlar rüzgardan havalandıkça tırsıp gelemiyorlar.
    Oğluna maşallah diyorum. Bizimki de yemeğe meraklıdır ama evdeyken ben kıyamıyorum ,kendi evinde yapsın,diyorum.
    Çiçero fena film değildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız kaldığında kolaylık olsun, öğrensin istiyorum Mehtap... Uzaktan uzaktan beceremeyebilirim bunu ;)

      Sil
  7. hehe herşey eğlenceli keyifliiii, yumurta kapama bilmiyodum yaaa yaparım öğrenirim, teşekkürler çok sevceğim bişi belliiii :) feriha hanım da geldiii yeni bölüüüm :)

    YanıtlaSil
  8. Bir noktaya güldüm, bir noktaya da "Aaa" dedim :) Hadi söyleyeyim :) Birinci nokta; "O huzura erdiğinde beni de huzura erdirecek biliyorum :))))" Üşenmedim saydım, üç tane ayraç vardı, dördüncüyü ben ekledim :) Üçe kadar saymaya da üşeneceksek ohooo! Neyse, ikinci noktaya geçeyim; "...elime mum diksin..." Belleğimin o kadar arka sıralarına gitmiş ki bu söz, adeta oltaya tutulmuş balık gibi ortaya çıktı, eee onlar da şaşırıyorlar havayı görünce :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  9. Biz küçükken çok söylerdik bu cümleyi...Kaleye mum diksin diyenler de vardı..

    Gülmelerimin ayraçlarını mı saydın :))))))))) İlahi, çok yaşa emi :)))
    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  10. Sebze kurutma makinesini kullanıyor musun? Eşim alalım dedi ama bana gereksiz geldi. Bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu o sebze kurutma makinesinden değil Şule. O makineyi ben de almak istiyorum bu arada... Bu sadece suyunu almak için kullanılan plastik bir alet. Ama çok işe yarıyor. Yeşillikleri sularından arındırarak buzdolabına kaldırdığımdan beri daha fazla dayanıyor.

      Sil
  11. Ay ben bu yazıyı kaçırmışım. Karantina günleri dolu dolu geçmiş Şebo. Bu arada Oytun varken sırtın yere gelmez. Karantinada her işte yardımcı olmuş sana, maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaaaa :)) İçi beni dışı seni yakar diye bir laf vardır ya Oytun'la bizim durumumuz işte :))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)