6 Mayıs 2009

hahhaaaa:))) yine unuttum...

Ben çok unutkan oldum artık. Boşvermişliktenmi, yaştanmı, beyin hücrelerimdenmi bilmiyorum ama unutuyorum artık... Allahtan bu unutkanlık minik şeylerde yaşanıyorda büyük sorunlar getirmiyor beraberinde...

Kaç gündür hıdrellez diye sayıklıyorum. Akşam eve giderken yanan ateşleri gördük, oğluşuma anlatmaya çalıştım ama tabiki anlamadı :) Sadece yakılan ateşe odaklandı. Hava soğuk olmasa belki gidecektik bir dedeye :) dede bahane eğlenceye... Ama üşüdüm, üşendim hahaaaa:))) Bahanelere bak... Balkona çizmem lazım dedim... Çizecektim de...

Saat 22:00... Telefon... Annem... Bugün hıdrellez biliyorsun değil mi hatırlatması... Bilmezmiyim hiç ukalalığı bende :))) Anneye söz söylenirmi hiç... Bak işte ne oldu...

U-N-U-T-T-U-M.... Unuttum... Unuttum... 11-11 pirelerle maç tutuştum...

Allahtan anneme telefonda yine de her ihtimale karşı ve özellikle onun dileklerinin her sene istisnasız tutması sebebiyle bizim için de bir kaç sipariş vermiştim hahaaa:))) Annem sen olmadan ben ne yapardım... Bu sene de kurtardın beni dileksizlikten... Ümidim var dileklerimin olması için:)))

Bir hıdrellez daha geçti böyle işte. Ama seneye bütün dedeler gezilecek, en itinalısından dilekler dilenecek, hiç atlamasını beceremediğim ateşten keyif alınacak, oğluşa yine anlatılacak ve onada dilek diletilecek, balkondaki gülüm o zamana kadar büyür herhalde, birde ona dilek dilenecek...

Tabi unutmazsam yine hahaaa:))))

2 yorum:

  1. Hadi sen neyse de bana noluyor ben de unuttum:)) annem hatirlatti, hemen imdadima komsunun gul agaci yetisti :)) gece gece gul agaclarinin dibine bir seyler gomdugumu gorseler mumkun degil aciklayamazdim ama hadi neyse:)) Annosumla balkona tebesirle cizdigimiz zamanlari hatirliyorum ustun resim kabiliyetlerimizi konusturarak haha.. ama saka maka ne cizdiysek dusunuyorumda oldu Allah a bin sukurler olsun:)) o yuzden bundan sonra unutkanlık yok

    bu arada bu sene annemin ne cizdigini tahmin edebiliyorum umarim guzel cizmistir ve iyi bir zamanda dilemistir tutar simdi biliyorum ben basima gelecegi haha

    YanıtlaSil
  2. güzel çizdi güzeeeel... sen hiç merak etme...
    başına gelecekleri de nasıl biliyor benim kardeşim hahahaaaa:))))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)