18 Ocak 2019

2018'de İzlediklerim


Bu sene izlediğim filmleri bloga taşımakta oldukça başarısızdım... Hoş izlemek konusunda da çok başarılı olduğum söylenemez 😉 Toplamda 43 film izlemişim

Malum burası benim için aynı zamanda arşiv görevini de gördüğü için topluca bir liste yapayım istedim. Elimden geldiğince de beğeni derecelerime göre de kategorize etmeye çalıştım hatta.

Yalnız arkadaş izlediğim filmi anlatmak ne kolaymış :))) Bıdı bıdı salla gitsin :))
Liste yaparken feci zorlandım. Mesela filmi beğenmemişim ama oyuncu şahane demişim kendimce. Konu güzel demişim, oyunculara atıp tutmuşum... Kıyasla bakalım elmayla armudu :))) Liste oluşturan ve bunları beğenisine göre sıralayan arkadaşların önünde saygıyla eğiliyorum bu sebeple... Zor bir işmiş...

Neyse efenim lafı fazla uzatmayalım... Borsa gibi inişli çıkışlı olan ruhuma hangileri iyi gelmiş, hangileri iyi gelmemiş... Ya da anına denk gelmemiş hep birlikte bir bakalım...



Bu sene en sevdiğim 3 film desek bu 3 filmi rahatlıkla sıralayabilirim... Tekrar tekrar izlerim diyebileceğim filmlerden...

BOHEMIAN RHAPSODY; 

Sinemada izlediğim bir filmdi bu sene... Biyografi dalında olan film Freddie Mercury'nin hayatını anlatıyor. Bir zamanlar Queen grubunu severek dinleyen biri olarak bu film ruhuma ne iyi geldi anlatamam.... Bu senenin Oscarlarında da bol bol ismi geçiyor. Bir çok dalda adaylık alacak gibi gözüküyor. O sebeple bu filmi belki Oscar listeleri tam belli olunca uzun uzun yazmak fırsatını bulurum... Ama hazır yazıyorken bahsetmeden de geçemeyeceğim, Rami Malek bu filmdeki performansıyla fevkaladenin fevkiydi... Hala izlemediyseniz mutlaka izleyin dediklerimden olur bu film ♥

THREE BILLBOARDS OUTSIDE EBBING, MISSOURI / ÜÇ BILLBOARD EBBING ÇIKIŞI, MISSOURI ; 

Bayılarak izlemiştim bu filmi... İzlemeyen kalmadı gerçi ama hala izlemediyseniz mutlaka izlenecek listenize ekleyin derim. Film hakkında yorumlarımı uzun uzun yazmıştım izlediğimde.... Buradan okuyabilirsiniz isterseniz...

120 BATTEMENTS PAR MINUTE / KALP ATIŞI DAKİKADA 120;

Yine çok sevdiğim bir film olur kendisi... Rengarenk ve bir o kadar da can acıtıcı... Mutlaka izlenmesi gereken filmlerden benim için... Yorumumu okumak isterseniz yine buraya bakabilirsiniz....



Yine sevdiğim yine yeniden izleyebileceğim bir grup var sırada...

A QUIET PLACE / SESSİZ BİR YER;

Tüm sinir bozuculuğuna rağmen beni ekrana kilitleyen ve son ana dek gerim gerim gerildiğim bir film oldu. Adından da belli olduğu gibi sessizlik üzerine kurulmuş bir film... Oyunculuklarına hayran kaldığım filmi de konusundan çok oyunculuklar kotarıyor zaten... Hele Emily Blunt beni benden aldı diyebilirim... Kadın muhteşemdi... Hele son sahne... Çok absurd bir son olsa da o keyfi ben yaşadım sanki gibi bir his oluştu bende.... Gerilim seviyorsanız mutlaka izleyin derim ki, ben gerilmeyi hiç sevmediğim halde sevdim ♥

CEBİMDEKİ YABANCI;

Bir Serra Yılmaz filmi olur kendileri... İtalyan bir film olan Perfetti Sconosciuti 'nden uyarlama. Orjinal filmi izlemedim o sebeple kıyaslama şansına sahip değilim ancak şunu söyleyebilirim ki bu film çok sevdiklerim arasında yer alıyor bu sene izlediğim filmler arasında.  Oyunculukların tamamı beni gayet memnun etse de bu filmdeki favorim Çağlar Çorumlu ♥ Bir yandan çok eğlendiğim bir yandan da merakla sonuna kadar pür dikkat izlediğim bir yapımdı. Dostlarımıza karşı ne kadar gerçeğiz izleyin, sorgulayın hem de eğlenin derim ben bu film için 😉

SUMMER 1993 / 93 YAZI;

Frida benim unutamayacğım karakterler arasında yer aldı bu film ile birlikte... Sakin sakin anlatımıyla mest eden filmler arasında yer aldı bu sene bende... Okumak isterseniz buraya tıklayınız efenim...

THE SHAPE OF WATER / SUYUN SESİ;

Oscarlı su canavarımızın filmi ♥ Beni büyüleyen bir sürü ayrıntıya sahip bu filmle ilgili uzun yorumumu buradan okuyabilirsiniz. Mutlaka izleyin dediğim filmlerden yine...



Bu grup benim yine sevdiklerimden ancak üst 2 gruba göre 1 tık altta olan grup... Hani şu çoookkk seeevdiiimmm ve sevdiiimmm farkı var ya ondan işte hahahahaaa :))) Neden gruplandırmakta güçlük çektiğimi anlamışsınızdır artık 😂😂

I, TONYA;

İlginç bir yaşam öyküsü... Çocukken buz patenine bayılırdım ve müsabakaları da gözümü kırpmadan izlerdim rahmetlik babamla.  Eskileri daha iyi tanıyorum o sebeple de Tonya Harding benim ayrı düştüğüm yıllardan, o sebeple hatırlamıyorum. Ama kesik kesik de olsa patlayan skandalları hatırladım filmi izlerken. Benim filmi izlerken odak noktam Tonya'nın aile ilişkileri üzerineydi tüm film boyunca.
En nefret ettiğim karakter oldu annesi sağolsun ancak Allison Janney'i de ayakta alkışladım tabi anneden bu kadar nefret etmemi sağladığı oyunculuğu için...  Kendisi de Oscarı kapmıştı zaten bu performansıyla... İzleyin dediğim filmlerden olur kendisi...

THE POST;

Gerçek bir olaydan yola çıkılarak hazırlanmış bu film yaşadığımız şu günlerde basın özgürlüğü düşüncemize tuz basar nitelikte olması sebebi ile izlenilmesi gereken filmlerden. Uzun uzun yazmıştım hatta izlediğimde, buradan okuyabilirsiniz isterseniz...

GET OUT / KAPAN;

Kurgusuyla beni kendine hayran bırakan bir film olur kendisi... Bu tarz filmlerden çok hoşlanmam aslında ve çokça izlemem. Ama bu filme duyduklarımdan dolayı kayıtsız kalamamıştım o dönemde.... Bu arada hemen de bir müjde vereyim Get outculara, ikincisi girecek bu sene gösterime ;)  Gerilim severseniz izleyin, sevmeseniz de izleyin diyeyim ben bu filmle ilgili...

AİLE ARASINDA;

Bu filmi seven çok sevdi, sevmeyen de hiç sevmedi galiba... Ben seven gruptayım ♥ O karmaşalı işler, Demet Evgar'ın oyunculuğu, şarkılar, ilginç tesadüfler derken benim filmde kopup gitmeme sebeptir. Siz siz olun ateşle oynamayın ama yine de :))) Bak aklıma geldi, ve yine beni gülümsetti bu film... İzlemediyseniz izleyiniz efenim :)


Bu grupta yer alan filmler hemen hemen bir üst grupla aynı beğeni seviyesine sahip bende... Ama yine de bir alt grup... Az sevdim grubu değil ama hahahahaaa :))) Nasıl kafa karıştırıyorum yalnız farkındasınız değil mi?

BATTLE OF THE SEXES / EZELİ REKABET

Çokça eğlendiğim ve sevdiğim bu feminist film ile ilgili yorumumu buradan okuyabilirsiniz isterseniz ;)

DARKEST HOUR / EN KARANLIK SAAT;

Gary Oldman'ın beni oyunculuğu ile büyüleyen filmi... Churchill ve II. Dünya Savaşını başlarına odaklanan tarihi biyografik film. Tarihi kısmı çok eleştirilse de benim severek izlediğim bir film oldu kendisi. Hatta Dunkirk filmiyle aynı sene gösterime girmesi, her iki filmi de daha çekici hale getirdi diyebilirim. Biri o dönemde yaşananlara odaklanırken Darkest Hour'da perde arkasında yaşananlara odaklandığı için tamamlayıcı etkisi yarattı... İzleyiniz dediklerimden...

DUNKIRK;

Filmi ilk izlediğimde sevdim de diyemediğim sevmediğim de diyemediğim bir film olsa da Darkest Hour filmini izledikten sonra kategori değiştiren bir film olur kendisi. İzleyecekseniz her iki filmi birlikte izleyin derim ;)
Filmle ilgili ilk izlenimlerimi de burada yorumlamıştım okumak isteyene...

LADY BİRD;

Bir ergenle hayatı nasıl paylaşırsınız ve onu nasıl anlarsınız kısmında empati yapabileceğiniz bu filmle ilgili yorumlarımı burada yapmıştım zaten 😉

FLORENCE FOSTER JENKINS;

Çokça eğlendiğim, özgüveniyle kendini hiç iyi olmadığı bir alanda idolleştirebilme gücüne sahip olan bir gerçek bir kadının yaşam öyküsü... Sıradışı karakteriyle benim ağzımı bir karış açık bırakan bir hayat, tabi güldüren de...
Meryl Streep olur da ben bu bu filmi sevmez miyim hiç gibi de bir not düşerim ben bu filme ♥




Sevdim'in 3. alt kategorisi bu filmlerde...

CENTER OF MY WORLD / DÜNYAMIN MERKEZİ;

Her izleyici kitlesine hitap etmeyen bir film... Sakin filmlerden hoşlananlara hitap ediyor daha çok...
Yorumlarımı okumak isterseniz buraya bakabilirsiniz...

YOL AYRIMI;

Yer yer klişelere kapılsa da benim severek izlediğim filmlerden. Son dönem Türk filmlerinin iyilerinden diyebilirim... Filmde en sevdiğim şey ise bir avukatın yardıma ihtiyacı olan kader mahkumu ya da müvekkillerini çalıştırdığı kafe oldu. Hele kör kitapçı, bayıldım o adama ♥
Bir de Altan karakterine hayat veren Rutkay Aziz var tabi sevilmelik :) Türk sinemasını seviyorsanız bu filmi de mutlaka izleyin derim...

L'AVENIR / GELECEK GÜNLER;

Bu film de herkese hitap etmeyecek bir film sesiz sakin yapısıyla. Ama benim sevdiklerimin arasında. Uzun uzun yorumlarımı okumak isterseniz buraya bakabilirsiniz...

WONDER / MUCİZE;

Ailecek izleyebileceğiniz keyifli bir film... Buradan okuyabilirsiniz yorumlarımı...

SOFRA SIRLARI;

Sıradışı işleyiş tarzıyla tam seyirlik bir film... Ama her seyirci tipine de hitap etmiyor tabi.. Biraz kara komedi, biraz dram Neslihan'ın hikayesi... Demet Evgar almış götürmüş filmi oyunculuğuyla... Muhteşem ahçı, sıradan bir ev kadını ama galiba bir psikopat :))) İzleyin bence 😉


Bu kategorideki filmlerin hepsini izlediğim zaman hissiyatımı dökmüşüm şükür :))
O sebeple filmleri merak edenleri direkt o sayfaya yönlendireceğim 😏

CALL ME BY YOUR NAME / BENİ ADINLA ÇAĞIR; burada

THE WIZARD OF LIES / YALANLAR BÜYÜCÜSÜ; burada

MR. & MRS. ADELMAN; burada

THE MIDWIFE / İKİ KADIN; burada



Bu kategori Ehhh İşttteeee 'nin bir tık yukarısı olan filmler...
Filmlerle ilgili olan yazılarımı hiç okumayıp ilk defa bu yazıyı okuyacaklar diyeceklerdir ki, bu kadın ne yapmış derecelendirme işinde diye ama Şebo'nun kriterleri böyle işte :))) Siz de alışırsınız merak etmeyin :))


AŞK UYKUSU;

Aldatılan kadın saçmalamalarıyla iyi iş çıkartan filmlerden... Aslında sevdiklerim arasında bu film... Neden altlara kaydı diyecek olursanız diğer filmlerle kıyasladığımda altta kaldı maalesef. Filmle ilgili neler anlatmışım buradan okuyabilirsiniz.

ÖTEKİ TARAF; 

Biz nasıl gerilim filmi yapmışız acaba diye izlediğim bir filmdi kendisi... Burada da bir sürü bıdı bıdı etmişim zaten okumak isteyene ;)

ÖLÜMLÜ DÜNYA;

Bir Ali Atay filmi... Ara ara eğlendirse de beni bu film, havasına giremediğimi de yazmadan edemeyeceğim... 

HADİ BE OĞLUM;

En sevdiğim özelliği çekim yapılan koylarıydı... Doyamadım o sahneleri izlemeye... Onun dışında maalesef çok çekemedi beni kendine... Ama yine de izlenebilir kıvamda olduğunu söyleyebilirim...


Bu grubumuz da çıtır çerez eğlencelik filmlerimiz var. 

MADAME;

Rossy De Palma'yı keşfettiğim film ♥ Filmi çok beğenmesm de Hizmetçi Maria beni çok eğlendirmişti :) Anlatmışım burada filmi uzun uzun...

I AM NOT AN EASY MAN / BEN SENİN BİLDİĞİN ERKEKLERDEN DEĞİLİM;

Yakışıklı bir zamparaya prim verdiğim ve bu sebeple izlediğim bir film... Dünya değişir ve erkekler kadın rolünü üstlenirse neler olur dediğimiz bir film... Eğlendiğim ama ehh işte dediğim bir film, yazmışım burada uzun uzun zaten...

LİFE OF THE PARTY / PARTİ KRALİÇESİ

Kızıyla birlikte üniversite okuyan bir kadının hikayesiydi... Eğlencelik çıtır çerez filmlerden... Melissa McCarthy filmlerinden ♥ Kadın zayıflıyor farkında mısınız bu arada ;)

SEN KİMİNLE DANS EDİYORSUN;

Standart çok büyük bir özelliği olmayan bir filmdi ama tam da anıma denk gelse gerek çok eğlenmiştim bu filmi izlerken... Eğlencelik kategorisine bu sebeple girdi...



Bu grup maalesef sevmediklerimden oluştu.... Bazılarının IMDB puanı yüksek aslında ama bana göre değildi demekki...

EIGHTH GRADE / SEKİZİNCİ SINIF;

Bana sanki Lady Bird filminin kasılmış hali gibi geldi... Elsie Fisher ergen olarak aslında çok güzel bürünmüş karaktere ancak yok sıkıldım... Üstelik bu film Oscar listelerinde de ihtimaller dahilinde geçiyor... Ama sevemedim...

HAPPY END / MUTLU SON;

Genelde Isabelle Huppert filmlerini severim ben ama yok bu film benim için başı sonu belli olmayan, garip aile ilişkilerini anlamlandıramadığım bir film oldu... Burada da yazmıştım hatta...

MOLLY'S GAME / MOLLY'NİN OYUNU;

IMDB puanı yüksek ve gerçek bir yaşam öyküsünü anlatan bir film olsa da benim anıma denk gelmedi sanırım bu film... Olimpiyatlı kayak sporcusunun yaşadığı başarısızlıktan dolayı seçilmiş gruplara kumar oynatma dönemini anlatıyor filmimiz... Yer yer beni heyecanlandırsa da yok gitmedi işte....

BLACKKKLANSMAN / KARANLIKLA KARŞI KARŞIYA;

Oscar adaylığı söz konusu olan bir film yine... Çok büyük beklentilerle oturmuştum başına ama acaba bende mi bir sorun var, anlayamıyorum dediğim bir film oldu kendisi... Irkçılık temel konusu... Listeler açıklandığında belki hissiyatımı uzun uzun yazarım yine...

TAMMY / BAŞ BELASI;

Melissa McCarthy filmi..  Üstelik Susan Sarandon da var  bu filmde ama benim için gitmeyen bir filmdi maalesef... Nedense bu film için anıma denk gelmedi diye düşünüyorum :)) Melissa'cığıma kıyamadım yine :)


Bak bu grup için söyleyecek söz bile bulamayabilirim.. O yüzden uzatmaya hiç gerek yok...
Kesinlikle sevmediğim filmler olur kendileri...

CUBE
BİR NEFES YETER
MAİDE'NİN ALTIN GÜNÜ
ESKİ SEVGİLİ
ORGANİK AŞK HİKAYELERİ


Sinema açısından bu seneyi kapattıysak artık, yeni filmlerle görüşürüz ♥



15 Ocak 2019

Aralık Seçmeceleri ♥


Ben size demiştim bol bol 2018 yazısı gelecek diye 😉
Aralık instalarına bir güle güle diyelim o zaman ✋


2018 in son şımarmaları ♥


🎥 Film keyfi
Analı oğullu
A Quiet Place / Sessiz Bir Yer
İşler bittiyse
Ödül de vermek lazım arada


2018 in son #tbt si ise bugüne #bestnine yakışır di mi ama 😉

Benim like ları Oytun kapmış hep
Bir de küçük prensim tabi
Onlarsız Şebo hiç zaten
Mutlu Perşembeler



Mantar takıntımız başladı bu aralar ♥


Akşam Güzelliği ♥


Şapşik Şebo günaydın der efenim 😉😉

tbt hatta çok şapşik tbt
20'li yaşlar
Eskiden iyi mi çıktı kötü mü çıktı bilemezdik
Tekrarı yoktu her pozun 
Tek gözüm kapalı olsa da, azıcık net olmasam da
Seviyorum ben bu fotomu
Albümde en sevilenlerin arasında işte
Olduğu gibi yakalamalı bazen insan kendini


Çocukluğumda Ankara/Ulus ‘a her indiğimizde illaki bir Akman Bozacısına uğratırdım bizimkileri. Delisiydim bozanın 😋 
Ve o zamanlar bozayı kaşıksız getirirlerdi, bu sefer de çifte delirirdim 😂😂😂 
O sonda kalan boza akmaz, benim dilim bardağın dibine yetişmez, sallasam düşmez... 
En sonunda parmağımı bardağın içine daldırır parmaklardım bozayı 
ve masanın altından da bir çimdik gelirdi hemen 😂😂😂 
Rahmetlik babaannem kibar kadındı vesselam 😉

Sezonun ilki 
Bu sene geç kaldık azıcık
Evvel zaman içinde hikayesi bu
Çocukluğumun güzel anıları
Bizim pazar rutinimiz bu oldu artık
Oytun derste, ben kitapta


Aşkın en güzeli ilk bakıştadır derler ya... 
Ben de diyorum ki gönül bağının en güzeli ilk merhabada yaşananıdır... 
İnsanın ruhuna bu kadar mı güzel dokunulur..
Ne kadar teşekkür etsem az... 
Çok az hem de 🙏🙏🙏 

Şebonun kutlamaları 
Yay kadınlarını mest etti bu hatunlar
İyi ki varsınız


Veeee en özel kutlamalardan ilki 
Teyzesinin kuzusu büyüdü de teyzesinin doğumgününü kutlar oldu ☺️☺️ 
Vallahi benim sırtım yere gelmez artık 😃 
Kuzucummmm ❤️ 
Ben de seni çok seviyorum ❤️ 
Ve sen teyzem dedikçe içimin yağları eriyor...
 Sende iyi ki doğmuşsun da beni teyze yapmışsın ♥


Teyzesinin kuzusu
Karındaşımın en güzel hediyesi bana
İyi ki varsınız
Sen bıcır bıcır konuş ben seni dinleyeyim hep


Şebo mutfakta ♥

Doğaçlama anneliğim her zaman güldürür beni, 

bak yine çuval gibi taşımışım çoccuğumu 😂😂😂😂 
Hiç nçık....nçık.... yapmayın, şebodur ne yapsa yeridir diyin geçin 😉 

Foto 2005ten
Oytun'la birlikte büyüdüm diyorum da inanmıyorsunuz bana
Bakın ispatı
Ah bir de emzirme hallerimi gösterebileydim size
Çocuğun bir tarafı yerde bir tarafı gökte
Evet oğlum senin anan bir psikopat


Bol sohbetli, bol gezmeli, bol kahkahalı bir Cumartesi gecesi ❤️ nin fotoları 
Pazar günü yayınlanır gibi bir kural var mıydı yoksa şu an ben mi uyduruyorum
gibi bir bahanenin arkasına sığınsam ne hoş olurdu 😜 
Ama siz yemediniz biliyorum 😂 


Hayatımı kurtardı bu domates desem ♥


Biz pazar klasiği daha :)


14 Ocak 2019

Şebo'nun Gevezelikleri Volume #1


Pazartesi yazıları bu sene de devam efenim ama farklı isimle :)))
Hani bir laf vardır "aynı b..kun laciverti" diye. İşte o misal benimki de, sadece ismini değiştirdim 😂😂😂
Gören de bir şey yaptığımı zanneder :)))

Bu aralar yazmak bir yana kimseleri de okuyamadım yoğunluktan...  Yorumlara bile yanıt veremedim ki vah vah diyorum halime :/ Acınacak haldeyim, sürünüyorum... Hatta şuraya bir caps koyayım da anlamı güçlendireyim :)))



Yeterince acıma duygusu yaratabildiysem şimdi yılbaşından bu yana ne yaptığıma geçebilirim...

2019 da kafama kuş konmadı tabi ki... Dilekler, beklentiler derken hayat aynı şekilde devam ediyor işte... Ben hala zamansızlıktan, yetişememekten yakınıyorum. Hatta bu olay o kadar kronikleşti ki fallarımda bile çıkıyor 😂😂
Handancım instada hadi söyleyin bir rakam dediğinde bana çıkan sonuç tokat gibiydi... Vallahi çok eğlendim :))


Bir fenni muayene derdim vardı geçen aydan. Plakamı değiştirdim, lpg tankımın izolasyonunu yaptırdım ve oleeeyyyyy ♥ Pamuğum kaldığı bütünlemeyi verdi şükür. Tabi bu arada deli gibi bir yağmur vardı sanırım oradan oraya derken o arada üşüttüm. Bütün etlerim lime lime dökülüyor...
İnat ettim ilaç kullanmayacağım diye ama hastalık da benimle inatlaşıyor galiba... Bir yatasım var ki sormayın gitsin...


Bu hafta sonu birçok okulun bursluluk sınavları vardı. Oytun sınav deneyimi kazansın, heyecanını atsın, biraz da kendini denesin diye okuldan okula sınavlara götürdüm... Anladım ki bizimkinin heyecan ile ilgili bir sorunu yok. Pek bir rahattı kendileri. Hatta asıl heyecanlı olanın ben olduğuma karar verdim 😂😂😂

2019 okuma serüvenime Yekta Kopan'ın Sakın Oraya Gitme kitabıyla başladım. İşyerinde de Müjdat Gezen'in Yapabilirsin kitabını okuyorum. Her ikisi de keyifli gidiyor. Ama yavaş gidiyor...

Oscar adayları sanırım haftaya açıklanacak. İhtimal dahilindeki filmleri sıraya soktum ama henüz izlemeye başlamadım. Bu hafta da fırsat bulabileceğimi sanmıyorum gerçi ama haftaya yavaş yavaş ısınma turlarına başlarım ümidindeyim... 

2018 de izlediğim filmleri de kitapları da buraya yorum olarak taşıyamadım. Sanırım toplu bir listeyle durumu kotaracağım gibi geliyor. Kitaplar gerçi yorumlanmayacak durumda değil ama filmler konusunda ümitsizim... Bu ay yazılarım eski yılı uğurlamak ve değerlendirmekten oluşacak. Benim için güzel bir muhasebe olacak da diyebilirim hatta...  Bekleyin o sebeple ;)

Yeni yıl için öyle çok hedef belirlemedim kendime... Aklımda bir iki şey var sadece onları gerçekleştirirsem ne âlâ... Gerçekleştirebilirsem zaten dünya alem duyar 😂😂😂

Şimdilik benden bu kadar...
Mutlu haftalar ♥




2 Ocak 2019

Bu hafta #52


2019 da yazdığıma bakmayın, 2018 in son haftası bu yazı :)))
"Bu Hafta" yazı dizisinin de sonu ♥

Bu sene bu yazı dizisine devam edip etmeyeceğime hala karar vermedim ancak devam edersem farklı bir isimle geleceği kesin, şimdilik en azından bunu söyleyebilirim....

Yeniyıl kartlarımın bu hafta ilki Handan'dan geldi ♥ Yanında bonusu baykuşlu takvimimle...
Baykuş=Şebo demiş ve masamı tüm yıl süslemeye karar vermiş 😉
Bakış bakışıp sevişiyoruz kendisiyle :))


İkinci kartım Nesrin güzelliğinden ♥
Onu da kocaman öpüyorum bu güzel kartı için :)
Bu sene farklı şekillerde ama aynı konseptle hazırlamışız kartlarımızı, sürpriz oldu birbirimize :)))



Ve ben de kartlarımı hazırlayıp gönderdim tabi ki :)
Birçok arkadaşımın eline ulaşmış, henüz ulaşmayanların da ulaşır inşallah.
Bu arada seneye benden kart isteyen bana hemen bu postun altına adresini yapıştırsın :) Seneye hazırlık olsun ;) Yorumlar kontrollü merak etmeyin adresinizi yorum olarak yayınlamam ;)

Ördüğüm boyunluğu bitirdim nihayet... Pek şirin birşey oldu ♥
Kendim yaptım diye söylemiyorum bak, siz de seveceksiniz biliyorum ;)
Hatta paketleyip yerine de ulaştırdım. Zeynebimi süsleyecek bu kış inşallah...


Yılbaşı hediyesi olarak Oytun'un arkadaşlarına bir sürü kitap ayracı hazırladık oğluşla. Hazırlaması çok keyifliydi. Oytun'da hediye ederken çok mutlu olmuş :) Sevgi böcüğüm benim ♥


Sen Benim Hayatımsın / Ferzan Özpetek kitabını bitirdim şükür. Okuma hedefimi bu sene gerçekleştiremedim gerçi ama sayılara takılmıyoruz değil mi ;)
En son olarak da film olarak  A Quiet Place filmini izledim... Bu sene izlediğim filmleri yazma konusunda çok başarılı değildim maalesef. Toplu bir  2018 de izlenenler yazısı yazayım bari de blogumda kayıt altında dursun.

Bu hafta liste falan yok :) Zaten haftayı yarıladık... Haftalık planlamalar tamam ama bu sene kendime aylık hedefler de koymaya karar verdim. Hoş spontane yaşamak gibi bir huyum var ama olsun, kusur kalmayayım yine de :)))

Hepinizi öpüyorum yeniden yeniden mutlu yıllar diliyorum ♥
Bir yazı dizisini arada tekleyerek de olsa bitirmenin keydindeyim ben şu an...
Görüşürüz....

31 Aralık 2018

Haydi gelin ağacımıza ♥

2019
geldiyse
artık gelenek
sel diyebileceğ
im ağacımı süsle
me zamanı yine gel
di yaşasın. Bir Handan ım,
 enerji küpü girişimci arkadaşım 
benim. Başarı ve bol kazanç diliyor
um sana bu sene. Güzel yürekli Merihim 
sağlık ve huzur diliyorum sana da. Gönlün nasıl
istiyorsa öyle olsun bu sene de  Mevlüdem dikişler h
alloldu, örgüde sıra 😃 Her attığın  ilmek sana yeni bir sürpri
zle gelsin. Bolluk bereket evinden eksik olmasın.  Kitapkurdum Esram 
yeni kitaplar, yeni heyecanlar ve mutluluklar diliyorum sana da bu sene. Ç
ok öğren, çok öğret   Nesrin cim eşinle ailenle çok mutlu ol. Bereketiyle gelsin 2019 
 Ayşem blogosferin güzel ve sağlıklı gurmesi. Buraları azıcık unuttun ama gelirsin çalışmak
tan fırsat bulursan. Workshopların bereketli geçsin veee 2019 sana yeni bir kitap hediye etsin gü
zel güzel  Nilhan bu sene sana hayallerinin en azından birini gerçekleştirme gücü versin, mucizeleri
nle mu
tlu ol hep
Şulecim sana b
u sene yine bir gemi
seyahati diliyorum en şa
hanesinden. Bol bol gez inş
allah. Yurdagülümmm enerjin hiç 
bitmesin bu sene de Gönül şenliğin 
bol olsun arkadaşım 😉 Kadriyecim tatlı meşgale
lerin, keyifli günlerin bol olsun. Çocuklarınla neşe i
çinde geçir günlerini. Maim Kadriyem sürprizli, bol kahka
halı, huzurlu günler gelsin sana da. Etrafın mailerle dolsun se
vgiyle kuzum  Deryacım, maharetli arkadaşım. Elinin bereketi
çok olsun. Elini her attığın iş hemencecik bitsin keyifle. Çınarla hep
mutlu ol. Güzel Sezercim, keyifli gezmelerin bol olsun bu sene de. Sağlık 
bereket mutluluk hiç evinden eksik olmasın. Yeni deneyimler yaşadığın çokça
öğrendiğin bir yıl olsun  Ececim kızçelerinle hep mutlu ol yine. Bereketli sofral
arın, güzel dostların olsun hayatında hep.  Tiyatroların bir numaralı takipçisi güzel a
rkadaşım Nihan. Yine bol sanatlı bir yıl diliyorum sana. Bol anı biriktirin sağlıkla mutl
ulukla. Bize masal gibi anlat yine  Ülkücüm yine bol aktiviteli bir yıl olsun sana çocuk
larınla. Kahkahalarınız evinizin en güzel müziği olsun ♥  Saadetcim, çocuklarının emeklerinin
karşılığını aldıkları bir yıl olsun. Şahane kutlamalar olsun hayatında. Sevgi dolu olsun bu yılın da
Gamzecim 2019 sana şahane sürprizlerle gelsin. Yeni tatlar, yeni yollar, yeni sevgiler.. Çoğaldığın bir
yıl ol
sun inşa
llah.  Sevg
ili Esin bu s
ene sana sağlık
huzur mutluluk ge
tirsin. Sevdiklerinle g
üzel bir yıl olsun Tatlı
 Ezgicik, yeni başlangıçlar tü
m renkleriyle gelsin sana da. Has
retlerinin azaldığı bir yıl olsun. Güzel
 Semi, bu sene şans mutluluk ve sevgiler
in en güzeli seninle olsun  Mavi annem key
iflerinin kahkahalarının bol olduğu bir yıl olsun
Gülşahcım yine bol okumalı, bol keşifli, bol sarılmalı
bir yıl diliyorum arkadaşım sana. Ta uzaklardan herşeye 
yetişen Deryacım,  bu sene yine kıpır kıpır bir yıl olsun. Güzel
anılar biriktir, bol bol eğlen, gez. ÖneriMakinası  bu sene bol kart
lı, bol listeli, bol yeni keşifli bir yıl olsun sana da Güzel film arkad
ım  Sibelynka bu sene bir Oscar bileti gelsin en önden sana 😊 Keyifli
ve mutlu bir yıl olsun. Bol sanatlı günlerin olsun Bu sene yeni tanıştığım
Beyaz Yakalı arkadaşım, ailenle birlikte çok mutlu bir yıl diliyorum sana da. Se
vgiyle sarmalandığınız bir yıl olsun. Maceranın kitabını yazan Özlemcim, huzur ve
dinginliğin yanında çokça enerji diliyorum sana da. Yeni listeler, yeni gezmeler, bolca y
eni deneyim ekle anılarına Sevgili Çilek Suyu Hayatına nice nice teşekkürler eklensin.
Gez, gör, kucakla bol bol. Hasretlerinin azaldığı, kavuşmalarının bol olduğu bir yıl olsun bu sene
Biliyorum mu
tlaka ağaca is
mini asmayı u
nuttuğum arka
daşlarım var. L
ütfen affedin b
eni. İsterdim ki
yolumun her k
esiştiği arkada
şımı buraya ye
rleştireyim am
a imkanlar ve 
olanaklar işte.
Hepiniz benim
için çok kıyme
tli ve özelsiniz ♥ Hepinizi çok seviyorum, çokça hem de ♥  Barış içinde, sevgiyle, huzurla,
mutlulukla sarmalandığımız güzel bir yıl olsun 2019.... Çokça sevelim, çokça sevilelim... Blogosfer yine şenlensin, ara verenlerin yeter dinlendiğimiz dediği, gidenlerin sizi çok özledik deyip geri döndüğü bir yıl olsun 2019... Sağlığın bizi baş tacı ettiği, heyecanın kapımızdan ayrılmadığı, kahkahalarımızın yılı olsun 2019... Kitapların sular seller gibi okunduğu, sinemadan tiyatroya, operadan sergiye koşturduğumuz sanat dolu bir yıl olsun 2019... Yeni yollar adımladığımız, yeni ağaçlara sarıldığımız, yeni tatlar denediğimiz, yeni müzeler gördüğümüz bol maceralı gezmelerimizin olduğu bir yıl olsun 2019...

İyi ki varsınız, iyi ki birlikteyiz ♥

Özetle Mutlu Yıllar ♥




24 Aralık 2018

Bu hafta #51


"Bu hafta" serisinin sondan 1 önceki yazısı...
Zamanın da motor takmasının kanıtı benim için...
Daha yeni başlamıştım, sonra aaa bak senenin yarısını yedik bile demiştim ve şimdi sona yaklaşıyoruz...
2019 da devam eder mi bu seri çok bilemedim şu an... Psikolojime göre bakacağız artık ;)

Gelelim neler yapıp ve yapmadığıma....

Bu hafta açılışı sevgili Deryacığımın kartıyla açtım ♥
Yine her zamanki gibi şahane bir kart hazırlamış hünerli elleriyle...
Maharetli kadın vesselam, her zaman söylüyorum bunu...
Çıtı pıtı işlerine bayılmışımdır her zaman ♥


Benim kartlar dün itibarı ile hazırlanmaya başlandı şükür 🙏
Tüm malzemelerimi hazırlayıp oturdum başına...
Ama diyorum ya her zaman korkunç bir hayal gücüm var benim 😂😂😂
Her seferinde çuvallanmaz ki arkadaş... Ama adım Şebo işte :))
Hayallerle başladığım kart yapımında çuvallayınca aldıklarımı bir kenara atıp evde ne bulduysam onlarla devam ettim... Çokça yaptım, çokça bozdum... Tam evet bunu yapabilirim deyip seri üretime başlamıştım ki saat gece yarısını çoktan geçmişti... Yat Şebo dedim, yarın devam edersin :))

İnşallahlarla maşallahlarla yürütüyorum bazı işlerimi işte... Bu bende feci bir huy :)))

İşyerinde hem ay sonu hem yıl sonu işleriyle debelendiğim için feci halde yoğunum... Ve çoğunlukla da yetiştiremiyorum... Ertesi güne sarktıkça da işler daha çok aksıyor... Son düzlükte epeyce salağa bağlamış durumdayım hatta... Garip garip bakanlara 2019 da düzeleceğim merak etmeyin diyorum 😂😂


Kitap yine çok fazla okuyamadım ama bak bir tane numunelik film izledim; BlacKkKlansman...
Yavaş yavaş Oscar listelerine girmesi muhtemel filmleri izlemeye çalışacağım ki törene kadar yetişebileyim... Bu sene Oytun sınav ergeni olduğu için bu konuda da çok başarılı olamayabilirim ama umut fukaranın ekmeğiymiş :P

Bu haftalık benden bu kadar...
Yapılacak çok iş var....
En kısa zamanda yeniden görüşmek üzere der size mutlu haftalar dilerim...
Bana da kolay gele :)))




* Yeni yıl kartlarını tamamla ve postaya ver...

* Bir kargon var...

* Yılbaşı hediyelerine odaklan azıcık, özellikle Oytun'un çekiliş hediyelerini unutma... Son gün Cuma :/

* Boyunluk bitmek zorunda artık, gidecek yeri var onun da...

* Oytun'a takip çizelgeleri hazırlaman lâzım...

* Fotokopilerin var halledilecek, son gün Çarşamba....

* Banka ödemeleri, kart ödemeleri.... Haftaya sarkıtma Şebo yanarsın cayır cayır...

* Cuma gününe kadar ayı kapatman lazım ki, haftaya da yılı kapatabilesin...

* Alacak hesap havuzu diye bir şey çıkmış, bilgilendirme bekleyenler var. Bu hafta onlara dönmen lazım...

* Oytun'un telefonunu hallettir....