13 Ağustos 2009

4x4 mimi

Sevgili merbe paşamla beni mimlemişti. Oğluştan cevapları almak biraz zor oldu ama nihayet işte....

Oğluş yanıtlıyor:

1- Hayatındaki 3 önemli erkek?
Bu soruyu direkt yanıtlayamasada oğluşum hayatındaki 3 önemli erkeği adım gibi biliyorum
İlk aşkı dedesi, Ethem dedesi ve babası....

2- Yaşadığın şehir dışında sevdiğin 3 şehir?
Martetli ev, Antara, köv :)) (henüz oğluşun şehir kavramı oluşamadı idare edin artık)

3-En önemli fobin?
En çok neden korkuyorsun diye sorduk biz bunu :))) Ve cevabımız sivrisinek... Gücünü emiyormuş hahaaa:)))

4-Giyim konusunda en çok tercih ettiğin renk?
Bunuda en çok hangi kıyafetini giymeyi seviyorsun diye sorduk.... Şort dedi oğluşum :)))

Şimdide annesinin yanıtları:

1- Hayatındaki 3 önemli erkek?
Vallahi ben 2 tane sayabileceğim... Babam ve oğlum....

2-Yaşadığın şehir dışında sevdiğin 3 şehir?
İzmir, İzmir ve İzmir.... Tek geçerim :)))

3-En önemli fobin?
Bana güleceksiniz ama 35 inden sonra bir yükseklik korkusu hasıl oldu bende... Eskiden hiç problemim yokken şimdi yükseklerden aşağıya bakamıyorum :))

4-Giyim konusunda en çok tercih ettiğin renk?
Kıyafetlerimde siyahı tercih ederim genelde ama zayıf gösterdiği için:)) Bunun dışında kahve tonları çok kullandıklarımdan... İnşallah diyet zaferim sonuçlansın renkeleneceğim hahaaaa:)))

Efendim şimdi bu mimi kim yanıtlasın. Can'ım ve Derya Kuzusuna gitsin bu mim. Tabi yanıtlamak isterlerse...

2 yorum:

  1. a sobeyi şimdi gördüm. hemen cevaplıyayım:)

    YanıtlaSil
  2. ay çok sevindim, çok tatlı cevaplar vermiş oytun :) bütün sivrisineklerin ondan uzak olmasını dileyerek kocaman öpüyorum onu :))

    boşver kiloları, istediğini giy, senin gibi bir anneye her renk yakışır ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)