4 Ekim 2016

güle güle Eylül


Eylül ne zaman bitti, Ekim ne zaman başladı hiç anlamadım desem yeridir...
Saatleri sanki kovalayan var, son hız koşuyorlar mübarek...
Yetişemiyorum...
Hızlanamıyorum...
Onlar hızlı ben yavaş; muhteşem bir ikili olamıyorum...

Birde hafta sonu anneliğim bitti geldi tam zamanlı annelik...
Alışamadım okul, ödev işlerine...
Ben alışamamışken, çocuğa kızamıyorum...
Sanki yarın yeniden tatilmiş gibi bize hala evde :)))
Her sabah aynı şaşkınlık aaaaaaa okul mu var garipsemesi ahahhaaaaa :)))
Biraz daha tatil olsaydı iyiydi...

Neyse, biz Eylül'ü uğurlayalım en iyisi... Bak Ekim'den 4 gün yemişiz bile...



Ağzı açık ayran delisi #tbt si olsun muuuu olsunnnnn :))
Bu arada ağlamıyorumdur ben orada
Ya borazan sesimle bağırıyorumdur bişeyden tırsıp ya da şarkı söylüyorumdur :))) 
Yani öyle olduğunu sanıyorum :)

Kaç yaşındayım hatırlamıyorum 
Üç ya da dört olabilir ama
Ahhh gençlik ahhh diyemeyeceğim
Ahhh eski çocukluklar diyebilirim ama
Mutlu çocuklardık biz
Sendromlarımız, atarlarımız olmadan azıcık salak büyüdük hatta :))




Bugün günlerden carpediem Ayşe ilan ettik biz. 
Yaşasın blog dostlukları ♥ 
Kavuştuk canımla :)
Miiiss gibi koklaştık... 
Sanki çocukluk arkadaşımı ziyarete gelmişim gibi. 
Elmalı pastası efsane bu arada ♥



Defter - kitap kaplama sezonu açılmıştır...
Hepimize hayırlı ve uğurlu olsun :)

Başka görev almak isteyen varsa el kaldırsın
Seve seve devrederim görevimi :)
Sıkılmış mı gözüküyorum ordan
Yok canım bunu da nerden çıkardınız
Sadece saçımı başımı yolasım var :))



  • Bu çocuğun saçları kesilince yemin ediyorum evrim geçiriyor.
    Suratına bakıp bakıp kimsin çoccuğum diyesim var :)))

  • Before / after Oytun
  • Evrim teorisini bizde saça bağlamışlar 
  • Okulların açılmasını istememe sebeplerinden biri şu saç mevzu 
  • Ne çektin be Oytun


Gün sezonu açılmıştır :))
Yaşasın bizim kızlaaarrr ♥ ♥ ♥





Ahhhh seni göndermesem ben ne güzel olur teyzem ...

Hadi gel kaçalım
Analı oğullu bir de kuzulu
Son 2 saat 
İçime çöktü acısı
Hasretlik zor şey :(


Salonun ortasına set kurduysak yarın bizim Arden Efendiyle çok işimiz var demektir :)

Arden bir yaşında ♥
Deli teyzeyle annesi birleşince böyle birşey çıktı ortaya
Kız kardeşlerin gücü
Arden'in suratını pastaya gömmeye az kaldı
Yaşasın eğlence


32 yorum:

  1. Ahahaha çok tatlısın yaa !!! Gerçekten salaktık biz di mi Şebocum. Ama salaklık iyiydi be:) Tatil modu bizde de bitmedi. Demir okulun ilk günü yaz tatili ne zaman diye sordu. Her sabah zorla gidiliyor:)
    Blog dostlukları çok güzel canım imrendim size. İzmire gelirsen beni bul!!! :)
    Bebişken de çok şekermişsin.

    Bu tatlı postlarına insta paylaşımlarına bayılıyorum. Mutlu günler şekerim <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi salaktık :))
      Hele benim bir karga hikayem var, salak olduğumu tam tescilleyen cinsten ahahaa:)
      Hatta bir ara anlatıyım ben onu uzun uzun blogta :))
      İzmir'e gelince sana seslenicem tabiki :) Gıybetin dibine vuracağız :)))

      Mutlu günler şekerim, ben de sana bayılıyorum ♥

      Sil
  2. Tüm resimler çok güzel, bakmak bile huzur verdi, üç yaş resmi, Ayşe ile olan, teyze, saçları havalı Oytun...hepsi hepsi çok hoş. Kolay gelsin Şebnem'cim, okul başlayınca zor oluyor zamanla alışırsın tempoya:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim teşekkür ediyorum :)
      Güzel bakan gözlerinden öperim seni ♥

      Sil
  3. Ne kadar pozitif fotolar :) Yüzünüz hep gülsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Hep birlikte gülelim inşallah ♥

      Sil
  4. Çok eğlenceli bir yazıydı, hele sıkıntınızı belirttiğiniz kısım... :D Eylül bitti evet, Ekim'den de4 gün yemişiz, doğru. İlerideki günlerinizin hepsi, mutlu, sağlıklı ve huzurlu geçsin, neşeniz hiç eksik olmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koskoca 4 gün gazeteci, az mı :))))
      Dileklerin için bilmukabele ;)

      Sil
  5. Maşallah Şebo, ne tatlısınız :)
    Mutlu Yaşlar Arden'e...
    Bir de kitap kaplamayı ben de çok sevmem, illa yamuk olur :P
    Öperim senii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :)
      Ahh o kaplama meselesini sorma, delirdim birkaç gün :))
      Öpüldün ♥

      Sil
  6. Oytun kesinlikle sana benziyor. Bu yaz bana nedense çok uzun geldi. Gezemedim ya ondandır :)
    Bizim hoca şeffaf kaplarla kaplatıyor. Hazır kap da istemiyormuş. Kağıt kaplara geçsek rahatlayacaz.
    Bu arada Oytun her haliyle yakışıklı be Şebom maşallah oğluma.
    Demek party time. Hepi börtdey Ardencik.
    Öperim koccaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da kısacık geldi Nilhan :))) Yetiştiremedim şeker zamanı :))
      Nasıl kaplayacağımıza neden karışıyorlar ki :)) Hey Allahım :))

      Oytun bana benziyor dimi :))) Bana göre Arden'de bana benziyor ahahaaa :)) Bunu tastiklediğin için kocaman öpücükler sana :)))
      Mucuxxx ♥

      Sil
  7. Ama siz ailecek pek tatlısınız..
    Oytun pek yakışıklı, Arden bal küpü..
    Nice mutlu yaşlar kuzuya..
    Öpüyorum çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben de kocaman öperim seni güzellik ♥ Kocaman hem de...

      Sil
  8. valla şaka maka kış geliyor ya okulların açılmasına bizde henüz alışamadık :) kısa saçta çok yakışmış oytun paşaya ;) ve minik kuzu Arden e şimdiden mutlu yaşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse alışamadı galiba, durum bunu gösteriyor :))
      Öpüyorum seni, sevgiler ♥

      Sil
  9. Kış aylarını kışlayasım var benim şu günlerde. İlk kez bu yıl okul açılsın istemedik ki genelde benim tatilim başlar okulla birlikte. Hele Ada'nın durumu içimi acıtıyor. Sabah 6'da kalkıyoruz, 6.45'de yola çıkıyor. Kursa kalmışsa akşam 6.30'da evde. Genç mi olacak bunlar köle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durum içler acısı Saadet. Allahtan bizim yol kaygımız yok henüz de saat 7.30 çıksak durumu kurtarıyoruz.
      Hepimize sabır gerek çokça sabır...

      Sil
  10. Allahım o ne tatlılık tam yemelikmişsin Şebo. Sahi ya, ergen olduğumu bile hatırlayamıyorum. Arada anneme soruyorum,ben mi yanlış hatırlıyorum diye, o da aynı şeyi söylüyor.

    Oytun'un kısa saçlı hali harika bence.

    Ayşeyi de seni de öperim ben :) (Ama hâlâ bekliyorum nihohahah)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaaaaa süzme diyesim geliyor bizim nesile. Kıymetini bilememişiz hiç. İki trip ataydık keşke :))) Sonra da terliği yeseydik ahahaaaa :)))

      Ben alışamadım kısa saçlı haline hala :))

      Ayy o kahkahanı yerim senin :)))

      Sil
  11. Fotoğraflar harika, Oytun her iki haliyle de çok karizma :) Maşallah... Teyzelik çok güzel bir duygu gerçekten Arden' e mutlu yaşlar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teyzelik şahaneymiş gerçekten :) Olunca anladım :)
      Teşekkür ediyorum güzel dileğin için ♥

      Sil
  12. oytun her haliyle çok yakışıklı...eylülü bırak yaz nasıl geçti ki...geçmeseydi iyiydi ya neyse....kışı da seviyorum, dostluklar pekişiyor sanki, gün ortamları v.s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaaa oda doğru... Yazdan anladımmı ki Eylüle söyleniyorum ben :)))
      Tam kış gelmedi ya belki de ondan ısınamadım :))

      Sil
  13. Defter kitap kaplayan kırtasiyeleri bağrıma bastığım bu dönemde seni anlıyorum diyeceğim.
    Her resim her anı her yorum ayrı "sen"
    Seviyorum keyiflice :-)

    Sevgilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy var mı öyle kırtasiyeler Kadriye.. Varsa bizim burada niye hala yapmadılar :)))

      Ben de seviyorum kocaman seni ♥

      Sil
  14. Hâlâ kitap defter kaplayan öğrenciler var mı ya? Bizimkiler artık kaplamıyor. Kaplarınız da çok güzelmiş. Ben kitap defter kaplama işini çok severim, bütün mahallenin çocukları bana gelirdi. Yakın olsaydınız Oytun'unkileri de kaplardım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz kaplayangillerdeniz hala Şule. Bak yakında olsaydın kesin gönderirdim sana :)

      Sil
  15. Ben bu sene kitap kaplamadım boykot ettim :) Hazır kaplık alıp, onları geçiriverdi Görkemim sağolsun. Eskiyince bi daha alırım ya napıyım kabusum oldu resmen :)
    En çok ödev kontrol etme kısmına sinir oluyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaaaa :)
      Hazır kaplar çabuk yırtılıyor diye bu yönteme geçtik ama seneye ben de öyle yapabilirim...
      Kapla kapla bitmedi arkadaş :))

      O ödev kontrolü bizde de sorun maalesef :/

      Sil
  16. Merhabaa blogunuzu yeni kesfettim ve takibe aldim bende beklerim sevgiler😊

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)