20 Kasım 2015

"meraklı kedinin hüznü" diye bir başlık atasım geldi...


Efendim teeeee şurda yazmışım sabırsızlıkla beklediğim filmi...
Ama fimden bahsetmeden önce serinin 4. kitabı Grey'den bahsediyim azıcık...


Kitabı görür görmez uzunca bir süre Türkçe olarak basılmasını bekledim... Çokça da merak ettim...
3. kitapta konu tamamına ermişti çünkü, nasıl olur da devam edebilir diye düşündüm...

Ve meraklı kedi olarak bendeniz hemen kitap çıkınca aldım tabi ki :))

E.L.James bu kitaptan para kazanmanın tadını almış olacak ki, alın size birde Grey'in gözünden olaylar demiş...,
Hikaye aynı...
Olaylar aynı...
Sadece Grey'in olaylar karşısındaki iç sesi eklenmiş :)))
Evet sadece bu....
Komik bi durum...

Birde birkaç kendi başına geçirdiği zamanların detayları....
Sonunda da lap diye kesildi yine üstelik...
Tamda serinin ilk kitabının bittiği yerde üstelik...
Sonradan okuduğuma göre buda üç kitap halinde Grey'in gözünden aktarılacakmış...

Nurtopu gibi iki kitabımız daha var anlayacağınız....
Ama ben şimdi bu kadar şey yazdım ya almayacağımı tahmin ediyorsanız yanılırsınız :))
Ya Grey'in geçmişini öğrenirsem diye bir ümitle alacağım tabi ki...
Ve her kitapta da benden offf pufff sesleri duymanız % 1500 garantili ahahahaaaa :)))

Yalnız bu benim kontrol manyağı, güçlü karakterim gitmiş bu kitapta...
Grey'cim bildiğin ete kemiğe bürünmüş :)))
Hafif ergenimsi tripler, özgüven noksanlıkları, haaa bide korkusuz değilmiş bu adamcağızım benim...
Bi Grey'im vardı, onu da elimden aldın E.L. James....
Sağol varol yani :)))

Biliyorumki Greykolikler bu kitabı okuyacak... Ama diğer 3 kitabı okumadan ben bunu okuyum demeyin yazık edersiniz kendinize...
Anastasia'nın anlatımıyla çok daha zevkli okumak çünkü ;) Demedi demeyin...




Gelelim filmimize...
Gelir gelmez izlemeye gideceğim diye bağrındığım filme tabi ki gidemedim...

Yok seansı kaçırdım, yok yer kalmamış... İlk günler gidemeyince benim için esprisi de kalmadı... Zorlamadım artık, saldım çayıra...

İyi ki de salmışım çayıra...
4. kitaptan daha çok hayal kırıklığı yarattı bende çünkü...

Ben en çok içseslerini sevmişim meğerse kitapta, akıllarından geçenleri...
Mesajlaşmaları zaten en sevdiğim yeriydi kitabın...
Birbirleriyle savaşları...

Filmde ben bu duyguların hiçbirini alamadım... Kötü oynamışlar vs demiyorum ama ben hissiyatımı güçlendiremedim diyim... Kitabı okuyanlar bana hak vereceklerdir...



Ama itiraf ediyim en büyük hayal kırıklığım Taylor oldu, bizim şoför yani :)) Daha babacan, daha yumuşak bir adam beklerken getirmişler ruhsuz komandoyu :))) Nerde bizim korumacı naif Taylor'umuz :)))

Anladığım kadarıyla kitabı okumayanlar daha çok beğenmişler filmi... O gözle bakamadığım için yorum yapamıyorum tabiki...

Neyse şimdilik bu kadar...

Kaybolduğum zamanlarda o kadar çok film izledimki yakında blogu yine filmlerle dolduracağım ben haberiniz ola :))

Hadi Şebo kaçar ve en mutlusundan bir hafta sonu diler....
Mutlu olun, mutlu kalın emi ♥





10 yorum:

  1. Su Grey dizisinin kitaplarini uzun süre hic kaale almadim, okumak istemedim, nedense hic ilgimi cekmedi. Sonra dayanamayip "yahu bukadar sevildi madem, hadi ben de kusur kalmayayim, okuyayim bari" deyip basladim. Aman Allah'im... nasil sürüklendim, nasil sevdim anlatamam . Sadece o müstehcen sahnelerin okadar detayli olmasi beni pek acmadi, oralari es gectim cogu zaman...gereksizdi bana göre:) Ama hikaye cok sürükledi, her firsatta devam ediyordum kitaba. Ücünü de pespese, cok kisa bir zaman icin dinledim .

    Evet, dinledim diyorum, cünkü dinleme kitaplari var burada cokca, ve son zamanlarda onlara cok alistim, cok iyi geliyor bana. Is yaparken, araba kullanirken, yürüyüse giderken...hatta aksam yataga yatinca bile...eline kitap almiyorsun, yorganin altina sokulup, kulakligi da takip rahat rahat yatiyorsun, ooooh:)
    Iste bu kitaplari da bir kadinin sesinden dinledim ve cok sevdim. Sonra filmi cikar cikmaz izledim tabii..ve tabii ki hayal kirikligina ugradim, her kitabini okudugum filmi izledigimde oldugu gibi. Ama bunda cok daha büyük bir hayal kirikligiydi, cünkü kitaplar cogunlukla ic sesden ibaret oldugundan.

    Christian'in gözünden anlatilan bir kitap cikaracagini duydugumda merakla bekledim ve cikar cikmaz aldim, onu da bir erkek sesinden dinledim tabii dinleme kitabinda, cok güzeldi.
    Tabii sadece birinci kitap olacagi, bunun da daha iki bölümü olacagi basindan belliydi. Hikayeyi bir de Christian'in bakis acisindan dinlemek /okumak bence cok ilgincti. Devamini bekliyorum tabii ki merakla.

    Yazari bazen elestirsem de, kitabin edebi yönü agir basmadigindan dolayi, ticari zekasina da hayran kaldim. Kitabin resmen posasini cikarmis kadin. Eee ilk kitaplari okuyan, tabii ki de bu Cristian'in gözünden yazilan kitaplari da merak edip okuyacak. Akilli kadimis vesselam:)

    YanıtlaSil
  2. EQ;

    Ahahahaaaa :))) ELJames hakikaten bu kitabın sıkıp sıkıp suyunu çıkartıyor ve hoooppppp paralar cebe :)))
    Ne kazandı be kadınnn....
    Ben diyorumki hatta bu seriyi bitirir birde bunların doğan çocuklarının gözünden de bir kitap çıkartır ahahaaaa :))
    Şu dinleme kitap ne güzel bişeymiş Ayşe yaaaa...
    Araba kullanırken uzun yolda özellikle ne zevkli olur dinlemek...
    Eskiden hatırlarmısın bilmem radyo tiyatroları vardı... Can kulağıyla dinlerdim... Ne büyük zevkti benim için...

    Ben 4. kitabı çok sevmedim. Grey'imin gücünü almışlar elinden yahu :))) Adam bildiğin çırpınıyor kuş gibi ahahaaa :)) Ben daha çok şey bekledim belki de.. Mesela şu Elena olayı varya onu anlatsalardı keşke :))
    Öpüldün canım... 5. kitabın kritiğini yaparız yine seninle ;)

    YanıtlaSil
  3. Ohhoooooo...Elena olayindan daha 3 kitap iki film cikar Sebnem'cim, sen nediyon:)))

    YanıtlaSil
  4. EQ;
    ahahahahaaa :))) Bak bu konuda haklısın :)
    Ama çok merak ediyorum o konuyu napıyım :))))

    YanıtlaSil
  5. diğer seriden sonra bu kitabı merakla aldım ama resmen hayal kırıklıgı yani bukadarmı paraya doymadı acaba yazar diye dusundum resmen :) yok valla yemin etmeyeyimde diger cıkacak 2 kitabı almam ne yasadıysa yasadı artık grey umrumda değil :)))

    YanıtlaSil
  6. Gülşah;
    Paraya doymamış yazarımız bak bu konuda haklısın... Daha da doymayacak gibi üstelik :)
    Meraklı kedi olarak ben diğer kitabı alırım ama :))
    Akıllanmam ben biliyorum kendimi :))

    YanıtlaSil
  7. Çok merak etmeme rağmen okuyamadığım kitaplardan zaten sırada bekleyen o kadar çok kitap var ki bir süre daha alıp okuyamayacağım gibi görünüyor :) artık senden takip ederim öpüyorum canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Meltem;
    Ben anlatırım merak etme sen :))
    Öpüyorum seni ♥

    YanıtlaSil
  9. sırıtarak okudum yazını. bu seriye hiç başlamadım bakalım :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)