20 Eylül 2017

bugün ben...


Bugün size ne it gibi çalıştığımı, ne evin ben aldım başımı gidiyorum halinden vazgeçirmeye çalıştığımı anlatmayacağım....

Sabahki durumumu özetleyeceğim sadece....

Kalktım, Oytun'u okula bıraktım...
İşe yola koyuldum...
Kahvaltı günün en önemli öğünüdür ya hani işte o öğünü işyerinde halletmek için simit alıyım dedim.
Fırının önüne gelişigüzel park ettim arabayı. 2 dk da çıkıcam hemen.. Bu durumlarda dörtlüleri yakmak önemlidir, arkanızdan küfredenlerin yüzdesini azaltırsınız... Ben de öyle yaptım 😂

Simidimi aldım, mutlu mesut bahtiyar çıktım fırından.
İşyerim yolun karşı tarafında hemen... Arabalar vızır vızır.... Kendimi arabaların önüne atmak suretiyle kendime yol verdirttim. Tam yolun ortasına gelmiştim ki arabamı hatırladım. Önünü kestiğim adama gülerek pardon dedim ve geri döndüm. Böyle bir salaklık yaptığımı anlamasınlar diye tekrar fırına döndüm. Bu arada neyi unutup tekrar fırına döndüğümü unuttum. Fırındaki çocuklara ben burada bir şey unutmuş muyum dedim. Bakındılar etrafa yok bir şey abla dediler.... Ama neyi unuttuğumu sormadılar allahtan çünkü ben bile bilmiyordum neyi unuttuğumu... Sadece ben bir şey unuttum modundayım o arada....

Yeniden yolu kestim, işyerime doğru yürüdüm, işe vardım, masama oturdum ki masanın üstüne şıkırt diye arabamın anahtarını koymamla uyandım :))) Arabamı unutmuştum...

Koşa koşa gittim, araba araba diye tekrarlayarak... Arabamı o gelişigüzel park ettiğim yerden aldım ve otoparka teslim ettim...  Bu arada vallahi ben çok yoruldum....

Bir gün kendimi de bir yerlerde unutacağım ama bakalım ne zaman ahahahaaaaaaaa :)))



56 yorum:

  1. Ahh biz annelerşn kafası okadar dolunki bende senin gibi unuturum:)
    Blogunu takibe aldım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. :)))Geçmiş olsun ben bu yazını bana sürekli kızan, başımın etini yiyen kızkardeşim, yeğenlerime göstereceğim, sen et yiyorsun değil mi? Yani benim gibi yıllardır ağzına et, tavuk, balık koymayan biri değilsin. Bak hep bana "Sen et yemiyorsun o yüzden unutkansın" diyorlardı. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi hepiciğini de afiyetle götürüyorum Müjde :))
      Ama bendeki bu unutkanlık feci seviyelere geldi, acilen bir doktora gitmem lazım aslında.

      Sil
  3. Çok şey düşünmekten arkadaşım, kafada binbir tilki dönerken asıl yaptığımız işe yoğunlaşamıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o tilkileri kovalım artık handan. Yeminle hayattan soğudum :))

      Sil
  4. tatil sonrası modu bu olsa gerek bende sürekli birşeyleri unutuyorum bu aralar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an evvel kendimize gelmeyi diliyorum o zaman :)

      Sil
  5. Oluuuur anne kafası geçer,geçer ...
    Kimbilir Oytun'a ne telkinler savurdun inmeden çocuğun kafasının yerine senin ki karıştı...
    Kuzucum geçmiş olsun...Öpüldünüz...
    Ceviz ye ceviz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaaaaa :)
      Bak bu olabilir Merih. Onu yap, bunu yap, eşofmanını unutma, fotokopini unutma diye diye indirdim onu arabadan :)) Medyum gibi kadınsın vesselam.

      Sil
  6. Dr görünmeyi de ihmal etme sen yine de bacım...

    YanıtlaSil
  7. Ay ne komiksin sen :) Yalanı bile pek beceremiyorsun anlaşılan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaaaa :)) Saflığımı saklama çalışırken daha da saflaşıyorum işte :))

      Sil
  8. Ahahahha bu nedir yahu,
    yarışırmışız seninle :)
    Öperim seniii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feci yarışırız hem de :)))
      Kocaman öperim ben de seni ♥

      Sil
  9. B12 vitamini ve taze kırılmış ceviz.. Her eve, öncelikle ve özellikle bana lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi en kısa zamanda çözüm bulmak lazım bu unutkanlık işine :)))

      Sil
  10. Hay allah Şebo güler misin ağlar mısın? İkinci kez unutman olay valla ele güne karşı rol yapacam diye:))) Aklında neler varsa artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aklımı almışlar da haberim yokmuş Kadriye :)))
      Adama niye rol yapıyorsun diye böyle sorarlar işte :)))

      Sil
  11. Çok şey akılda tutulmak isteniyorsa arada fire veriliyor mutlaka.
    Kadın olmanın telaşlı dayanakları bunlar. İş yaşamı, ev yaşamı derken yaşam kadınlara hayli zor.
    Bu arada Oytun'a başarılı bir sene dilerim. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar evet kafam biraz karışık Mukaddes hanım... İş yoğun bir taraftan evi düzenlemeye çalışıyorum bir taraftan, bir de Oytunun okulu eklendi derken ben bu hale geldim sanırım. Umarım ay sonuna doğru işlerimi düzene koymuş olurum. Umuyorum yani :)
      Çok teşekkür ederim Oytun adına ♥

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Sen bir de bugünkünü duysan deep ahahahaaa :)))

      Sil
  13. Hiç sasirmadim canim ayni unutkanlik bende de var 😕

    YanıtlaSil
  14. :))) iyiymiş Şebnem bende de başladı bakalım isimleri bir türlü hatırlayamamak....şeyciğim, şeyciğim diye diye idare ediyorum bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaa :)
      İnsan kendini o anda çok kötü hissediyor. Ben de yapıyorum aynısını :)

      Sil
  15. Hahaha, te tatlısın yaaa😘 Sabah sabah okumak güzel geldi 😂 Enerjin, keyfin hep yerinde olsun, araba unutmak işin tuzu biberi 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) O tuz biber fazla kaçmaya başladı ama :))

      Sil
  16. Ayy ayy Şebo yuhhh diyeceğim pes kere pes yani bacım :) Ne yaptın ayol sen? Ben en çok kafanın nerde olduğunu merak ettim. Ama kendi adıma da çok mutlu oldum benden daha kötü durumda olanlar var diye :D
    Son bir haftadır en iyi bildiğim şeyleri bile unutuyorum nürolojiye mi gitsem diye düşünürken an itibariyle gitmeme gerek kalmadığına karar verdim bacım :)
    Seviliyorsun Şebooo ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaaa :) Ben bir de ne yaptım bugün biliyor musun? Elbisemi ters giyip, (dikişleri falan bildiğin dışarıda) ilk önce öğretmenlerin önünde arzı endam edip sonrada işyerinde öğlene kadar gezindim. Elime ne değiyor benim böyle yahu dediğimde fark ettim... Düşün halimi artık benim :)))))))))))

      Sil
  17. :D noldu yaa :))) balık ye balık kızz Şeboo:) tiroid problemi var mıydı sende canımcım ? bende var da kafa gidip geliyor hep :)
    neyse yine de anahtarı görüp hatırlamışsın bak o da iyi :) köpeğe de çok güldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 ay önceye kadar yoktu ama şimdi var mı bilmem Derya. Onu da kontrol ettiriyim en iyisi :))
      Bu arada yorumunu okuduktan sonra 5 dk düşündüm köpek ne ola ki diye.. Çözdüm ama ahahahahaaaaa :)

      Sil
  18. Dua et o firinda ben calismiyorum:)
    Yoksa: abla kendini unutmussun, seni sana takdim edeyim soyle derdim kesin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anacım sen derdin, beni de yerin dibine sokardın ahahaaaaaa :)
      Allahtan fırındakiler senin kadar insafsız değiller :P

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. Bu aralar fenayım Sezer, toparlanacağım ama inşallah :)))

      Sil
  20. Off çok fena bir güne başlama olmuş. Ama hep hükümetin gevşekliğinden oluyor bunlar. (eşimin babasının bir lafıdır çok severim)
    Günlük telaşlar, okullardaki eğitimsizlik, gelecek kaygısı kafa mı bıraktı bizde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep o hükümetin gevşekliğinden, kesinlikle yani :)))))
      Güzel lafmış, sevdim ♥ Kullanırım ben de artık bunu :)))

      Sil
  21. Hahhaha :) Çok güldüm Şebnem, hele dörtlüleri yakın ki küfür sayısını azaltın cümlene :) Öpüyorum, güzel hafta sonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben dörtlüleri yaktım diyorlar ya ben de o cinsten oluyorum arada işte Gamze :))) Trafiği dörtlüler kurtarıyor sanki :)))

      Sil
  22. Bazen oluyo kesinlikle bana da.. Özellikle aynı anda çok şeyi halletmeye - planlamaya çalışıyosam...

    YanıtlaSil
  23. ne olur kurgu bu gerçek değil de Şebnem... olagelen komik ama gülemedim bennn :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke kurgu olsa Kadriyem. Kafalar binbeşyüz bu aralar bende..
      Ama geçecek biliyorum ♥

      Sil
  24. Hahah çok güldüm doğrusu. Bu hep bana da olur.
    Bu arada bloğunu yeni keşfettim Ve hemen takibe aldım. Yazılarını çok keyifli buldugumu söylemek isterim. Eğer ilgini çekerse bana da beklerim. Doğrusu biraz desteğe ihtiyacım yok da değil. 😂😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Hazal, sefalar getirdin.
      Destek şart tabi ;)

      Sil
  25. hah hah hah :))
    Annem olsa "kızım iyiki kendini unutmamışsın" derdi
    Canım bazen yorgunluktan ne yaptığımızı unutmak çok normal
    sıkma canını
    öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında kendimi unutmamayı diliyorum tabiki mavi annem :)

      Sil
  26. ha bi de blogun vardı unuttun mu kızz onu da :D bir bakayım dedim yazmamışsın birşeyler :) gerçi instada görüyorum şükür sorun yok ;) mutlu keyifli günlerin olsun tatlım sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :))
      Evet var ve hatırladım demirlady :)))
      Benden de kucak dolusu öpücükler ♥

      Sil
  27. Çok eğlenceli bir anlatım :) Yaşarken öyle olmamıştır eminim :( Takibe aldım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaşarken öyle olmadı tabi ki ama eğlenmemek de imksızdı sonradan.
      Hoşgeldin bu arada :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)