19 Ocak 2009

veeee biten hasret....

Blog ismimizi değiştirmek zorunda kaldık çeşitli sebeplerden dolayı...
Yeniden merhaba :))

Evimin neşesi nihayet geldi... Sarıldık, kucaklaştık... Paşam hiç gelmek istememiş aslında. Treni geri döndürmek için bile uğraşmış :))) Allahtan başarılı olamamış...

Evini çok özlemiş... Hemen bütün oyuncaklarını tek tek elden geçirdi. Birde ona docayla sürprizimiz vardı. Biraz geç farketti içinde balıklar olmayınca :))) Gecenin bir yarısı balıklarımızı almaya gidecektik nerdeyse...

Pazar günü birlikte gittik balıklarımızı aldık. Tek tek seçtik hemde... Evimize geldik yerleştirdik hemen... Elimizi sokmak istedik, elimizde sevmek istedik ve haliyle babayla biraz gerginlik yaşadık :) Ama tatlıya bağladık hemen...

Balıkları garantiledikten sonra hemen bir de kuş istedi :))) Yakında hayvanat bahçesine çevirirsek evi şaşırmayın hahahaaaa:)))


Bu arada balıklarımızı seçerken her türden bir dişi bir erkek seçmiştik. Ordan esinlenerek bir tanesinin adını dişşş koydu ama hangisine bilemedik...

Minik farem bu arada sağını solunu öğrenmiş. Ben kaç yaşındayken öğrenmiştim hatırlamıyorum ama sevinç nidaları attık evde :))) Şaşırtmaca kandırmaca bile yaptık... Ama bildi oğluşum yine de...
Yeni mesleğimiz bu arada hayvan terbiyeciliği :))) Ben havyan hertiyecisi haapiippp diyor. İlk önce habip anlayıp kim bu habip dedik saatlerce. Sonradan anladık ki SAHİP miş hahaaaa:))) Yine birşeylerden etkilenmiş oğluş ama bilemedik nerden... Biraz uzak kalınca anları kaçırmışız yine... Yeniden yakalamaya çalışıyoruz...
O kadar özlemişim ki gece uyurken bile sürekli mıncıkladım, kokladım, okşadım. Oda firsattan istifade bol bol kaşıttırdı kendisini... Uykusunda bile kolunu bacağını uzatıp masaj yaptırdı bana... Büyüyünce işimiz var gibi geldi bana hahahaaa:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)