9 Nisan 2010

gülünesi bir not daha :)

Dün akşam topallayan bir yaramaz çıktı karşıma,
İlk anda şaşalayan bana annemden yok bir şey işareti geldi...
Ama bizim yaramaz öyle bir numara yapıyor ki dedim kopacak bacağı şimdi...
Yürüyemiyorum diyor başka şey demiyor...
Kucaklarda taşınarak gitti eve...

Düşme-çarpma yok....
Daha iki dk öncesine kadar parkta minik köpeğin peşinde oynaşılmış...
Naz yapıyor dedik...
Ama bizimki fazla numara yapamazki...
Yok doğasında, hemen unutur...
Yok bişey diyen anneanne bile (ki kolay telaşlanmaz) telefonda 5 dk da bir...
Ufaktan ufaktan kontroller, çaktırmadan yoklamalar ama bizimki hala yürüyemiyorum diyor...
Artık hastane yolu tutulacak aldı beni bir panik...
İçses sürekli konuşuyor...

Çıkılacak evden artık aaaaa bu sefer başka bacak aksıyor...
Annem o bacağınmıydı ağrıyan demişim şaşkınlıkla !!!!
Bizimki pişkin pişkin gözünü sağa sola kaçırıyor...
Hadi dedim bozmayalım oyunu, çekelim nazını :)
İç ses derin bir ohhhhhhh çekti bile....

Bir yandan masaj yapılıyor, bir yandan da deşeleniyor ağzından laf almak için...
Bizimki ne dese beğenirsiniz...
"anne bacağıma grip girdi"
Gripmi oğlum, grip bacağa girmez kiiiiii
Hani spor yapanlara oluyor ya anne üfffff !!!!
Haaaa kramp diyorsun sen :)
Hah anne kramp girdi, ben sporcuyum ya....
!!!!!!!!!!!!!!!

Burdan çıkan sonuç; bizimkinin numara yapma zaman katsayısı yükselmiş :)))
Bakalım bu numaralarla anneni ne zaman kalpten götüreceksin :)

4 yorum:

  1. süper ben de geçen hafta yazmıştım nehir in de bacağına krep girmiş teyzesi:)) ama yediğimiz krepten değilmiiiiş:)))

    YanıtlaSil
  2. hahahaaaa :) hatırladım, hatırladım :)) şu uydurmaca yeteneklerine bayılıyorum bu bıcırıkların :)

    YanıtlaSil
  3. Numaraci oytunun teyzesi9 Nisan 2010 17:46

    haha:)) Guldurdunuz benu, krep girmeler, grip girmeler daha neler gorecegiz bakalim! Bu arada sporculugu nereden geliyor merak ettim haha:))))

    YanıtlaSil
  4. bende merak ettim teyzesi vallahi :) bu çocuğun hayal dünyasına yetişmek imkansız ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)