3 Mart 2016

Şubat seçmeceleri...


İnstagram sen çok yaşa ama blogger sen bambaşkasın :)))
Her ay güzel oluyo bu post :)
Ben seviyorum yani...




GÜNAYDIN..
Pazar mutluluğundan hep bunlar :)
Reklamlardaki gibi nutellayla uyandırılmak istenen böcük nutellalı akıtma ile uyandırılacak :)))
Oytunu uyandırma halleri ...
Özenti ergenus bizimki...
Bugün ayaklarımı uzatıp keyif yapacağım desem de 
yalan
ütü, çamaşır, mutfak var bugün planlarda...



Hani dedim hafta sonu yaklaşıp ben mutlu olurken, hazır Müzeyyen'de süslenip püslenip çiçeklerini açmışken bir gülümseyelim dedik size 
Tam da şu an... 
Müzeyyenle ben :))
Cuma neşesi benimki....
Görende yarın tatilim zanneder...
Ama olsun
Cuma mutluluğunu bende yaşıyım accuk :)




Büyüyorsun oğlum...
Ve ben öylece bakakalıyorum sana...
Bugün sıpanın keyfi yerindeydi. 
Okul formasını giymediği her gün ona bayrammış...
Büyük laflar bunlar...



Adam sanırsın kanarya adalarına tatile gitti :))))
Elde hindistan cevizi suyu, ayaklarını uzatmış sahile, gözlükler takılmış :)))
Oğlum hepi topu yarım gün tatildin ve orası anneanne evi farkında mısın ?
Fotoğraf geldiğinden beri kahkahalarla gülüyorum :))))
Boynunda çiçekler eksik sadece 
O da olsaymış tam kanarya adaları pozu...
O gözlük neden bir de...
Dışarda yağmur var üstelik...
Yedi yıldızlı anneanne köşkü :))







Seçimlerine bakılırsa baş etmesi gereken şeyler var, ya da benim de arada yaptığım gibi isimlerine bakarak aldı bu kitapları.... 
İlerleyen günlerde okudukça anlayacağız hangisi olduğunu..... 
Özellikle tek çocuk ve erkeklikle ilgili seçtiği kitapları bende okuyacağım.... 
Hadi hayırlısı...
Çocuğunuzun kitaplarını siz de okuyor musunuz ?





54 yorum:

  1. Ümran;

    Teşekkür ederim :)))))

    YanıtlaSil
  2. aa ne guzel kitap okumasi. erkeklerde biraz zor oluyor normalde :))

    YanıtlaSil
  3. Niieeeyyy???
    Kitap mıı !!

    yuok yuok okumuyoz biz hele ni demek miş o üüleee :D

    YanıtlaSil
  4. Gürültü;

    Bizde de zor aslında... Bir tek saftrik diye bir kitap var ya onu aldığı anda yalayıp yutar...
    Kendi seçimlerini hatırlattığımda okuyor... hatırlatmazsam ya da kitabı ben seçtiysem durum vahim :/
    Alışkanlık edindirme uğraşları işte :)

    YanıtlaSil
  5. Syrakusa;

    Ahahhhaaaa :)))
    Yok öyle üç kuruşa beş köfte Syrakusa bey...
    Kitap okunacak nokta :))

    YanıtlaSil
  6. hindistan cevizi suyu ve gözlükleriyle oturuşundan şuan bende bir dal almak istiyorum :)) anne oğul maşallah size. kitap okumaya bu kadar hevesli olması ne güzel şimdiki çocuklar bilgisayar başından kalkmıyor :/

    YanıtlaSil
  7. ayy evet saftrik greg patladi. ben galiba oglunuzun yasindayken basladim harry potter'a. onlari okudu mu?

    YanıtlaSil
  8. çocuğumun kitaplarını okuyorum son bitirdiğin kırmızı başlıklı kız oldu :))

    YanıtlaSil
  9. Gözde;

    Bizimki bilgisayar / tablet düşkünü aslında...
    Eline versem gözünü kırpmıyor.
    Elimden geldiğince engelliyorum işte :)

    YanıtlaSil
  10. Gürültü;

    aaaaaaa iyi akıl ettin bak...
    Ben bir Harry Potter alıyım onu, muhtemelen sever diye düşünüyorum :)
    Aklına sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. Gizli yetenek;

    Şahanesin arkadaşım :))

    YanıtlaSil
  12. Şimdiki çocuklar böyle, benden daha iyi bilgisayar kullanıyorlar :))

    Bizim evde de bir tane kitap kurdu var ne alsak anında bitiriyor, sizin kitaplara baktım 'çılgın mucitler' tam onluk :))

    YanıtlaSil
  13. Çoğunu okuyorum. Sonradan sohbet etmesi güzel oluyor. Ya da örnek vereceğim zaman kitap kahramanlarını seçince daha akılda kalıyor.

    Gerçi son zamanlarda azalttım, kendi kitaplarıma zaman kalmamaya başladı :)

    YanıtlaSil
  14. valla önce ben okuyorum kitaplarını sonra ona veriyroum saftirik serisini okumaya kalkmadım tabi çocuklar cok seviyor bizimkide oyle ama ben sevemedim :)

    YanıtlaSil
  15. Ne okuduğunu anlamak için okurdum önceleri,sonra onların okudukları da ilginçleşti,şimdi herkes okuyor birbirinin kitabını,büyüdükçe daha harika oluyor Şebnem.

    YanıtlaSil
  16. Ahhh o akıtmada kaldım ben.:))
    Tabi bir de Ada'nın Robinson Cruso'su da iyi. Keşke üstünde pelerini filan lsaymış. Oytun'un Cumasını göremedim ama:))

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar da büyümüş en altta küçüklük fotoğrafını gördüm de şaşırdım koca adam olmuş :)
    Bu arada ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. Şebnem'ciğim hep böyle mutlu ol, gülümse, Oytun'a baktım da valla artizzzz resmen:)))şaka değil ha, bu çocuk ileride dizi oyuncusu filan olursa bak bu yorumumu hatırlayın. :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Gözde;

    Kesinlikle şimdiki çocuklar bizden daha iyiler elektronik ortamlarda :)
    Çılgın Müciti henüz incelemedim ama bizimki kıkır kıkır okudu :)

    YanıtlaSil
  20. Handan;

    Ahhh senden öğreneceğim çok şey var Handan :) Örnek olarak kitap kahramanları süper fikir ;)

    YanıtlaSil
  21. Gülşah;

    Saftrik bana da çok uzak bir kitap grubu... Ama tüm çocuklar bayılıyor o seriye :)

    YanıtlaSil
  22. Sevda;

    Ahhh o günler harika olacak desene :) Şimdilerde biz filmlerle başladık birbirimizin tarzını tanımak için... Hakikaten şahane bir his ;)

    YanıtlaSil
  23. Bahçe perim;

    Ballı kaymaklı bir akıtma şart oldu sana ;)
    Cuma buluruz bi tane o kolay, olmadı ben olurum ahahahaaa :)

    YanıtlaSil
  24. Nesrin;

    Bende şaşalıyorum bazen o konuda... Çok büyüdü çokkkk :)

    YanıtlaSil
  25. ay ben müzeyyende kaldım. benim ki bırak çiçek açmayı geldiğine bin pişman. o kadar okudum ettim araştırdım mutlu edemedim orkideyi.

    nasıl baş etsem serisini en kısa zamanda edineceğim bu arada :)

    YanıtlaSil
  26. Bücürük ve ben;

    Ayyyy hatırlamammı hiç :)))
    Senin senaryondan birinde oynarmış bide :))
    Hayalin güzelliğine bak ;)
    Öptüm seni...

    YanıtlaSil
  27. Anne kaleminden;

    Müzeyyen coştu bu sene :)) O kadar mutluyum ki çiçek açmasına...
    Yerini sevdi benimki, sevdikleri zaman coşuyorlar...

    YanıtlaSil
  28. ehehhe :) çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil
  29. Müzeyyen'i filan geçtim adam on numara hasta oldum anneanne evinden yolladığı poza :D )))))))))))))))

    YanıtlaSil
  30. Kanarya adaları pozuna bayıldım. Çok yakışıklı ve havalı çıkmış:))) Tek çocuk olmak zordur Şeboooo sen bilemezsin. Gerçi bende bilmiyorum ama öyle diyolar:)))

    YanıtlaSil
  31. Merve'nin evinden;

    Teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  32. Kadriye;

    Ahahahaaaa :)
    Keyif adamı bizimki vallahi... Paşa torunu oluyor anneanne evinde...
    Öptüm seniiii :)

    YanıtlaSil
  33. Kadriye;

    Havalı magirüst diyorum bazen ben ona :))
    Tek çocuk olmanın zorlukları vardır tabiki... Bazen ona haksızlık yaptığımı düşünerek üzülüyorum ama bu saatten sonra yapılacak birşey yok...

    YanıtlaSil
  34. ama anneanne evi köşktür, bir saraydır :D Oytun büyümüş , delikanlı olmuş :) maceralarınızı takipteyim :)krepte gözüm, nutellada aklım kaldı napıcaz şimdi :)

    YanıtlaSil
  35. Kanarya Adaları pozu kadar komik olan fotoğraf yorumun :))
    Süpersin Şebnem ;)

    YanıtlaSil
  36. Keşke uyandığımda beni de nutellalı akıtma bekliyor olsa. Bu arada oytun kaç yaşında? Kendi kendine kitap alıyor olması ne iyi. En son bizimkiler için bir kitap almıştım ama tek okuyan ben oldum. Keşke ailecek kitap okuyor olsak, birbirimize önerirdik falan ne iyi olurdu ama şans işte. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  37. Gonca;

    Ultra herşey dahil anneanne avi değil mi :)))
    Yakın olsan gel yapayım diyeceğim ama uzaktasın işte :/
    En iyisi sen kap nutellayı birde krep hamuru çırpıver hemen iki kaşık İram kızla afiyetle yiyin :)

    YanıtlaSil
  38. Esen Can;

    Sen de süpersin :)))))

    YanıtlaSil
  39. Naz;

    Bence de nutellalı akıtma gibisi yok :)
    Oytun 11 yaşında... Ve son 2 senedir genelde seçimlerini kendi yapıyor. Genelde internetten alıyorum ben kitapları, arada gelip seçiyor bende bittikçe kitapları alıyorum... Yada arkadaşında görüyor beğeniyor falan öyle işte...
    Kendi seçmediğinde sürünüyor o kitap maalesef :/
    Bende isterdim ev ahalisinin hepsinin kitap kurdu olmasını ama istemekle olmuyor işte :))

    YanıtlaSil
  40. Ana ogul simarin siz ayol, size simarmalar yakisir. Yalniz Oytun'un pozlara koptum. Niye acik ediyorsun, biz bilmiyorduk mesela disarda yagmur oldugu, hain anne. Sen hic anneanne evinde kalmadin belli. Yildiz yetmes o kosklere haberin varmi!!! :)) Cok sekersiniz, opuyorum en kocamanindan ikinizide.

    YanıtlaSil
  41. Mevlüde;

    Hiçde kıyamaz oğluşa laf söylememe :))))
    Yağmur olduğunu söylemezsem olmaz tabi ki kızzııımmmmm :))
    Anneanne evini bilmmemmi hiç :)) Çok keyfini sürmüşlüğüm vardır :))
    Ben de öpüyorum seni kuzummmm ♥

    YanıtlaSil
  42. Benimkiler Afacanlar Okulda serisini çok severdi. Tümünü almıştık. Eğlenceli bilim gibi birşey. Deniz şu aralar Peyami Safa'nın Cingöz Recai serisine takmış durumda...

    YanıtlaSil
  43. Saadet;

    Deniz'in okuma kültürüne bayılıyorum :)
    İnşallah benimki de biraz büyüyünce öyle olur...

    YanıtlaSil
  44. oh yaaa keyfe gel hele ne güzeldi o açılış nutella ile sonra hindistan cevizi of of of tam benlik severim severim, keyfiniz daim olsun ki!!!!

    YanıtlaSil
  45. Kore fenomeni;

    Hepimiz keyifli olalım :))
    Gelsin nutellalar gitsin cocolar :)))
    Öptüm seni

    YanıtlaSil
  46. Merhaba,

    Fotoğraf ile cümle sahiden de uyuşmuş:
    "Adam sanırsın kanarya adalarına tatile gitti :))))" :)

    Renkli günler!

    YanıtlaSil
  47. O kadar çabuk büyüyorlar ki. Benimkinin 13 ve 14 yaşı nereye gitti anlamadım. Bir de baktım ki benim boyumda... Oytun'un keyfini ve de Müzeyyeni kıskanmamak mümkün değil :)) Daim olsun :)

    YanıtlaSil
  48. Engin;

    Hoşgeldin...
    Resmi görünce kafamda beliren buydu :))

    YanıtlaSil
  49. Zülal;

    Çok teşekkür ederim :) Hepimizin keyfi daim olsun.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  50. Kitaplara bayıldım. Tek çocuk olmakla nasıl başedersin, erkek olmakla nasıl başedersin...büyüdükçe bizi şaşırtıyorlar. Orkideye maşallah benimkiler hiç böyle olmadı. İşin sırrı nedir;)

    YanıtlaSil
  51. Anne güncesi;

    Evet büyüdükçe bizi şaşırtıyorlar bu bıcırıklar :)

    Orkide yerini sevdi galiba. Özel birşey yapmadım aslında... Birkaç defa evde yetiştirmeye kalkıştım hep öldürdüm :/ Ofis penceresi direkt güneş ışığı almıyor ama hep aydınlık... Galiba bu yüzden :)

    YanıtlaSil
  52. Sıcacık fotoğraflar..:)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)