2 Ağustos 2010

sıkıcı bir konu ne yazık ki...


Zor bir hafta sonuydu....

İki yetişkinin birbirinden farklı ruh halindeki geçimsizlikleri içinde çözüm arayışları...
İki ergen....
Anne ile babanın boşanmasının kendilerini karlı çıkartacağını düşünen...

Her ikisi de kendince haklı...
Geçimsizlikler dile vurmuş, hatta biraz da küstahlaşmış....
Yıllar içinde birikenler söze dönmüş....
Ergenlerin sorunları hatta biraz da asilikleri ana babanın zıtlaşması haline dönmüş...
Mağdur bir kadın, elinde ekmeği yok...
Mağdur olacak bir adam, farkında değil delirdiğinin...

Zor bir durum hemde çok zor...
Haklarında hayırlısı demekten başka birşey de gelmiyor elimizden...

Bunları neden yazdım bilmiyorum.
Ama içime oturdu kadının çaresizlikler içinde hala başını dik tutmaya çalışması...
Oda biliyor bitti dedikleri anda ne kadar zor bir hayata başlayacağının....
Hiçbir güvencesi olmadığı halde içi karalar bağlasada başarırım ben halleri...
İçime oturdu işte gözlerindeki yaşlar....

Foto kaynak: google görsel

2 yorum:

  1. Tahmin ettim sanirim kimden bahsettigini.. Onca sene ayni yastiga bas koydugun insanla yollari ayirma karari zor, bir de boyle caresizlikler ekleninca tahmin edemiyorum.. Ama derdini veren Allah kesinlikle dermanini da veriyor, icinde olmadigini zannettigin ama zor anlarda boy gosteren gucle her seyin ustesinden geliniyor.. Haklarinda hayirlisi olsun

    YanıtlaSil
  2. Malesef hayat şartları çok zor. Kimseye güvenip sırtını dayamayacaksın. Artık kimseyi bağlamıyor aile bağları. Allah yardımcıları olsun işsizlik zor.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)