11 Aralık 2012

39 a 1 ekle sadece


Ahhhh ahhhhh diye başlasam bu yazıya mesela...
Devamında yazacaklarımdan korkarım :)

Daha usturuplu olmak lazım şimdi.... Pehhhhhh :)
Bana göre değilmiş :)

Yaklaşık 10 yıl önce 2-3 sene 29 yaşında bekledim ben. Kendimce zamanı durdurdum. Hatta buna kendimi de inandırmayı başardım dersem sakın gülmeyin bana tamam mı ;)
30'lu yaşlar deli gibi korkuttu beni...
Sonra bi baktım 35'i devirmişim :)
O zaman dedim ki kızım yolun yarısını devirdin bak zamanı durduramadın. Tevellüt belli :) 40'a geri sayım başladı...
İşte o yıllarda 40 lı yaşlarda olanları offfff nidalarıyla izledim. Yaşlanmışlar mı acaba diye meraklı bakışlarımı üzerlerinden çekemedim :) 

Ama hey hat....
İşte o an geldi çattı :)))))
Ağzımı doldura doldura KIRK demeye başlıyorum.

Geçenlerde konuyu kabusa bile bağlamışım bilinç altımda. Kabusumda tam bugün yataktan kalktığımda saçlarım bembeyaz, yüzüm kırışıklıklar içinde uyanıyordum. Başımda da bir baston. Ama kabusun absurtluğu olsa gerek bastonum taşlarla süslüydü :) 

Sabah aynaya baktığımda şükür herşey yerli yerindeydi :) 

O zaman bağıra bağıra diyorum ki hoşgeldin 4..............0.....
Sefalar getirdin...
Artık yeni bir sloganım var benim :)))

22 yıllık tecrübeli bir 18 liğim ben hahahahaayyyyytttttttt :)





26 yorum:

  1. Doğumgünün kutlu olsun 18'likkk:)))İnsanın ruhu hiç değişmiyor,bu sözüm şimdi genç olanlara.İnsan 30dan sonra kendini buluyor ayrıca tamam mı:))

    YanıtlaSil
  2. Ay Şebnem benım de kabusum sanki, çaktırmıyorum ama: )

    Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara canım...

    YanıtlaSil
  3. İyi ki doğdun be Şebo.
    kaç tane 18 liği cebinden çıkarırsın sen haberin var mı? içinde olan bu hayat sevgisi, yaşamak sevgisi hiç eksik olmasın yeter. 40 da neymiş? peehhh

    YanıtlaSil
  4. tubanne;
    kendini bulmak ne güzel şeymiş yaaaa :))) öptüm güzellik. Teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  5. annemahsustan;
    başa gelen çekiliyo hayatım :)))
    öpüyorum en kocamanından :)

    YanıtlaSil
  6. Nilhan;
    pehhh dimi canım yaaa :))
    senden duymak çok güzel geldi bunları ;)
    kucaklıyorum sizi :))

    YanıtlaSil
  7. Nice nice mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
  8. hayat paylaştıkça;
    teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  9. mutlu yıllar ve yaşlar olsun .
    bende gelecek yıl 40 olacağım şimdiden karalar bağladım ..
    ne zaman ve nasıl oldum bu kadar bende anlamadım...
    sanırım bu hepimizin geçireceği bir süreç:-)

    YanıtlaSil
  10. Şebom canım Şebom ;
    nice 40 lar devirelim inşallah beraber:)ne güzel dedin di en güzel tesadüflerimdensin ve vazgeçilmeyeceklerden...kocaman öperim seni...
    (dikkatini çekerim ama bir,iki falan değil,bizi ancak nicesi paklar:) )

    YanıtlaSil
  11. elifim uyurken;
    çok zor bir süreç çokkk :))
    ama biz bunu da atlatırız ;)
    ruhumuz 18 olsun yeter :)))

    YanıtlaSil
  12. pınar;
    nice nice tabiki :)))
    teşekkür ediyorum canım benim :)

    YanıtlaSil
  13. Şebnem'cim nice güzel yaşlara canım :)) İyi ki doğdun iyi ki buradan da olsa arkadaşım oldun :)) Öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Nice nice mutlu yıllara. 22 yıllık tecrübeli 18 lik kısmını çok beğendim. Yakında ben de o rakamı telaffuz edeceğim kısmetse.
    Yeni yaşın kutlu olsun. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  15. Yazını okuyunca psikolojim bozuldu valla :) biz insanlar ne tuhafız yaslanmaktan nefret ettigimiz halde partiler verip bu durumu kutluyoruz. Saglıklı uzun seneler dileklerimle

    YanıtlaSil
  16. nice mutlu huzurlu uzun yıllar dilerim canım, sloganına da ba,yıl,dım!

    YanıtlaSil
  17. vefasız ama mazereti bol bir bloggerdan selamlar;)
    kirpi çikolatalar yapılmış aylar geçmiş ben daha yeni görüyorum..
    yeni yaşın hayırlı olsun ;) 20 lerden 30 lara geçmek, 30 dan 40 a geçmek eminim alışamıyordur insan ama slogana bayıldım :D
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. süreyya;
    Canım benim iyiki varsınız :))

    YanıtlaSil
  19. lila;
    benden de kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  20. bobbidi bibbidi;
    hahahaaa :)) bizleri anlamak hakikaten zor :))
    öptüm seni, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  21. mekila;
    teşekkürler :)
    sloganımı sık sık söylüyorum artık :))

    YanıtlaSil
  22. biyasimadahagirdim;
    tüm mazeretlerin geçti gitti inşallah :))
    sen buralardan eksik olma, yokluğunu arıyorum vallahi :))
    teşekkürler canım 40 lar epey zorluyor hiç sorma ;)

    YanıtlaSil
  23. 22 yıllık tecrübeli 18 lik :)
    güzelmiş slogan gibi olmuş :)

    bende 29 yaşındayım
    şimdiden başladı aynı telaş bende :)

    YanıtlaSil
  24. cicileydi;
    şimdiden mutlu yıllar sanada :)))

    YanıtlaSil
  25. nerden estiyse bu yazıyı okudum
    her zaman bir başka tatlı ve ışıltılıymışsın :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak senin sayende ben de yeniden okudum ve kendime çok güldüm :))

      Maim sen nerelerdesin güzelliğim, özledim seni ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)