28 Aralık 2019

2020 ağacımız hazır ♥

2020
geldi ve
geleneksel
ağacımı süsle
me zamanı şimdi.
Bir Handan ım bu se
ne doya doya 😉 yaşadığın
bir yıl olsun arkadaşım. Güzel
Merihim bu sene hasret uğramasın
yanına, yeni memleketinde mutluluklar
peşini bırakmasın hiç. Mevlüdem bu sene sa
na hep yaz olsun, evinin önüne deniz gelsin, deniz
kum güneş seninle olsun bu yıl.  Esram bu sene çok uğra
madın buralara o sebeple bloguna dönmeni diliyorum. Değişim
lerin, mutluğun çok olsun ♥  Nesrin cim yeniden döndün aramıza in
şallah. Tüm sıkıntılarının yerini güzel günler doldursun. Yemeklerin kra
liçesi  Ayşem 2. kitap basılıp zirvelere yerleş inşallah 2020 de Nilhan bol
sculentli, bol mucizeli bir yıl olsun sana da kuzucum. Şulecim 25 kilo başta ol
mak üzere tüm hedeflerine ulaşabileceğin bir yıl olsun ♥ Ankara'nın en beceriklisi
Deryacım sağlık mutluluk hep seninle olsun. Kale dükkanlarından birinin anahtarı gök
ten zembille başına düşsün 😃 Tatlı arkadaşım güzel Sezercim, 2020 sana bol kahkaha, bol
huzur, bol uçak bileti getirsin ♥ Orhuncuğumu komşu kapısı yap, hep git-gel yanına 😃 Ececim
markan bir numara olsun, kızçelerin hep  dibinde olsun, elinin evinin bereketi bol  olsun arkadaşım ♥
Güzel
gülüşlü e
nerjik  hatun
Yurdagülümmm 
bu sene sen de bol bol
gez, bol bol eğlen. Tüm he
deflerini tam onikiden vur arka
daşım. Benim tatlı hemşerim Kadriyecim
Bol bol tatil yap, ayaklarını uzat keyif yap gön
lünce. Kederler uzak, mutluluklar yanıbaşında olsun.
Maicim Kadriyecim mainin huzuru dolsun hanene, bol sa
rılmalı, bol sohbetli, şansın mutluğun peşinden ayrılmadığı bir
yıl olsun güzel arkadaşım ♥ Nihancım biliyorum bu sene yine sanat
dolu olacak senin için ama yanına keyifli anılar, sağlık, bereket gelsin. Eren
ve Elif'le bol kahkahalı bir yıl olsun arkadaşım. Ülkücüm dön artık buralara bu
sene, unutma bizi. Çocuklarla bol bol gez, bol bol eğlen bu senede. Sağlıklı bir yıl
diliyorum sana da ♥ Saadetcim bak bu sene zorlu bir yılı atlattık ikimiz de. Güzel bir tatil
diliyorum ilk başta 😏 Gönlünce fotoğraf çekebileceğin, bol film izleyebileceğin, bol gezebi
leceğin zamanların olsun ♥ Gamzecim 2020 de daha çok gez, daha çok yeni tatlar dene, keyifli
sağlıklı bir yıl olsun senin için. Şirinlik muskası Ezgicim, bu sene şu dergi  kapağı olayının gerisi
gelsin inşallah. Dergilerde tariflerin, köşelerin olsun. Sen hep gül, sen hep üret. Bu yıl bereketin çok
olsun
inşallah ♥
Güzel Semi,
daha çok yaz ♥
daha çok gez, hep
mutlu ol 😊 Mavi annem
taze kayınvalidelikten taze ba
baanneliğe geçersin bu sene belki ♥
Sağlıkla canımcım 😉 Gülşahcım yine bol
okumalı, bol sevgili olsun bu yıl da. Ağzının
tadı hep yerinde olsun 😊 Hep sağlıklı olalım diye
uğraşan Deryacım, bu sene güzel sürprizlerle gelsin. Çok
mutlu ol ♥ ÖneriMakinası  bol yazılı, bol filmli, bol kartlı, bol
keşifli mutlu bir yıl diliyorum sana da. Sevgili Beyaz Yakalı ailen
le mutlu bir yıl diliyorum. Herşey gönlünce olsun. Maceranın kitabı
nı yazan Özlemcim, sağlık ve mutluluk başucunda dursun, huzur eşlik et
sin yanında da. Yine çok gez, yine anlat bol bol. Biz de keyifle okuyalım. Sev
gili Çilek Suyu  Şükürlerine yeni şükürler eklensin. Hasretsiz bir yıl diliyorum sana
da ♥ Sevgili Deep, hep öğren hep öğret bize. Doya doya yaşadığın, zaman probleminin
olmadığı bir yıl olsun 😉 Burcu, enerjine enerji katsın bu sene. Sevgiyle sarmalan, lüzum
suzluklar hep uzağında dursun ♥ Sevgili Yüreğimin İklimi bu sene sağlık problemleriyle o ka
dar çok uğraştın ki, o sebeple sana en başta sağlık diliyorum arkadaşım ♥ Her şey gönlünce olsun.

İsterdim ki bu
ağaca her biri
nizin ismini t
ek tek yazayı
m. Yazamadı
ğım tüm arka
daşlarımdan ö
zür diliyorum.
Affedin beni ♥
Hepiniz çok ö
zel ve güzelsi
niz. Kıymetlis
iniz.   Hepiniz
çokça seviliyorsunuz emin olun ♥ 2020 sevgiyle, sağlıkla, mutlulukla ve en önemlisi barışla gelsin.
Keyfiniz ve kahyanız ne istiyorsa gerçekleşsin. Piyangolar size vursun, şans güvercini başınıza etmeden şansı getirsin. Küsler barışsın, sevgiler çoğalsın ♥ Yollarınıza kırmızı halılar serilsin her daim. Kendinizi özel hissettirsin bu yıl hepinize 😊 Evinizi temizleyeniniz, angaryalarınızı üzerinizden alanlarınız, çöpü atanınız, aman sen otur kahveni iç ben yetiştiririm işleri diyenleriniz çok olsun 😉 Yeni yollar açılsın, açılmayan yolların asfaltı çöksün, çıktığınız her yol hayırlara vesile olsun ♥ Çok sevin, çok sevilin.

Her biriniz iyi ki varsınız ♥
İyi ki yollarımız kesişmiş ♥

 ♥ Çokça mutlu yıllar ♥



60 yorum:

  1. hahaaaa ay bu çok tatlı yaaaaa herkesleri düşünmüşsüün ve en sondaki yazdıkların hep olsuuuun :) ha haa en çok kale anahtarı gökten düşsün ona güldüüm :) sen de hep yoğun ol hep çevren dolu olsun hep dolu dolu yaşaaaaa bi de komik oool maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MUtlu yıllar deep :))) Hepimize 41 kere maşallah ♥

      Sil
  2. İnsanı gülümseten bir ağaç olmuş. :D İnşallah tüm dilekleriniz gerçek olur. Hele son paragrafa her halde herkes bayılacaktır. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da mutlu yıllar arkadaşım ♥
      2020 sana da bol bol gülümseme getirsin :)

      Sil
  3. çok güzel olmuş gerçekten 😊🌸 Gönülden Amin diyorum hepimiz için inşallah Mus mutlu güzel yıllara İnşallah canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  4. Ben bir yılbaşı ağacı göreceğimi sanarak girdim yazıya. Gülümseyerek okudum sonra tümünüü 😍 tüm yazıdakilerin gerçek olması dileğiyle. Çok çok mutlu yıllaar ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da çok çok mutlu yıllar ♥ Artık bu ağacımı gelenekselliştirdim ben sanırım :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş 😊 emeğine sağlık Herşey gönlünce olsun inşallah Mus mutlu güzel yıllara 😊🌸 sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
  6. Beni de düşündüğün için çok teşekkür ederim arkadaşım. Hepimizin dilekleri kabul olsun inşallah. Mutlu ve sağlıklı seneler sanada.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir ağaç olmuş. Mutlu seneler.

    YanıtlaSil
  8. Ya bu ağacı unutmuşum ben :-) Görünce hemen ismimi aradım. Güzel dileklerin için çok teşekkürler Şebnem. Umarım 2020 hepimize iyi gelir. Çok öpüyorum seni :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım arkadaşım. Ben de öpüyorum kocaman ♥

      Sil
  9. yaaaa bayildim bayildim,cok tesekkur ederim,cok mutlu ettin beni.Dilerim tum dileklerin gercek olsun Sebo'cum.Iyi ki blogunu bulmusum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki ben de seni bulmuşum Sibelcim :) Beraber daha çok ağacı süsleriz inşallah ♥

      Sil
  10. yazı ve şekil harika olmuş gerçekten :) yeni yıl hepimize güzellikler getirsin dilerim ...sevgiler ...

    YanıtlaSil
  11. Canım benim, ne güzel dilekler bunlar! Hem de herkes için, tek tek:) Önce sağlıkla gelsin 2020. Sonra niyetlendiğin her şey tereyağından kıl çeker gibi kolayca hallolsun:) Hep iyi insanlarla karşılaş. Sevdiklerinle birlikte bol bol gül, gez, oku, izle. Şahane bir yıl diliyorum ve seni kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım canım ♥
      Kocaman öpüyorum seni, birlikte daha nice yıllara inşallah :)

      Sil
  12. Mutlu yıllar olsun, dilekleriniz hepimiz için gerçek olsun...

    YanıtlaSil
  13. Bu ağaçta her yıl ismimi gördüğümde o kadar mutlu oluyorum kiii ♥♥♥
    Ve her sene heyecanla herkesi tek tek okuyorum. Bilmediklerimin linklerine giriyorum:)) Çok özenli çok güzel bir çalışma...
    Şebocum iyi ki buralardasın :))
    Bol okumalı bol gezmeli bol sinemalı her şeyden önce çok ama çok mutlu bir yıl diliyorum ben de sana ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım kocaman sarıldım ben de sana... Nice ağaçlar görelim birlikte :)

      Sil
  14. İyi ki varsın, harika olmuş. Çok sevdim. Yeni yıl hepimiz için sağlık, mutluluk, güzelliğe dair ne varsa, ne diliyorsak hayattan onu getirsin beraberinde. En çok da gülelim, güldürelim, sevelim, sevilelim 2020' de. Bu ailede olmak çok güzel. Hoşgeldin 2020.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ailede olmaktan ben de çok mutluyum Mehmet :) Mutlu yıllar arkadaşım yeniden :)

      Sil
  15. bu ne zarafet çok tatlısın çok. şimdiden mutlu seneler bol gülümsemeli, kilodan tasadan uzak, yakışıklı oytununla sağlık ve başarıyla aydınlansın yolunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman amiiinnnn :)))
      Herşey gönlünce olsun bu sene ♥

      Sil
  16. Kocaman bir amin ve iyi seneler🥰

    YanıtlaSil
  17. Canımsın Şebnem, çok teşekkür ederim. İnşallah olur da sizleri de misafir ederiz dükkanımızda, yüreğine sağlık öptüm çok ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim. Allah gönlüne göre verir inşallah ♥

      Sil
  18. Yahu Şebo sen ne tatlı bir kadınsın ❤️ Yeni yıl ağacında yeminle kendimi aradım. Ya olmasaydım? 😃
    2019 Benim için çok şeyin değiştiğini, yerine başka şeylerin konduğu ama beni çok ama çok zorlayan bir yıldı. Gelenin gideni aratacağından korktuğumdan 2019'a daha fazla çamur atamıyorum. Yine de kayıplarımızın olmadığı bir sene olduğu için şükrediyorum.
    Enerjimin diplerde gezindiği, yaşam enerjimi emen bu tuhaf yılı geride bırakıp mutlu olmayı diliyorum.
    Gelelim sana Şebnemcim ❤️
    Her şey gönlünce olsun, yüzündeki kocaman gülümseme tüm yıl orada asılı kalsın. Sağlık, huzur, mutluluk eksik olmasın yaşamından. Beni mutlu ettiğin için teşekkür ederim.
    Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evde yoksan diye bir şarkı vardı ya filmin ismini hatırlayamadım şimdi ya olmasaydım aynı ezgiyle geldi kulağıma :)))) Olmama imkanın var mı güzellik ;)

      Güzel dileklerin için teşekkür ederim canım benim. 2019 benim için de zor bir yıldı. Bittiğine sevinenlerdenim ben de :))

      Sil
  19. Şebnemcim dün içimden geçiyordu. Ne zaman Şebo'nu ağacı gelecek diyordum. Emeğine sağlık, musmutlu bir yıl dilerim :)

    YanıtlaSil
  20. Senim bu güzel yeni yıl, yeni umutlar-dilekler-güzelliklerle dolu ağacında yer almak büyük keyif. Doğrusun bol bol gezip fotoğraf çekeyim ben:))))

    YanıtlaSil
  21. Ayy yine çok güzel bir yılbaşı ağacı yapmışsın Şebo teşekkürler güzel dileklerin için. Senin için de çok güzel bir yıl olur inşallah. Mutlu yıllar sevdiklerinle birlikte.
    Bu arada blogumu wordpres e taşıdım. www.bizkimizkadiniz.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa bu taşınmayı fark etmemişim bak. Takip etmenin yollarını bulayım hemen ;)

      Sil
  22. Harika olmuş, kendimi de bulunca yüzümde gülücükler açtı:)) 2020 hepimize güzel şeyler getirsin, boglarımız şenlensin:) Çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  23. Ayyy, koşturmalarda geç gördüm ağacımızı. Geçen gün 2020 sonunda bu yılla ilgili ne yazmak istersin sorusuna "yaşadım" yazmak isterim demiştim. Yüreğimden geçeni bilen arkadaşım benim.

    Bu sene artık bir de buluşsak yaaa. Bak listemde ilk sıraya yazıyorum, Şebo ile buluşulacak :)

    Harika bir yıl olsun canım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de listemde ilk sırada vallahi Handan. Doya doya bi sarılalım inşallah ♥

      Sil
  24. son yazıma koydum bu şirini :)

    YanıtlaSil
  25. Oldukça yaratıcı bu dilek ağacı, tebrikler. 2020 size de sağlık, huzur, bereket ve mutluluk, neşe getirsin:)

    YanıtlaSil
  26. harika olmuş yaaa ellerine sağlık :))
    çok güzel yılların olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  27. Ben bu yılbaşı ağacını unutmuştuuuum, valla ne güzel oldu :p
    Çok seviyorum zaten biliyorsun.

    Keyifle okudum her sene olduğu gibi. Bu vesileyle de herkeslere mutlu, huzurlu bir 2020 diliyorum. Umarım güzellikler getirir bize yeni yıl! Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da mutlu yıllar canım. Buralarda olman şahane ama blogunu da çok özleyeceğiz senin Sibelcim ♥

      Sil
  28. Her sene bu ağacın bir parçası olmak beni o kadar mutlu ediyor ki sen de iyi ki varsın! Hep buralarda ol emi :).

    YanıtlaSil
  29. Canımmmmmm.
    Çok teşekkür ederim.

    Bende sana her şey gönlünce olsun dileğimi bırakayım.
    Ben senin memleketin de sarhoş sarhoş dolaşıyorum,inan havasi çarptı galiba beni,hep gezip duruyoruz,bol oksijen alınca da hop uykuya,bloğ falan hak getire, Bu arada kızçelerim geldi-gitti tam oldum,,,, ben iyice ters düz,
    Ancak bloğlara geldim.
    Öpüyorum seni
    sindire sindire okumaya ayrıca geleceğim.💝💝💝

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın benim, içeriye tıkılmak istemiyorsundur eminim. Sen dolaş, gez, elbet gelirsin buralara ;)
      Gözünaydın ve allah kavuştursun diyorum. İkisi de bir arada oldu ;)
      Öperim kocamanından ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)