9 Temmuz 2013

iki başlı ejderhamı dedin sen !!!!!


Bu devirde bir çocuğuna iki kocana güvenmeyecekmişsin.... Atalarımız bunu derken hakikaten boşa dememişler :))) Ama biz insanoğlu neden bu sözlerden bir ders çıkarmayız da konu alıp başını gittikten sonra hıııı deriz oda ayrı bir tartışma konusu :))

Paşam son günlerde evet erken ergen uyarıları vermekte kabul ediyorum... Ama yinede naif, duygusal bi çocuktur benim oğlum... Annesel bi hisle abartmıyorum; görüntüsüne bakan öyle de zanneder...  Halis muhlis bi afacan :))

Şimdi bu paşa hafta sonu yapılan sahil gezintisinde nerde dövmeciler var melunnn melunnn bakmakta... Geçen yaz sonu çıkan bu hevesi ötelemiştim bu yaza... Anneeeee der demez tamam dedim yaptıralım küçük bi şey...

Desenler kurcalanmaya başladı.... Buldum buldum diye zıplıyor benimki...
Ahanda....
Bu neeeeee.....
Kocaman bir kurt kafası... Öyle böyle değil ama hakikaten çirkin...
Sırtıma kocaman bundan istiyorum dedi....
Başarılı bir hamleyle konu geçiştirildi....

Bakındı bakındı....
Bulamıyorum tam istediğim gibi dedi...
Ne istiyorsun abine tarif et istersen dedim...
Tarif aynen şöyle...

Abi, abi.... Kocaman iki kafalı bir ejderha sırtıma... Kafasının biri sağ omzumdan, diğeri sol omzumdan sarkacak... Yaparsın dimi abi....

Gözlerim yerinden çıkıyor sandım bir an :)))
Çokkk ulvi tartışmalardan sonra sonuç budur efem :))


Yaptırabildiğimiz en ufak ve en sevimli geçici dövme buydu :)))

Bide demezmi herşey bittikten sonra ""seni nasıl iknaladım dimi annem....""
Evet annecim çok güzel iknaladın ;) Hemdeeee çokkkkkk :)))



19 yorum:

  1. yoruma çok güldüm :))
    Çok yakışmış ama :)
    Biz de geçen yaz ufak bir dövme ile atlattık olayı ama bu yaz ne yaparız kuşkuluyum.

    YanıtlaSil
  2. Biz de geçen yaz yaptırmıştık. Tosbağam adını yazdırmakla yetinmişti. Heves işte yapacak birşey yok

    YanıtlaSil
  3. Damla;

    Hadi bakalım :)) Sizinkileride bekliyoruz :))

    Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  4. Tosbağalar;

    Ohhh ne güzel :)) Yapacak bişey yok evet, onlar isteyecekler biz kırpıp kırpıp uygulayacağız :))

    YanıtlaSil
  5. : ) Çok güzel olmuş ama, pek güzel de iknalanmışsın işte: )

    Benim çocuklar için önümü görmede iyi örneksiniz walla: )

    YanıtlaSil
  6. ahahahha cok gulduruyor oglusun benı nasıl guzel ıknalamıs bır baktım kı balık :) ejderha yok cok gukldum..sahaneısnız vallahı

    YanıtlaSil
  7. Oytun'a söylersiniz, çok hoş olmuş:)
    Benim 8 yaşındaki yeğenim de çok meraklı. O da geçen gün "monster high" dövmesi yaptırdı:)

    YanıtlaSil
  8. anne mahsustan;

    ahahaaaa :)) önünü görebiliyosan acil önlemlerini al derim erken ergen hallerine karşı ;)

    YanıtlaSil
  9. kokoş kelebek;

    burak o beni iknaladığını zannetsin hahahaaa :)) iknalamak ne yaaaa... bende dilime dolandırdım :)

    YanıtlaSil
  10. Sezer;

    Canım hiç öylemezmiyim :) Büyük zevkle hemde ;)

    Yeğeninin yaptırdığı dövmede güzel olmuştur eminim :)
    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  11. beni de iknalayabilir mi aceba? benim de dövme yaptırasım var da :)))))

    YanıtlaSil
  12. Tibetin annesi;

    Ahahahaaaa :)) Ejderhadan balığa terfi ettirebiliyorum sadece ;) gel senide geçici dövmeye iknalıyım ;))

    Mucksssssssss

    YanıtlaSil
  13. Vay canına nasıl oyuna gelip ikna alanına girmişsin Şebnemmmm ...
    Korkulur bu çocuklardan ,şimdiden gelecek günlere yanmaya gidiyorum , yanmazsam dönerim :))))

    YanıtlaSil
  14. pasanin "fortune teller" teyzesi :))15 Temmuz 2013 10:27

    Gelecegimizde gercek dovmeler goruyorum, iknalanma yetenegini hep canli tut derim :))) yakin gelecekte iki basli ejderhanin gercegini yaptirmak isterse booooolca lazim olacak:))) Deneyim acisindan hep bi tik onde olacaksin ama boynuz kulagi gecebilir :)))

    YanıtlaSil
  15. Ahhh bayıldım iknalamış demek:) Allahım Ateş de büyüyünce sanırım böyle laflar böyle tercihlerle beni şaşırtacak.,,,bu paylaşımın beni gülümsetti:) gülücüklerle dolu dopdolu günler olsun Oytunla cnm
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Müge;

    Bizdende sana kocaman sevgiler :) Ateş'de emin ol ilginç tercihlerle çıkacak karşına :))

    YanıtlaSil
  17. Geçen gün okumuş yorum yapamadan kapamıştım, iş çıkışı yol boyu gülümsetti beni :))
    Allah uzun sağlıklı uzun ömür versin

    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. darkolivee;
    Amin canım :) Hep gülümse sen ;)

    Sevgiler bizden...

    YanıtlaSil
  19. hah haaaaaa haaaa allam yaaaa :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)