28 Mart 2016

nostaljik pazartesi


Günaydın canlar, cananlar :)


Sabah sabah oturdum nostaljik yazımı yazıyım diye...
Ne yazıyım derken bu yazıyı gördüm işte :)

Sabah sabah çok güldüm yine...
Blog dedim iyi ki varsın...
Bak bir anımızı daha unutmuşum ama sağol yine sen hatırlattın bana :)

2009 Nisanında yazdığım yazıyı aynen kopyalıyorum buraya :))

Bol gülümsemeli bir hafta diliyorum hepinize :)

AYDEDE


Dün akşam aydedenin oğluşumu takip ettiğini öğrendik :)))
Arabayla giderken peşinden geliyormuş hep :)))

48 yorum:

  1. Çocukların gülüşü kadar güzel bir hafta olsun:)))

    YanıtlaSil
  2. Saadet;

    Ne güzel bir dilek bu öyle :)) Olsun Saadetim, hep öyle olsun hatta :)

    YanıtlaSil
  3. hahaha sabah cok guldum bu posta. size de iyi haftalaaar:)

    YanıtlaSil
  4. hep bu boy kalaydılar iyidi :))) şimdi atarlılar hepsi

    YanıtlaSil
  5. Çocuklar onlar kadar masum güzel kalabilsek keşke. Tebessüm ettiren ne güzel bir başlangıç oldu haftaya çok öpüyorum Oytunu ve seni.

    YanıtlaSil
  6. Hey maşallah 2009 dan bir post. Aslında ne iyi etmişsin bu eşsiz anları burada kaydederek. Oyyy şimdi delikanlılığa doğru gidiyor oğlan , nasıl da tatlı aydede takip ediyoormuş ha :) harika bir anı canım bu. sevgiler - derya

    YanıtlaSil
  7. çok tatlısın kuzucuk! ne güzel anılar iyi ki paylaşmış ve not almışsın.. sahiden böyle güzel detayları insan ne çabuk unutuyor değil mi..
    bende harika bir hafta dilerim..

    YanıtlaSil
  8. Gürültü;

    İyi haftalar canım :)))

    YanıtlaSil
  9. Gülşah;

    Bu konuda çok haklısın bak :)
    Atarlı erken ergenler ♥

    YanıtlaSil
  10. Meltem;

    Bizde seni kocaman öpüyoruz Meltemcim... Mutlu bir hafta olsun hepimize ♥

    YanıtlaSil
  11. Demirkadın;

    Uzun zaman olmuş başlayalı yazmaya, ben de bugün daha ner farkettim... Keşke bebekliğini de yazabilseydim ama o zamanlar bihaberdim bu blog işinden.... Biçok anı silindi gitti maalesef hafızadan :/

    Ay dede seni de takip ediyor mu bak bakalım bu akşam :))
    Sevgiler Deryacım ♥

    YanıtlaSil
  12. Sebuş;

    Kesinlikle :) Buraya not etmesem hatırlamayacaktım...
    Unutmuşum çünkü...
    Öpüyorum seni kocamanından...

    YanıtlaSil
  13. iyi ki yazmışsın.gülümsedim ben de okurken.bazen kızlarıma oynadığımız bir oyun veya söylediğimiz bir şarkıyı soruyorum bakıyorum onlar unutmuş, onlar unutmasa ben unutuyorum. yazmak lazım ne varsa, hala yazmak gerek. iyi haftalar..

    YanıtlaSil
  14. Bloğunuzu yeni gördüm resimlerinizi beğenerek gezindim sevdikleriniz ve evladınız ile mutlu bir hayatınız olsun.

    YanıtlaSil
  15. Çocuklar haklı aydede hep takipte :))
    Mutlu haftalar sizede <3

    YanıtlaSil
  16. Aydede bile kimi takip edecegini biliyor:)))

    YanıtlaSil
  17. Allahım benim bebeler de buyuyecekler mi ki yaaa....;) yakışıklı olacağı o günden belliymiş...opuyorummm

    YanıtlaSil
  18. Bu sevimliliği ben yolda görsem bende takip ederdim:) Bu arada 2009 nisan anne olacağımı öğrendiğim ay:) Özeldir benim için hemde çok :)

    YanıtlaSil
  19. oyyy yerim yaa tatlılığa bak

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel anlatmış ama:)))yerim ben Oytun'u maşallah...:))

    YanıtlaSil
  21. Öce;

    Unutuluyor haklısın... Babeklik döneminde henüz yazmıyordum blog. O kadar çok unuttuğum küçük şeyler var ki...
    Sana da iyi haftalar :)

    YanıtlaSil
  22. Evimin Güncesi;

    Hoşgeldin sefalar getirdin :)
    Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  23. Açelya;

    Bir türlü bırakmıyormuş peşini baksana :)))

    YanıtlaSil
  24. Mevlüde;

    Ahahahaaa :) Öyleymiş baksana :))

    YanıtlaSil
  25. Anne güncesi;

    Büyüyecek hem de çok hızlı... Bundan emin olabilirsin...
    Ve sonra da diyeceksin ki neden büyüdüler ahahaa :) En azından ben öyle diyorum ;)
    Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  26. Duru Ecrinin annesi;

    Küçük yaşlarda daha bi sevimli oluyorlar :)
    Hmmmm ne hoş bi tarih öyleyse 2009 Nisan :)

    YanıtlaSil
  27. Gizli yetenek;

    Kocaman öpücükler ♥

    YanıtlaSil
  28. Bücürük ve ben;

    O zamanlar daha konuşkandı :)
    Bir de konuşamadan agıldugul anlattığı dönemi vardıki evlere şenlik :))
    Çok geç konuştu bizimki :)

    YanıtlaSil
  29. çok tatlı yineee , söylesin ay dede beni de takip etsin :)))
    mutlu haftalar <3

    YanıtlaSil
  30. Yav nasıl bir minnoşluktur bu, benim oğlana benziyor tip olarak. Oytun'un büyümüş fotolarına iyice bakayım, benimkisi de o yönde gelişecek ya.

    YanıtlaSil
  31. :))))haaahaahaaa çok şeker yaa!Ayy bu çocuklar çok tatlilar gecen gun benimki de faceden kedi fotografi gordu "annee neden bu kedi makyaj yapmis" dedi.:)))

    YanıtlaSil
  32. Doğumgündaşımla ben aynı takıntılara sahipmişiz. Benim bisikletim vardı; ne yapacan. Hayal gücümüz mü desem yaratıcılığımız mı çok iyiii...
    Mucuksss:)

    YanıtlaSil
  33. Hahahah küçükken aynı şeyi ben de derdim :)

    YanıtlaSil
  34. 2009'a gitmişsiniz ne güzel.Uzun yıllardır blog yazarak anı biriktiriyorsunuz.Yazıalrınız daim olsun :)

    YanıtlaSil
  35. maviye iz süren;

    Aaaaa hemen söylüyoruz aydedeye :)
    Şimdi gülüyor bu hallerine :)))

    YanıtlaSil
  36. Yazdan kalan;

    Bende aynı şeyi çekçekli fotoğrafını görünce düşünmüştüm :))) Saç şekillerinden sanırım... Fakat daha avrupai seninkinin havası :))
    Yerim ben ikisini de :)))

    YanıtlaSil
  37. Deneyimli anne;

    Ahahahahaaaaaa :))) Alem hakikaten bu çocuklar...
    Şapşirikler ♥

    YanıtlaSil
  38. Bahçe perim;

    Yaratıcılıkta da hayal gücünüzde de üstünüze yok vallahi :))))

    YanıtlaSil
  39. Ersin;

    Ayyy teşekkürler ki :)))

    YanıtlaSil
  40. Naz;

    Yoksa sen demi balık burcusun :))))

    YanıtlaSil
  41. Gamze;

    Canım çok teşekkür ederim :)
    Darısı senin başına ♥

    YanıtlaSil
  42. Hay Allah bak sen şu aydedeye:))) senin o masum bakışını yerim ben

    YanıtlaSil
  43. Kadriye;

    Teşekkürler teyzesi :))

    YanıtlaSil
  44. Sezer;

    Kaşık surat bunlar :)))
    Öpüyorum seni canımcım ♥

    YanıtlaSil
  45. Aydedenin tapip olayını bilirim kendi çocukluğumdan :)

    YanıtlaSil
  46. Zülal;

    Aydede bütün çocukları takip etmek için görevlendirilmiş galiba :)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)