21 Mart 2014

yasaklı günlerden bir gün...


Bugün başka başka şeyler yazacaktım....
Ama olmadı...
Akşam erken uyuyum dedim ilk defa...
Amaninnnn bi uyandım günden değişmiş...
Twitter kapanmış...
Yasağı yasaklayabilecek zihniyete karşı yasağı delecek bi zihniyete sahip olmak zorunluluğu oluşuverdi hepimizde...
Twitter eskisi gibi...
Yazıyoruz, çiziyoruz....
Ahhh buralar biz bize pek güzel diyenler bile var :)

Paşacım şimdi sözlerim sana...
Annen her zaman derki sana yasaklara uymak zorundayız. Toplum düzenini bozmamak vatandaşlık sorumluluklarımız arasında.
Hatta daha dün akşam bu konuyla ilgili ödev bile yaptık seninle...

Ama annecim bazı yasaklar vardır ki, insanlar kendi açıklarını kapatmak için yaparlar... Korktukları için senin özlük haklarına saldırırlar... Özgürlüğüne inebilecek her darbede dik olacaksın annecim...
Dimdik kişilik haklarını ve özgürlüğünü koruyacaksın...
İşte o zaman yasakları del delebildiğin kadar annecim...
Sana anne iznini burdan verdim gitti paşam ;)

Hadi ben kaçtım canlar...


12 yorum:

  1. Kişilerin hak ve özgürlüklerine karşı yapılmış her yasak delinmeyi hak eder. Oğluşunuza süper bir öğüt olmuş:)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Shingetsu'nun Pisili Dükkanı;

    Bizdende sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ne yaparlarsa yapsınlar doğruları engelleyemezler..
    bende bir mimin var.. beklerim..

    YanıtlaSil
  4. sevgi;
    en kısa zamanda canım :)

    YanıtlaSil
  5. Korkmayın titreyin lafı güzel oldu....

    YanıtlaSil
  6. Dün akşam şöyle bir diyalog yaşadık

    - Bu ıpad neden twitter'a girmiyor şimdi?
    - O ı pad'e vpn kurmadın ki anne unuttun mu ?

    Al işte sana minik isyankar twittercı :) Oğlum sen VPN ne nereden biliyorsun di mi? Ama Tayyip amcası sağ olsun :)

    YanıtlaSil
  7. keşke gerçek olsa;

    Ahahahaaaa o minik isyankar dehayı öperim ben yaaa... hemde mıncıklaya mıncıklaya :)))

    Hey allahım yaaaa :)))) Minik çapulinglerim benim

    YanıtlaSil
  8. Çocuklara ne mesaj vereceğimizi şaşırdık zaten:-)

    Benim delikanlım da geçenlerde okula gitti, eyleme katılmış dönmüş. Katıldığı için kızamıyorum ama bir taraftan da aklım gidiyor.. Çocuk yetiştirmek zaten zordu, iyice karıştırdılar herşeyi...

    YanıtlaSil
  9. Handan;

    Şimdi seni okuyunca empati kurmaya çalıştım. Malum benimki hala o kıvama gelmediğinden, bi eyleme katılsa ben ne yapardım dedim ... Ve evet aklım çıkardı belki ama ses çıkaramazdım bende... Gelecekleri için ses vermeye devam ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)