28 Ocak 2015

genlerinde var mı bi soy ağacına bakmak lazım aslında...




Bizim oğlanın spor merakı çokca maymun iştahı barındırır aslında...
Bir zamanlar futbola merak sardı. Anneanne koşturdu bi okul buldu... 1-2-3 antreman, sonrası fısssss...
Aslında sebep sevmemesi değil, benim paşanın çokça pofpoflanmak istemesi... Diğer çocukların yanında dalağı şişince paşanın demoralize oldu çokca... Eeee tabi aman paşam, canım paşam türküsünü herkes bilmiyor. Normaldir :)))

Şimdilerde de basket meraklısı...
Anneanne yine koşturdu buldu bir yer....
Dün itibariyle de başladık bakalım...
Pek bi ciddi şimdi, hatta akşam arabada eve dönerken NBA falan diyordu çok güldüm :)) Tabi ki içimden.. Yaparsın kuzu sen dedim bolca gazlı tarafından....

Aslında çok da isterim bir sporla uğraşmasını....

Babam rahmetlik de bizim için çok istemişti bir sporla uğraşalım... En son benden ümidi kestiğinde seni sumocu yapıyım bari diyordu ahahaaaa :))
Hakkaten benden de iyi sumocu olur :)))

Babam spor konusunda becerikli bir adamdı. Ama kıyamam iki kızına da geçmemiş onun merakı ve becerisi...
Hele ben atamama ve tutamama özürlüsüyüm. Ciddiyim... Hiçbişey atamam ben, tutamam da...

Şimdi anne bu konuda genetik bir hata, baba da ondan hallice...
Eeeee oğlum vallahi sana bol şans diliyorum ben :)
Bu genetik mirasıyla senden bir Hidayet çıkmaz ama vallahi bak başarırsın bu işi sen ;)



12 yorum:

  1. Kayak dönüşü hastanede ortopedist spor sağlığa zararlıdır dedi arkadaşım, bak doktor dedi ben değil:-)

    YanıtlaSil
  2. gülerek okudum yazını :) bizim evdede var bu modelden gecenlerde basketboldan cıktı iyiki yazılmısım kendime güvenim arttı dedi koptuk gülmekten :) cocuk sadece bedeni calıstırmıyor demekki psikolojisinide iyi etmeye calısıyor.Simdikilerin zekası cokcokfarklı :)

    YanıtlaSil
  3. Handan;

    Bence de :)) Hem de doktor söylemiş haaa... O doktorcuğumu öpüyorum vallahi ;)

    YanıtlaSil
  4. Gülşah;

    Ahahahaaa :) Bak bende buna güldüm :)) Demek kendine güveni gelmiş. Hey allahım yaaa :))
    Biz bunlarla ne yapacağız bilmem

    YanıtlaSil
  5. Dedeyi es geçmesek? :) Geçiverir belki dededen ne var ne yok. :)) Şirine annenin şirin söylemleri. :) Baya güldürdün ama yine beni. Olmadı mimar olsun, oda çok güzel bir spor bence <3 <3 <3 :))

    YanıtlaSil
  6. Ersin;
    Dedemizden geçmiştir inşallah hakikaten. Bazı genler atlayarak geçermiş mi acaba :))
    Mimarlığa hiç hayır diyemeyeceğim ben ;)
    ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
  7. canım hepsını denesın en cok ask yasadıgıyla omurluk olsun spor askı:) benmce nefıssssssssssssss

    YanıtlaSil
  8. Hazır sevmişken peşini bırakmayın. Biz çok pişmanız Orhun'u bir spor dalına yönlendirmediğimiz için. Aman terler, aman üşütür, yorulur diye kıyamadım resmen. Şimdi gerçekten pişmanım. Allah'tan 1-2 yıldır severek Aikido yapıyor da mutlu oluyoruz.
    Basketini de gördüm, aferin Oytun'a:) Ve anneanneye de bravo.

    YanıtlaSil
  9. kuzunun annesi;

    İnşallah canım :) O aşk yaşasın bizde meşk :)

    YanıtlaSil
  10. Sezer;

    Anneannemiz o konuda süper ve evet çok şanslıyım. Sağolsun Oytunun peşinde dolanıp duruyor onun teline göre.
    Ben çok istiyorum bir spor dalıyla uğraşsın, stres atsın, kendini geliştirsin ama Oytun bu sağı solu belli olmuyor işte :)
    Öpüyorum sizi...

    YanıtlaSil
  11. Hihihi çok keyifli bir yazı :)
    Ya ama gen meselesi değil ki zevk işte.Sonra çocuk bir de küçük yaşlarda herşeye heves ediniyorlar tabi kendi ilgi alanlarını bulana dek tabi bu illaki Sporla uğraşacağı anlamına gelmez mutlu olsun yeter ki :)

    YanıtlaSil
  12. Jysra;
    Ben en çok maymun iştahlılığından şikayetçiyim :)) Elbet bi tane sevdiği çıkacak dimi :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)