23 Ocak 2015

şahsına münhasır bir kişilikle şu anda...


Az önce...
Telefonum çaldı...
Nasıl da yoğunum...
Ama açmak zorundayım...
Açmazsam yerim bir zılgıt...

Ben- Efenimmm !!!!
Ş.M.K. (Şahsına Münhasır Kişilik)- Şimdi bişey aklıma geldi...
B - Ne geldi ki...
Ş.M.K. - Bi sene lisedeydin herhalde ilk dönem takdir getirmiştin de ikinci dönem teşekkür gelmişti...
B - Yapmışımdır, hatırlamıyorum. Üstelik ben ya teşekkür, getirirdim ya takdir. Olağanüstülük yok bunda anne.
Ş.M.K. - Ama o sene baban çok kızmıştı da teşekkürünü yırtmıştı senin....
B - Yoooo hiç hatırlamıyorum ????? Travma yaşamamışım demek :)))
Ş.M.K. - Yok o anda ben ne düşünmüştün, ne hissetmiştin onu çok merak ettim ????
B - Anne olayı hatırlamıyorum ben, hatırlamadığım olaydaki hissiyatımı nerden bileyim !!!!
Ş.M.K. - Yok yani sen yine de bi düşün... O anda ne hissettiysen aklına getir de akşam ona göre davran....
B - Anneeeeeeeeeeeee !!!!! Ne yapmaya çalıştığını anladım da çok mu kötü yahuuuu :((((

Hıdıdabıdıhıdıdabıdı şeklinde bu konuşma devam eder.....

Burdan çıkan sonuçlar:

1- Anne ben canavar değilim.
2- Öğretmeni son zamanlardaki düşen notları görmezden gelip takdir vererek benim şubat tatilindeki planlarımı altüst etmiştir.
3- Karneyi görüp bi duygularımı tahlil etmeme izin vereydin be annem :)
4- Şimdi geçmişi deşelemenin ne alemi vardı yahu, bak hala hatırlamıyorum babamın yaptığını... Babam annemin bi rüyasına giriverde şu işin doğrusunu anlat hadi...
5- Anneeeee seni çok seviyorummmmmmm :)))
6- Baba seni de çok seviyoooorummm..
7- Paşammmmmm seni çok çok çokkkk seviyorummmmm...

Nokta :)

Bu arada karne izlenimleri arkası yarın efem ;)

22 yorum:

  1. Sen duygu analizinde bocalama diye, annen peşinen yardımcı olmak istemiş. :) Zamana yaymış analizi yani. :)) Haha şirin insanlar!

    YanıtlaSil
  2. Ersin;

    Ne kadar düşünceli değil mi :)))) Şirin insan ben sana sevgilerimi gönderdim ;)

    YanıtlaSil
  3. Hadi hayırlı olsun karneniz :)
    Baya güldürdün bizi yine tarzınla, yazınla, hayal ettim çocukluğunu sen her ne kadar hatırlamasan da :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Derya;

    Sağolasın canım benim.
    Ben çocukluk anılarımı yazsam bi yazı dizisi çıkar aslında. Çocukken saflığımla, ergenliğimde saflıkla çakallık arasında gidiş gelişlerimle ünlüyümdür. Açmıyım ben eski defterleri en iyisi ahahaaa :))
    Öptüm seni

    YanıtlaSil
  5. Eeeee demekki armut dibine dusuyormus, pasazadelerin kime benzedigide cikti ortaya.
    Anneler ortam hazilayicidir, kuvvetli sakinlestirici ozelligi olmakla beraber, ac karnina, tok karnina alinabilir, hicbir yan etkiside yoktur. KORKMAAAAA :))))

    YanıtlaSil
  6. _benim takdir ,teşekkürlerde halen annemin evinde.hiç bir işe yaramıyormuş.sararıp gidiyor.sadece çocuklara bıt bıt yapma fırsatımız oluyor.ben senin yaşındayken hep takdir alıyordum bıt bıt.
    şimdi ki aklım olsa hiçbirini almazdım.ama bunu çocuklara söylemiyorum tabii ki.

    _annenizde taa çocukluğunuza inip bağlıyor işi:)

    YanıtlaSil
  7. Mevlüde;

    Ahahahaaaaa :) Bende aç karnına tok karnına alınabilirim dimiii :)))
    Çok güldürdün beni akşam akşam, çok yaşa emi ;)
    Muckkssssss

    YanıtlaSil
  8. Mat;

    Bıtbıt yapmaya bünyemiz müsait galiba. Takdirler, teşekkürler olmasa da bıt bıt yapacak birşey bulurduk merak etme :))
    Annem bağlama konusunda şahanedir ;)

    YanıtlaSil
  9. Annen damardan girmiş :-)

    YanıtlaSil
  10. karneniz hayırlı olsun...Sizi yeni keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim beğeniceğinizi umuyorum. sevgiler....
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  11. Ama benim kafam karıştı, Oytun takdir aldı yine de değil mi?:) Tebrik edeyim ben yakışıklıyı. İyi tatiller diliyorum her ikinize de.

    YanıtlaSil
  12. Bilgün;
    Hoşgeldin :) Teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  13. Sezer;
    Evet takdir aldı canımcım. Son dönemde ders çalışma konusunda beni çok üzmüştü, karneyi bekliyordum konuşmak için. Planlarım bozuldu ;)
    Sanada iyi tatiller örtmenim ;)

    YanıtlaSil
  14. Ben de kızmakla beraber seviyorum annemin bana hikayeler ve anılarla bir şeyler anlatmasını, mesajlar vermesini.

    YanıtlaSil
  15. Kadriye;

    Anneler candır, tabiki bizde :)

    YanıtlaSil
  16. hahaha cok sekersınız annenız ve sen canım okurken hem duygulandım hem de ne kadar zekı dedım..aferın takdırlık kzuuma :)

    YanıtlaSil
  17. kuzunun annesi;

    ♥ ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
  18. Eski defterler :)))
    Oğlunuzun başarılarının devamını diliyorum :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)