24 Eylül 2015

sağlık, huzur ve sevdiklerinizle....


Biliyorum kusurluyum...
Uzun zamandır hiç birinizi ziyaret edemedim doğru düzgün...
İki kelam edemedim buralara...
İş/güç koşturmaca derken ufak tefek rahatsızlıklar da girince işin içine Şebo'yu mevlam kayıra halleri :)

Bayramdan sonra okul rutinine alıştık mı tamam... Şebo şakıyacak inşallah...
İnşallah maşallah yani...
Bugünlerde süprizlerle doluyum zira, hayat beni iyisiyle kötüsüyle boş bırakmıyor sağolsun...

Nice güzel bayramlarımız olsun hep birlikte....
Dudağımızdan kahkahamız, evimizden huzur ve sağlık eksik olmasın...
Sizleri kocaman öpüyorum.....

MUTLU BAYRAMLAR CANLAR ♥



Bayramlarımızdan geleneksellik eksik olmasın demek geldi içimden bir de ;)


Not: Foto google amca alıntıdır efem. 

6 yorum:

  1. Özlenen kadın :)
    mutlu bayramlar hepimize
    ne iyi ettin de döndün

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Bende sevdiklerinizle mutlu huzurlu bir bayram diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. İyi bayramlar Şebnemcim. Gecikme çabuk gel:)

    YanıtlaSil
  4. Daha yeni takipcilerinden olmama ragmen ben bile merak etmistim yani neden yazmiyor acaba diye:) Umarim güzel haberlerle dönüs yaparsin, üzücü seyler olmamistir...
    Karikatur cok Seker:) Iyi bayramlar diliyorum.
    Ayse

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)