6 Aralık 2016

2017 ye doğru hayaller dilekler hedefler


Daha geçen gün 2016 hedefleri konusunda tırt olduğumu tüm kamuoyuna açıklamama rağmen Handancım beni mimlemiş :))) Yani bana demek istemiş ki bu sene tırtladın tamam ama 2017 ye full gaz bacım demiş ahahaaaa :))) Öperim ben onu ♥

Davete icabet gerek, o zaman haydi başlayalım :)

Soru 1. Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. huylu huyundan geçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

Ben ne edersem kendime ederim derler ya işte tam bu lafın adresi benim :)) Kendimle ilgili bir şey söz konusu olduğumda oldukça zayıf karakterli, iradesi rezilin tekiyim :))) Nasıl gömdüm ama kendimi ahahaaaaa :))) Ama öyleyim ne yapıyım...
Bu sene elimde sihirli bir değnek olsa kendimde bunu değiştirirdim :)))
Azıcık kendinle ilgilen Şebo, sağlığını düşün, azıcık iradeli ol kızım...
Spor yap, az endişelen, doktor kontrollerini aksatma, rejim yap, ayağını uzat, aynada kendini sev, omuzlarındaki yüklerden arın...
Bakalım sihirli değneğim işe yarayacak mı? Hep birlikte göreceğiz :)

Soru 2. Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabiki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeği dönüştürebilir. Ne dilerdin?

Oytun böyle sorularda ilk dilek hakkını "bana sonsuz dilek hakkı ver" olarak yanıtlamak istediğini söyler hep :))) Uyanık çocuk, kendini garantiliyor ahahaaa :)) Böylelikle açgözlü bir maymun olduğunu da tescilliyor :)) Fena fikir de değil hani :))

Neyse ciddileşelim ama Alaaddin'cim bu sonsuz dilek hakkını da bir düşün derim :))

İlk önce sağlık diliyorum... Bana, aileme, şifa arayan tüm hastalara... En büyük zenginliğimiz...
Sonra vicdan çokça... Vicdanı olan hiçbir insandan korkmam, bilirim ki vicdanlı bir yürek her zaman sevgi, merhamet, şefkat doludur ve etrafına ışık saçar...
Şu sıralarda insanlık olarak en büyük eksiğimiz :/ Herkese bolca VİCDAN ♥
Ve de mutlu olmayı kim istemez ki? Mutluluk diliyorum son dilek hakkımla :)

Soru 3. Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin... için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)

Bu sene Oytunumla Ardenimle  sarmaş dolaş sorunsuz bir yıl geçirelim inan yetecek bana :)
Gerisi nasıl olsa gelir... Bu seneyi sevgi yılı seçtim ben ♥

Soru 4. Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok para şart mı? Belki de değildir.

Oğlumla hayalimiz büyük bahçeli müstakil bir ev :) İlk bunu yapardım herhalde... O mutlu ben mutlu :)
Benim ikinci hayalim ise butik bir otel ve cafe işletmek... Bol sohbet, bol muhabbet, sıcacık bir mekan :) Bir de bunu gerçekleştirirdim...
Ve evet bunlar için maalesef bana piyango çıkması lazım :))))

Soru 5. Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.

Eheheeee :))
O kadar para para para diyince bak adapte olamadım hemen :)))
Kendimden endişelendim bir an parasız hayal kuramıyor muyum ben diye :)))
Şükür kurmuşum, kurabiliyormuşum :))

Fotoğraf makinemle aşk yaşamak istiyorum, çok güzel fotoğraflar çekmek istiyorum... Hepsini dolu dolu hikayelerle bezemek istiyorum :)))

Sorular bitti, şimdi gelelim kimleri mimlediğime... Bir çok kişi yaptı sanırım ama ben bir önceki yazımda yorum yapan arkadaşlarımı mimleyeceğim bu sefer. Yapanlar var aralarında biliyorum ama yine de adlarını yazacağım buraya :)))

Ahahahaaa ilk yorum Handancığımınmış, ama mimleyeni mimleyemem herhalde :)))

Bücürük ve Ben
Günlük Başağrısı
Her Telden
Yazdan Kalan
Ada Deniz
Daha Mutlu Yaşam
Deli Kızın Bohçası
Biz Kimiz Kadınız
Yaşam İzi
Gazeteci N.G.
Hayata Dair Her Şey
Merihin Atmosferinde
Dikiş Sevda'sı
Carpe Diem

Mimlendiniz efem :)))




36 yorum:

  1. Ne kadar da sıcacık bir yazı olmuş :) Kendini örtülemeden olduğu gibi yazmışsın :) Ben bu mimi daha önce yapmıştım ama yine de düşündüğün için sana sevgilerimi gönderiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok kişi yaptı farkındayım aslında ama kim yaptı kim yapmadı ayırdım yapamadım :)))
      Kocaman sevgiler bizdende ♥

      Sil
  2. Tüm hayallerin, dileklerin gerçek olsun çılgınım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik teşekkür ederim :)
      Hep birlikte inşallah...

      Sil
  3. Çok samimi ve içten cevaplar vermişsin :) özellikle kendimle ilğilenememekten bende şikayetçiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ne yapıyoruz, kendimizle ilgileniyoruz ;)

      Sil
  4. Cevaplar çok samimi olmuş....
    ilk defa mimlendim:))Düşündüğün için teşekkür ederim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper o zaman :))) İlk mimin hayırlı olsun ;)

      Sil
  5. Gülümseyerek okudum. Eğlenceli cevaplar vermişsin 😊 Dilerim her şey gönlünce olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :))))
      Gönlümüzce olsun hepimizin ♥

      Sil
  6. 2017 den en büyük beklentim sorunsuz ergenlik donemi olabilir :))))) yaparsın yaparsın 2017 de tüm hedeflerin gerçekleşir eminim ben ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu çok büyük bir dilek :)))
      Sorunsuzluktan depresyona girme ihtimalimiz büyük ahahaaaa :)
      Teşekkürler canım ♥

      Sil
  7. Hehehe, yok öyle yatmak, hemen yeni plânlar, lsteler yapılacak. Gün bugündür, zaman tam zamanıdır, yıl başında bir sihirli değnek değecektir :)

    Oytun, akıllı çocuk, cin ona rastlarsa hiç şansı yok hahaha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni başlangıçlar ne kadar umut dolu oluyor değil mi :) Sanki tazeleniyoruz Handan... Ama ben iflah olmam bu konuda söyliyim sana... O sihirli değnek elime bir geçerse var yaaaaaaa....

      Bizim oğlan cin olmadan cin çarpıyor ahahahaaa :)))

      Sil
  8. Oytun un sonsuz dilek hayaline bayıldımm . çok akıllıca bir istek gerçekten. tüm güzelliklerin yanında olaması dileğimle sevgiler Şebnem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umut dünyası işte Öce :)))
      Çok teşekkür ediyorum güzel dileğin için ♥
      Sevgiler..

      Sil
  9. Herzaman ki Şebo cevapları .Samimi ve sıcak ve kalbi gibi güzel. Bu arada cafe işletsen keşke ben yazları gelirdim. Eminim çok keyifli bir yer olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Kadriye ne güzel olurdu :) Seni hiç çıkarmazdım ki yazın cafeden :))))
      İnşallah bir gün hayallerimiz gerçek olur hepimizin ♥

      Sil
  10. Ah oytuuun ne uyanik iyiymis bak o dilek. Canimcim sen cafe ac ben daimi musterin olayim 😄 fotograf makinenle aşk 💕💕💕 bak onda da modelin olurum senin ahaha :) bi gitbe kadın desene bana her hayalinin icine ativerdim kendimi:)
    Gonlun guzel Sebocum tum guzel dileklerin katlanarak cogalarak gelsin onune sekerim. Kocaman opuyorum seni 💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında oldukça saftır Derya ama bazen çocuğa birşeyler oluyor ahahaaa :)))
      İstemek konusunda oldukça azimli olduğu için belki de :)))

      Senden ala model mi bulacağım allasen :))) Ben seni şekilden şekile sokarım ahahahaaaa, yapma diye kaçma sakın :)))
      Hepimiz için mutlu bir yıl olsun canım benim ♥

      Sil
  11. Ben bu mimi çok sevdim herkes yazsın :))) Senin cevaplar da çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheeeee :)))
      Hayal kurmak ne güzel değil mi :)))
      Çok teşekkür ederim canım ♥

      Sil
  12. Yalnız işletmecilik sana cidden yakışır Şebom. Senin işlettiğin bir mekanın havası bambaşka olur. Ay ne bilim acayip güzel oldu hayalini kurunca. NE diyelim inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy teşekkür ediyorum Nilhanım :)))
      Yakışır dimi :))
      Vallahi hayali bile güzel ♥
      Öpüldün

      Sil
  13. En kısa zamanda yapıcam mimi :)Oytun'un Alaaddin dileğini çalabilir miyim? :))

    YanıtlaSil
  14. Mim için teşekkürler. Uzun zamandır mimlenmemiştim, güzel oldu :-) 2017 dileklerimizin gerçekleştiği bir yıl olsun :-) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için inşallah :)
      Mim yapmayı ben de özlemişim :))

      Sil
  15. Vicdan, ne güzel bir dilek.
    Bu arada kediye bittim, minnoş.

    YanıtlaSil
  16. Pahada hafif,yükte ağır bir dolu dileğin var Şebom,inşallah olur hepsi.Pahada ağır olanlar için de paran olur inşallah.Gönül güzelliği en büyük zenginlik,o da sen de var.Kediye bittim bu arada 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım yaaaa... Hepimizin dilekleri olsun ;)
      Pahada ağır olanlar için piyango lazım bana :)) İşin kötü tarafı piyangoda almıyorum ahahaaa :)))

      KOcaman öpüyorum seni, hem de kocaman ♥

      Sil
  17. O zaman tüm dileklerinin gerçekleşmesi dileğimle Şebnemcim. Keyifli bir mim olmuş sağlık, vicdan, mutluluk üçlüsü olduktan sonra zaten bi sorun kalmaz diye düşünüyorum ben de...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canımcım. Evet o üçlü olduktan sonra toz pembe bir dünya olur :)
      Öpüyorum..

      Sil
  18. çok güzel hayaller!:) Yeni yılda hayalleriniz gerçekleşir inşallah:)
    vicdanlı insanlar çoğalsa hayat ne güzel olurdu...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)