18 Ocak 2017

#17 çelınc / 1. gün


On senedir buralardayım ama bir çelınc yapmak kısmet olmamıştı :))
Bu meydan okuma sayesinde hem yeni bir blog keşfettim hem de ilk defa ben de varım dedim :))
ahhhahhayyyyyttttt :)
Pek bi heyecanlıyım :)))
Neşelensin bakalım birazcık buralar...
Gerçi bir gün gecikmeli başlıyorum ama siz beni idare edin artık ;)





Evet ilk sorumuzla başlıyoruz; beş sözcükte kendini anlat.

Ben bu soruyu farklı bir yönle cevaplayacağım, aslında sorunun cevabını vereceğim de sol kulağımı sağ elimle tutarak :))) Anladınız siz nasıl yapacağımı :))

Hayatım boyunca çeşit çeşit lakaplar takılmıştır bana :)) Lakap niye takılır, vardır ki benzer yönün takılır :)) İşte buradan yola çıkacağım :)) Ben kendi kendimi anlatmaya kalksam değil 5 kelime 555 kelime altında boğarım sizi ahahaaa :)) Şaka şaka :))

1- Bayan Tombik; Malatya'da okuduğum ilkokulun müdürü takmıştı bu lakabı.. Niye şu şu okul diyorum efenim, tam 3 okul değiştirdim de ondan :) Anlayacağınız ben çocukken de oldukça gürbüzdüm ahahaaaa :)) Bakın kilolu demiyorum, gürbüz diyorum :) O zamanlar çok makbul olan bir şeydi bu :)) Hiç kızamadım ben o adamcağıza biliyor musunuz? Gürbüz olmam neticesinde hiç bir 23 Nisan etkinliğine beni almayan Beden Eğitimi öğretmenime inat benim tenis kıyafeti giymemi sağlayıp, korteje sokmuştur... Hulusu Kentmen'in Malatya şubesidir benim için her zaman...
Lafı yine feci uzattım... Burdan çıkardığınız kelime şişko değil, gürbüz efenim :))) Bilmem anlatabildim mi :)))

2- Yarmagül; bu da benim kardeşim tarafından takılan lakabım :)) Kavanozun kapağını açmaya çalışırken kavanozu kırabilirim mesela :)) Pek dengesiz bir kuvvetim, gücüm vardı o vakitlerde ahahaaa :)) Gençkene :))) Gürbüz olanın gücü kuvveti yerinde olurmuş efenim :)))

3- Miss kahkaha; kahkahalarım ünlüdür evet :)) Öyle böyle gülmem krize girince... Desibelim oldukça yüksektir... Kriz fazlalaşınca Zerrin Özer'e bağlarım hatta :))) Varın siz tahmin edin işte :)))



4- Dramella; dramların kraliçesi tattaaattaaammmm :))) Bir zamanlar böyleydim de diyebiliriz... Üniversitedeki arkadaşlarım söylerlerdi.. Şimdiler de hafif kalıntıları kaldı tabi. Acıların kadınıyım şarkısını ilk Bergen değil ben söyledim, beeeennn, beeennnn :)))

5- Akşam gölgesi; Bu da ilkokul çağımın öncesine denk geliyor. Bizimkilerin kaçak izlediğini hatırlıyorum mesela... Düşünsenize sülalece toplanmışsınız kaçak izleyeceksiniz ama üzerindeki ilginin dağıldığını farkeden çocuk mütemadiyen televizyon önüne geçip oynuyor, bildiğin çiftetelli :))) İlgi dağılımına hayır eylemi de diyebiliriz buna...  Hala severim ilgi çekmeyi :)))

555 kelimede boğmayıp, 554 kelimede bıraktım şükür :)

Haydi hepinizi bekliyorum bu meydan okumaya :)) Dökülün anacım...
Harekette bereket vardır ;)
Mucxxx

38 yorum:

  1. Ya sen ne şeker şeysin, bir de kelimeleri mi saydın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu saymadım :)))) Tahmini davrandım dermişim :))))
      Deli kız yaaa, güldürdün beni :))

      Sil
  2. Ya umarım bi gün tanışırız, harika yanıtlar. Ben de buna kattılamk istiyorum ama öyle 17 gün sabredemem, hepsini bi günde cevaplarım olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Gamzecim :) Birgün tanışırız belki ♥
      Nasıl istersen öyle yap bence yani :))
      Amaç eğlenmek değil mi zaten :)

      Sil
    2. Tamam çelinç bittikten sonra ben de hepsini aynı anda cevaplayacam :)

      Sil
    3. Bak böylesi de güzel olur ;)

      Sil
  3. o güzel şen kahkalarını duymayı çok isterim
    dramların kadını olmak zor olmalı :)))
    çok teşekkürler güzel sımsıcacık açık yürekli yorumun için
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah mavi annem ♥
      Dramella için çokça Tuğcu dozu aldım, çok çalıştım vallahi :)))

      Ben de seni öpüyorum ♥

      Sil
  4. Ne güzel bir çelıncmış. HErgün bir soruyu mu cevaplayacaksın? Bu aralar kafam çok dalgın. Katılmak isterdim.
    Okul müdürünüze bayıldım.
    Ben de hep sınıfın en irisiydim. VE bu durumdan hep nefret etmişimdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal şartlarda evet her güne bir yanıt... Ben peşpeşe yapamasam bile aralıklı olarak tamamlarım diye düşünüyorum :)
      Okul müdürümüz evet benim için efsane bir adamdı :)
      Sınıf irisi kardeşim benim, ne tesadüf ahahaaaa :))
      O zamanlar boşveremezdim evet bende maalesef. Ama şimdilerde komik geliyor :))

      Sil
  5. Aa ne güzel! Leylak'ın dürtmesiyle başladığım çelınç sayesinde sizinle bir ortak nokta buldum, benim anne ve babam Malatya'lıdır. Gerçi memur çocuğu olduğumdan hayat başka yerlerde geçti ama, çocukken tatillerde çok gitmiştim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Bizde babamın görevi gereği bulunmuştuk Malatya'da. 4 sene kaldık orada.
      Çocukluk anılarımın çoğu oraya ait, ve hepsi de çok güzel anılar.
      Çok güzel insanlar tanıdım orada, bazılarıyla hala görüşürüz.
      Bak bir çelınç bizi hangi anılara götürdü :)
      Sevgilerle...

      Sil
  6. Ben bu kızın her durumda arkadaşı olurdum ki ?
    En çok daşu kahkaha krizlerinde daha çok buluşur kimbilir neler hayal eder dakikalarca güler,birazınıda cebimizde saklar olur olmaz yerde aklıma getirir gülerdik...(mesala ciddi bir panelde )
    Öptüm seni,güzellik....!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheheee :)) Cansın sen can ♥
      Kahkahalarımız bol olsun hep Merihcim ve bir gün birlikte kahkaha atabilelim :)
      Öpüyorum ben de seni...

      Sil
  7. ne güzel yanıtlar,,, bekliyoruz devamını...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ben son çocuktum ve bana o kadar çok lakap takılmıştı ki say say bitmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah :))
      Bir gün say bakalım, neler varmış merak ettim :)

      Sil
  9. Çok eğlenceliii:)))Keyifle okudum tabii..Beşinci sözcük pek afilli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyordum akşam gölgeliğini :))
      Öpüldün ♥

      Sil
  10. Süpersin :)
    Gülmeyi seviyorsun, güldürmeyi de :)
    Hep gül. ..

    YanıtlaSil
  11. Gürbüzü tuttum anacım, gerçi bu yaşta bana ne kadar uygun kaçar bilemedim ama :)

    Ne güzel çelıncmış, ben dönene kadar bitmez di mi :)

    Şimdi ben biraz televizyon önünde oynayan kız görüntüsüne gülücem, ay hatta hahahahah başladım bile. Şeker Şebo 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gürbüzü ben her zaman tutmuşumdur ahahahaaaa :)

      Çelınç benim de çok hoşuma gitti, ben de bir gün gecikmeli gidiyorumz zaten :) Sen de 5 gün gecikmeli gidersin ne olacak yahu :))

      Ahahahaaa :)) Karşılıklı gülüşelim bakalım :)) Kahkahalarımız hiç bitmesin mirim :)))

      Sil
  12. Çok tatlısın Şebo. Bende yapacağım bu çellıncı. Bizde iş yerinde 2 hafif balık etli:) arkadaş zayıf olan arkadaşa "mutlu insanlar hafif kiloludur" diyorduk. Bahane bulmayın, uydurmayın falan diyorlardı. Ama ben o arkadaşın bizim gibi neşeli olduğunu ve kahkaha attığını görmedim hiç. Yorumsuz:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap Kadriyem :) Çok zevkli... Hem hergün yazılacak, hareketlenecek bloglar ne güzel :)

      Ahahahaaaa :))) Bence de :)) Bak bir ortamda yüksek bir kahkaha varsa o kadın kesin gürbüzdür :))) Mutlulukla alakası var yağlarımızın :)))
      Offf nasıl bağladık konuyu, helal olsun bize vallahi :))

      Sil
  13. Bi çellınc nelere kadirmiş. Blogtan bloğa domino etkisi yapıyor. Cevaplarınız eğlenceli. Kendi ile eğlenebilen insanlar zaten hep eğlencelidir. Kahkahanız eksilmesin😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglarda bir kıpırdanma oldu ne güzel :)))
      Canlanalım, neşelenelim birlikte ♥

      Hoşgeldin bu arada ;)

      Sil
  14. Hahahahahhaaa sen Zerrin Ozer, ben saba Tumer. Ikimizi bir arada dusunemedim bile:)))

    YanıtlaSil
  15. İyi ki katılmışsın çok tatlı eğlenceli bir yazı olmuş, devamını bekliyoruz :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki görmüşüm sende, çok eğlenceli oldu :)

      Sil
  16. ne kadar da neşeli bir insan tanımışım öyle, ne hoş ne güzel! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki başlatmışsınız bu celınçı, çok eğleneceğiz 17 gün boyunca :))
      Sizi tanımak da güzel ;)

      Sil
  17. Soruların bazıları zor yerdenmiş:) Kendimi düşündüm bir an:))
    Gürbüz iyi gürbüz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesela ben 3. günü kara kara düşünüyorum Semi :)
      Giriştik bir işe ama bakalım hayırlısı :))

      Hahhaaaaa :) Gürbüz iyidir ♥

      Sil
  18. Haa anladım şimdi konuyu,hepsini topluca yapsam olmaz mı yav.?.Du bi düşüniimm.Ama bayıldım müdüre yahu,bayan tombik.Bak haklısın,o zamanlar gürbüz olmak makbuldü.Ben sıska bir çocuktum,zaten sonrasında da verem oldum hahahahaha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yeterki sen Yap Sevdam, vallahi çok zevkli yazmak bunları :) İster 3 günde yaz, ister toplu :)))

      Benim o gürbüzlükler şimdi tırmalıyor beni yalnız ahahaaaa :)) Tırmalamayaydı iyiydi :)))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)