21 Ocak 2017

#17 çelınç / 4. gün


Evet bugünkü sorumuz aynen şöyle;
"Etrafındakiler hangi sorunun çözümü için sana gelirler?"

Bu soruyu özel hayat ve özel hayatın mesleki boyutu gibi ayırabilirim bence :) Maksat muhabbet olsun 👍

Efendim ben sigortacıyım. Malum son iki seneden beri de Trafik Sigortaları farklı bir boyuta geçmiş durumda. Kasko sigortasından daha fazla bedeller ödenebiliyor bazı hal ve şartlarda...


Ufak çaplı bir şok yaşayan ve bu durum karşısında ne yapacağını bilemeyen biri benim yakın çevremde dert yanıyorsa hemen dur bizim Şebo'ya soralım bir de derler....

Sonuç mu? Bazen değişir, bazen değişmez :) Çözümsel bir sonuç çıkartırız ortaya ;)


Bir de bu durumlar var ama biz bagajdan çıkan balonlara odaklanıyoruz :)))

Bunun dışında bir de iyi dinleyicim sanırım :)


Öpüldünüz ♥

20 yorum:

  1. Demek ki sözün dinleniyor ve önemseniyor ki sana danışıyorlar :) Ne mutlu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mutluyum bundan :) Sen ne düşünürsün denmesi o kadar özel bir duygu ki :)

      Sil
  2. İşini iyi yapıyorsun ve iyi bir dinleyicisin ne güzel:) Daha ne olsun:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşimi seviyorum Müjde, o yüzden de iyi yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince.
      Hayatım boyunca güven duygudu benim için önemli bir etken olmuştur, mesleğim de bunun lakalı olunca özdeşleştim sanırım :)))

      Muckkkssss ♥

      Sil
  3. Dinlemek ortak yönümüzüzmüş meğer. 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehee :)) Evet :)
      O yüzden biz sohbet edelim seninle dedim ya ;)

      Sil
  4. Ben bu diziyi çok sevdim. Ve çok güzel hazırlıyorsun, metin ve görseller çok uyumlu okuması da çok keyifli:)) Danışılan olmak güzel ve iyi bir dinleyici olmakla birbirini destekliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım :)
      Keyifli bir yazı dizisi oldu bu, sorular tam bana göreydi herhalde :)

      Kesinlikle ;)

      Sil
  5. Ben de iyi sarılıcıyımdır. Karşımdaki anlatır, dinler sonra da sarılırım :)

    Ama benim arabam yok Şebo yaaa. Neyse kullanmayı da hiç sevmiyorum zaten niye dellendim ki şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy sarılıcım benim :))) Bak bu en güzel şey işte ♥

      Ahahahaaa :)) Dellenik arkadaşım benim ♥

      Sil
  6. Sigortacılıkta müşteri memnuniyeti önemli bunu sağlayabilmek için efor gerekiyor şansınız bol işleriniz kolay olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Sevgiler...

      Sil
  7. Yaw bu görseller harika. Ben niye bişey eklemiyorum ki çelınclarıma?
    Bence tatil konusunda da danışılacak ilk kişilerden birisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye eklemiyorsun Nilhan :))) Ekle tabi ki :) Eğleniyoruz işte burada hep birlikte...

      Ayyy bak bunda da ayrı bir sevindim :)))

      Sil
  8. Iyi bari mesleki konularda geliyorlar. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaaa :)) Deli olduğunu daha önce söylemişmiydim :)))
      Çok güldürdün beni :))

      Sil
  9. Alttaki black guyın yerine seni canlandırdım gözümde,çok yaşa e mi.Bir de yazacağım yazacağım unutuyorum,ben seni Balıkesir'li sanıyordum ya yahu.Benim çocukluğumun bir kısmı da Ankara'da geçti.Ay bu ne böyle,aynı şehirleri gezmişik paralel evrenler gibi,hihihihihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep buradan bahsettik ya ondandır. Koca Angaralılardan kim kaldı ahahaaa :)))
      Öperim, severim, kocaman da kucaklarım seni ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)