15 Nisan 2017

bu ayın şarkısı #3


Enerjiye ihtiyacımız var...
Pozitif duygulara...
İçim içime sığmıyor, hayatımızın ülkemizin dönüm noktası yarın...
Ümitliyim ama
Herşey çok güzel olacak ♥

Hayırlarımız bol olsun arkadaşlar :)




Hayat bu kadar mı
Bence değil bir kaç sözüm var
Biraz senin gibi yıkılmayan duvarları var
Bazen esinsindir bazen uzak yakınlarım var
Ben, ben böyleyim kendi yolumda

Bırak tutma beni
Kaybetsem de üzülmem asla
Ne boş kaygılarım
Korkma bana hiçbir şey olmaz
Yanlış doğru gibi eksik kalan birkaç satırsa
E ben, ben böyleyim kendi yolumda


Hayat benim her anımı yaşadıkça sevesim var
Aldırmam hiç yağmurlara
Benim güzel hatalarım var
Bir an bile vazgeçmedim kendi yolumdan

Değer saklanma hiç
Geçer zaman böyle de geçer
Ya sev ister vazgeç
Beklentiler sadece üzer
Ayrı dünyalarda farklı farklı kafalarda
Ben, ben böyleyim kendi yolumdan

Hayat benim her anımı yaşadıkça sevesim var
Aldırmam hiç yağmurlara
Benim güzel hatalarım var
Bir an bile vazgeçmedim kendi yolumdan

30 yorum:

  1. Athena'yı seviyorum :)

    Yorulmak olmaz, yorulmak olmaz
    Bıkmadan, usanmadan, devam yolaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Günlerdir rüyama giriyor, ya mührü basmayı unutmuşum, ya imzamı atmamışım:)
    Hayırlı olacak diye düşünsem de sonrası için umudum yok ne yazık ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar odaklandıysan artık, rüyalarına girer olmuş :)
      Kesmeyelim ümidimizi biz Semi, güzel olması için çabalayalım ;)

      Öpüyorum seni ♥

      Sil
  3. Aaaa sen ayın şarkısı yapıyormuşsun üçüncü olmuş ve beni daha yeni görüyorum:(((( Diğerlerini kaçırdığıma üzüldüm ama bunak ben belki de kaçırmamışımdır bir ay önce ne yediğimi hatırlayamadığım gibi, belki gelip yorum yazdığımı da unutumuş olabilirim:)))çok teşekkürler Sebo'cum, enerjiler gelsin güzel güzel hepimize:) şarkının orijinalini de çok severim ne de olsa bir Sinatra şarkısı...yattığı yer cennet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara sevdiğim şarkıları yayınlıyordum zaten Müjde, bir başlıkta toplayayım dedim :)))
      Hepimizin enerjisi bol olsun arkadaşım, olumlu düşünelim olumlu gelişmeler olsun... Sevinç çığlıkları atalım ♥

      Sil
  4. Athena*-nın enerjisine hayranım ya .)

    YanıtlaSil
  5. Ben de umutluyum.Şairin dediği gibi'Gelecek güzel günlere inanıyorum.' :))

    YanıtlaSil
  6. Ooo athena diyosunnnn :) gani gani enerjiler gelsin sanada jet hiziyla canm hos zaten hepsini sen almissin bize kalmamis masallahhh 😁

    YanıtlaSil
  7. Bu şarkıyı çok seviyorum ama uzun zamandır dinlememişim, harika oldu :)) Umarım dediğin gibi güzel olur :))

    YanıtlaSil
  8. Athena beğenirim özellikle, şarkı sözleri çok anlamlı.
    Başka bir care yok pozitif duygulara çok ihtiyaç var gerçekten,pozitif depom bitmek üzere.
    Teşekkür ederim şarkı güzeldi.

    Saat 5 itibari ile tv karşısındayım pazar akşamı umut ve farklı bakış açılarımızla yeniden ülkemizde BARIŞ ve HOŞGÖRÜYÜ hep beraber,medeni bir şekilde sonuçları karşılar yeniden değerlendirir,hayata kaldığı yerden devam ederiz...

    Sevgi ve UMUT hepimize Lazım...
    Öpüyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala pozitif olmaya çalışıyorum ama çıkan sonuçlardan sonra çok da zorlanıyorum Merihim :(

      Sil
  9. Bu şarkıyı ben de çok seviyorum. Arada açar dinlerim. O Ses Türkiye'nin finalinde Emre diye bir yarışmacı söylemişti, sonradan Athena da şarkıya eşlik etti. Linkini bırakıyorum, izle mutlaka, çok güzel yorumlamışlar: https://www.youtube.com/watch?v=eehNPV9dxCs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi dinledim, çok güzel bir yorum olmuş hakikaten :)
      Sağolasın Şulecim ♥

      Sil
  10. bayılırım bu şarkıya..biz neler yaşadık.. ben bu zamanlarında geçeceğine inanıyorum.. benim hala umudum var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçecek mi hakikaten derken yakalıyorum ben çoğu zaman kendimi... Ama direnelim inatla değil mi...
      Teşekkürler güzel yorumun için ♥

      Sil
  11. Her ne kadar "kesin hile olacak ve evet kazanacak" diye eşimle iddiaya girmiş olsam da ben de ümitliydim. Olmadı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer başaracağız umudundaydım ben de hep... Ama olmadı/olamadı :(

      Sil
  12. enerji vermen çok iyi geldi
    tatlım iyi haftalar diliyorum sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecikmeli olarak iyi haftalar sana da mavi annem ♥

      Sil
  13. "İçim içime sığmıyor, hayatımızın ülkemizin dönüm noktası yarın...
    Ümitliyim ama
    Herşey çok güzel olacak ♥" demis ve birakmis en son orada.... Oyy kiyamam sana.
    Kiyamam bize.....:( ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh sorma Ayşecim. İnan nasıl bir sükutu hayale uğradım anlatamam... Yeni yeni kendime geliyorum... Debeleniyorum hatta bu konuda...
      Öpüyorum seni canım benim ♥

      Sil
  14. Gökhan benim adamım.
    Umut hala var Şebom.

    YanıtlaSil
  15. Bu şarkı müthiştir! Çoook severim. Bu arada blogunuzun dizaynına bayıldım:) Çok güzelmiş.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)