10 Eylül 2019

İnsta Seçmeceleri Ağustos


Kaldığımız yerden devam ediyoruz madem rutinimize dönmek lazım.
O zaman gelsin Ağustos ayının seçmeceleri ♥


Ahhh o ayrılık vakti 😢



4. sünü gerçekleştirdiğimize göre artık geleneksel diyebiliriz fotoğraf çekimlerimize ♥

Takım takım giyindirdik yine
Bayılıyorum bu şapşik hallerine


Günaydın ♥ 😊😊


Biraz sessizlik 🙏


Bayılırım incir reçeline ♥


İstersen ikisi de ♥


Evet evet şu anda çok eğleniyorum 😂😂😂


Şerefe 😅😅😅


Seviyorum mutfak denemelerini :)

37 yorum:

  1. merhaba Şebnem
    o ilk fotodaki delikanlı Oytun değildir değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok değil hayatım. Yeğenim Arden, benim minik prensim :)

      Sil
    2. Oytun ikinci fotodaki bu arada ;)

      Sil
    3. evet yanlış yazmışım :) yani o ikinci fotodaki mavi gömlekli Oytun mu? eğer oysa vallahi bayılıcaaaaaaam :))

      Sil
    4. Evet Oytun :))) Zalimsin zaman diyorum o sebeple :))

      Sil
    5. inanamıyorum Şebneeeem... Oytun'u profil fotondaki ki hatırlıyorum hep..
      Maşallah.. Bildiğin delikanlı olmuş..

      Sil
  2. Scıktım,denize giresim geldi, zalımsın zaman ne çabuk büyüyo çocuklar dedim ve hayatında ne çok insana renge tada yere yer vermişsin şapka çıkardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorum kalabalıklarda olmayı. Bazen enerjimi çekiyor diye yakınsamda seviyorum işte ;)

      Öperim çokça :)

      Sil
  3. Yaa çok tatlı bir post olmuş. İncir reçeline bayılırım. Olursa tarifini yazarsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok lezzetli oldu aslında ama biraz sulu oldu. O kısmını da oturtayım söz yazarım Sevdacım ♥

      Sil
  4. İlk kare çok güzel. Ne sıcak sarılmış öyle minik delikanlı....

    YanıtlaSil
  5. İştah açıcı kareler var incir reçeli bir yıl bende denemiştim miniciklerden fena olmamıştı, Oytun kocaman delikanlı oldu maşallah, hepsi de çok güzel kareler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım benim ♥

      İncir reçelini kardeşime kaptırdım, bu haftalarda yeniden yapacağım sanırım :)

      Sil
  6. Gelsin yazılar gitsin yazılar 😊blogcanlar döndü sonunda.
    Keyifle baktım sayfana her zaman ki Şebboy'cum 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh canım teşekkür ederim. İnşallah herkes döner ümidindeyim ben de ♥

      Sil
  7. Oyyy o pideler nefis görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Ben incirleri beğendim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. İncir reçelini hiç yemedim ben bi de egeliyim:) O halde tarifi bekleyelim. akşam yemeği öncesi iştahımı açtın Şebom
    Yahu bu uşaklar ne ara bu kadar büyüdüler maşallah onlara *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheeee :))
      Tarifi ikinci denememde kesin vereceğim cancağazım.

      Uşaklar büyüdü ki ne büyüdü. Bir taratan seviniyorum bir taraftan ahahhhlardayım ;)

      Sil
  10. heey şerefe kızlar fotisindekiler ne öyleee acaip tatlılar yaa oyuncak gibiler maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam oyuncak bebekler Deep ♥ Çok ça mıncıklanmalık olanlarından ;)

      Sil
  11. Ayyy Şebo dönmüş yaşasıııınnn ♥♥♥

    YanıtlaSil
  12. ÇALIŞMALAR ÇOK GÜZEL BAŞARILAR DİLERİM.

    YanıtlaSil
  13. O iki küçük kıza bayıldım ama ben. Yanımda olsalar da yanaklarını mıncıklasam :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam mıncıklanmalıklar ama çok da kibarlar teyzesi :))) Şişelerle muhabbet kurduk o sebeple :)

      Sil
  14. Çok güzel çalışmalar, tebrikler.

    YanıtlaSil
  15. Nasıl canım milföy çekti şu an.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)