8 Nisan 2009

Özet....


1 haftadır çok yoğundum. Kısacık saatlere bir sürü iş sığdırmanın sıkıntısı vardı.

Bir sürü yenilik ve yeniliklerin getirdiği keyif var yoğunluğun artısı olarak...

Büromuzu taşıdık. Daha ferah bir ortama kavuştum nihayet. Haliyle yeni büro yeni mobilyalar dedik. İkinci bir şirketi daha katmaya çalışıyoruz içimize. Çalışmalar sürüyor tabii. Bu kriz ortamında alternatifler yaratma zorunluluğu doğdu ve bizde ayağımıza gelen kısmeti tepmemeye karar verdik :)

Ama çok yoruldum...

Oğluşla bu hafta dar vakitlerde paslaştık... En favori oyunumuz doktorculuktu... Ben hasta o doktor... "İyişeceksiniz merak etmeyin" dedi bana :)))) Doktor bey diyip sorular sorduğumda ise ciddiye alınmanın zevkini gözlerinde görmek bir ömre bedeldi... İlaç vermeyecek misiniz doktor bey dediğimde ise "dok gerek iyaca, iyişeceksiniz, dinyenin biyaz geçey" demesindeki senlerin size dönüşmesini izlemek ve şaşırmaktı bana düşen bu oyunda...

Bu hafta elektirk süpürgesini her çalıştırdığımda benimle hep pazarlık yaptı... "Odamı süprükleme anni" diye. Odasını toplamak istemedi, o dağınıklık arasında benim odam toplu diye inat etti :))

Bu hafta son artık, işler bitecek inşallah... Ve ben yine burda olacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)