10 Ekim 2009

kendime hala gülüyorum :)))

Huuu seeen Oytunun annesi hadi acemilik atalım dedin okul aile birliğine girdin. İlkokul ve sonrası için de düşünüyordun başlayalım hadi dedin. E be güzelim sınıf anneliğini niye kabul ettin be şaşkınım.
Vaktin mi çok töbe töbe.... Şimdi kara kara düşünürsün dimi ?????

Yaptım vallahi yaptım.... Tüm bunları ben yaptım...

Bu arada ufak bir zaman notu: Bugün ilk resmi veli toplantımıza katılma şerefine nail olmuş bulunuyorum....

Aaaaa bu arada söylemişmiydim şimdi aklıma geldi. Öğretmenimiz değişti. Çok da iyi oldu :))) Bu da ufak bir not işte...

.

6 yorum:

  1. Ne güzel okullu olmuşsunuz,bende de 2005 doğumlu var ama ben seneye anasınıfını düşünüyorum.. çok ufak tefek benimki :) ama evde oyalamak imkansız hale geldi orası ayrı tabii :) sınıf anneliği kolay değil,benimde kısa bir tecrübem olmuştu.. hemen devrettim sonrasında :)) insanlardan para toplamak onları aramak vs.. zor... tüm veliler uyum içinde olursanız ,keyifli olur sanırım...

    kolay gelsin...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin, oytun enerji verir size :))

    YanıtlaSil
  3. bence siz harika bi planlamayla hepsinin üstesinden gelirsiniz :)
    bi de değişen öğretmene çook sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. pelince;

    bizimkini de artık evde oylamak imkansız hale gelmişti. Okul antipatimiz olmasına rağmen deneyelim dedik, şimdi iyi ama :)
    Bu arada bu sınıf anneliğini nasıl halledeceğiz göreceğiz bakalım...

    merbe;

    ah canım inşallah :))

    a.gizem;
    öğretmen işine bende çok sevindim. İnşallah becericem, yoksa imdat der bağırırım vallahi :))

    YanıtlaSil
  5. Hah bende anne olursam senin gibi olayim diyorum..yemediğim şeyde hatrım kalsın..

    Oytun olduktan sonra..hepsini yaparsınsen eminim ben.

    YanıtlaSil
  6. hahhaaaahaaaa:)))
    Ama bak baştan söyliyim benim gibi kara kara düşünme olurmu:) Şu düşünme kısmı çok fena çünkü tanyacım... Ama eminim sen benden daha iyi becerirsin bu işleri ;)

    Öptüm en kocamanından...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)