20 Temmuz 2010

bugün....


İçim zifiri karanlıkken yada şöyle diyelim içimi karartmak için tüm vesveselerimi eteğime dökmüşken offf boşver bunları diyen içses ruhumu aydınlatmaya çalışıyor. (Amma edebi oldu pehhhh :) )

Sersem sersem fotoğraflara bakarken ayyyy dedim bir an böceğim babasına benzerliği bırakmış artık bana dönmüş hahaahaaa :) Ohhh ohhh yandan yandan :) DERKEN dedim ya depresyona girme uğraşındayım kederlenecek şeyler çıkartıverdim bir an beni sevindiren fotoğraflardan.

Gözüm saatte gün bitsin ben atıyım dışarı kendimi hesaplarındayım şimdilik....
Amma velakin biliyorum gün bitecek ben kös kös atacağım eve kendimi...
İyice asosyal yaptın kendini dedi bak içses...

Kader :))))

4 yorum:

  1. Kusum hayirdir?? Hakikaten dokmussun butun vesveselerini etegine, ama adi ustunde vesvese!! Sen simdi kendine bol sekerlisinden bir turk kahvesi soyle, oynak da bir muzik ac bilgisayarda biraz kendine gelirsin!
    opuyorum enn enn kocamanindan

    YanıtlaSil
  2. ben kardişimin sözünü dinlerim :)

    YanıtlaSil
  3. EEE hadi ama !! Bu kadar yasimi tuttugun yeter :))) hareket lufeeeen!

    simdi de sozumu dinle bakalim ...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)