8 Mart 2011

Mim'mi dediniz :)) Hemde yasaklı yasaklı :))

Efenimmmmmmmmm bu yasaklı günlerde mimlenmişim sevgili yerden uzak tarafından.
Hemen cevaplıyım dedim :)) Zira bir kere kalınca kalıyor, bir daha yazamıyorum...

Hayalinizdeki meslek nedir?
Organize işler desem hahahaaaa :)) Şaka bir yana parti, doğum günü, nişan, düğün vs bilumum toplantı organize eden bir işim olmasını isteyebilirdim. Yada mesela verin bana bir butik otel işletiyim tatil yapa yapa da diyebilirim hani :)))

Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?
Öyle parfüm markalarından hiç anlamam. Bana fresh kokular olsun yeter. Yaz kışda ayırt etmem :))

Çay mı kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü/Sütsüz?
Çay rica ediyim en tazesinden şekersiz.

En en en önemli makyaj hileniz?
Gözlerim güzeldir. Hani "Allah bir göz vermiş gerisini koyuvermiş cinsinden"
Hile demiyim ama eşşek gözü gibi yapmayı severim makyaj yaptığım asgari zamanlarda :)

Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne dilerdiniz?
Ah o cin bir düşse kucağıma ben 3 değil 33 dilek yaptırırım ona cebren ve hile ile ama şimdilik 3 ünü sayıyım
İlk başta sağlık tabi ( Şimdi dilek sayısı 3 olunca en kapsamlı olanları seçelim) Sağlıklı bir bünye için bana kilo da verdirtir bu cin :))
İkincisi cüzdanıma her elimi attığımda alacağım şeyin miktarı kadar olan para dolan sihirli bir cüzdan... Buda isteyebileceğim herşeyin maddi değerlerinin tamamını karşılar :))
Şimdi sağlık var, para da var elde. Üçüncüsü de sevdiklerimle birlikte ölümsüzlük desem hem kendimi çakarım bu dünyaya hemde sevdiklerimi :))
Çok uyanık gördüm kendimi :))

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği veya tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız, hangisi olurdu?
Tabi ki kahvaltı :))

Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
Hmmmmm... Yeşil :)

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?
Bak bunu bilemedim şimdi... Ama büyük taşlı bir kolye olabilirdi galiba :)

Sahip olmak istediğiniz yetenek nedir?
Resim yapabilmek isterdim...

Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?
Sağolsun kozmetik canavarı kardeşim bu konuda beni hiç düşündürmüyor bile :)

Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse, tam olarak neyi görmek isterdiniz?
Kesinlikle evet. Oğlumun gelecekteki yaşantısını görmek isterdim.

Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)
Öyle aşk maşk hikaye ama Geoge Clooney'i beğenirim mesela :)


















Neden blog tutmaya başladınız?
İlk blog tutmaya başlamakta amacım kardeşim yurt dışında yaşadığı için onunla anları paylaşmaktı. Sonra oğluşuma bir anı olarak bırakabileceğim bir alan haline geldi. Simdi ise buranın büyüsüne kaptırdım kendimi :)

Ve şimdi benden mimlenenler :)
Ballı lokmam , ikiz büyütmek , mutlu çocuklar , bal böcükleri ve birileri anlatsın...
Sıra sizde...

9 yorum:

  1. En yakın zamanda cevaplayacağım canım:)
    Bu arada cin cevabın aynen aklımdan geçenler olmuş bu kadar mı benzenir:))
    Kadınlar günün Kutlu Olsun tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. ikizannem;
    şimdi sana yorum bırakmıştım mimin var bende diye. Kalp kalbe karşıymış demekki :)) Seninde kadınlar günün kutlu olsun seninde.
    Yazdıklarımızda birbirimizi bulmak ne hoş bir duygu değilmi :))

    YanıtlaSil
  3. Mim için teşekkür ederim canım, hemen cevaplayıp yayınladım. Dünya kadınlar günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  4. Yazmak yerine okuması daha güzel kuzum bu arada bacılar günün kutlu olsun .) mucxx

    YanıtlaSil
  5. nergizcim;
    ay okudum bile bende. Teşekkürler :)

    Direktörcüm;
    seninde, senin deeeee :)) bende öptümm...

    YanıtlaSil
  6. ben de bir george hayranıyımdır :)

    YanıtlaSil
  7. küçük mucizem;
    gülüşü nasıl ama ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)