26 Nisan 2011

bu yazı tamamen bir özettir :))

Plansız, programsız günler geçiriyorum. Hani saldım çayıra mevlam kayıra derler ya. Aynen öyle...
İşin garip tarafı bu kadar düzensizlik içinde hala arap saçına dönmedim :))) Dilimi ısırıyım hemen ;)

Oğluşum su çiçeği oldu geçtiğimiz hafta... İlk bulaşıcı hastalığımızı törenlerle karşıladık anlayacağınız... Birde bağışıklık sistemimiz zayıfladığından dolayı son 3 gündür de ateşle uğraşıyoruz. İnşallah her ikisini de mehter marşı ile uğurlayacağız. El sallamalarını bekliyorum sabırla...

Buna rağmen 23 Nisan Şenliğimizi keyifle geçirdik minnoşumla... Ateş düşürücülerle ayakta dursa da kuzum benim arkadaşlarıyla birlikte harika bir gösteri yaptı. Çok şanslıyım ben diye diye izledim gösterisini :)

Hastalık, iş, okul, ev derken yastığa nasıl başımı koyuyorum anlamıyorum bile... Bir gözüm açık, diğeri uyku modunda hooop sabah olmuş bile...

Bir süre daha böyle olacağız galiba.... İdare edin artık bizi ;)
Şimdilik hoşçakalın...

7 yorum:

  1. geçmiş olsun paşaya. el sallayın hatta arkalarından taş dökün bir daha gelmesinler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,


    Fotoğraf makinanızı alın, ayakkabınız ayağınızdayken resmini çekip yerdenuzak@gmail.com adresine gönderin, burada yayınlayacağım, bakalım neler var, bekliyorum♥"Hadi Ayakkabını Göster" Hareketi Başlasın!Lütfen sizde blogunuzda yer verin, herkes fotoğrafı yerdenuzak@gmail.com adresine yollarsa, sanırım iyi bir ayakkabı kataloğumuz olabilir:)

    Sevgiler
    Yerdenuzak
    www.yerdenuzak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. küçük mucizem;
    bak şu taş işini iyi akıl ettin ;) kapıyım yollarını geri dönmesinler :))

    yerden uzak;
    renkli bir ayakkabı lazım o zaman sana :) akşama eve bakıyorum hemen ;)

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun miniğine kıyamam..bahar sendromuda üstüne gelince çıkılmaz hal alıyor bu koşturmacalar en kısa zamanda yenilenmen dileğimdir sevgiyle kal canım;)

    YanıtlaSil
  5. meyra;
    teşekkür ediyorum canım benim :)

    YanıtlaSil
  6. Canım çok geçmiş olsun bir an önce biter inşallah.

    YanıtlaSil
  7. ikiz annem;
    teşekkür ederim canım... İnşallah bitecek yakında..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)