27 Şubat 2012

doğumgünü partimizden seçmeler...


Cumartesi günü minik böcüğümün sabırsızlıkla beklediği doğumgünü partisini yaptık...
Nasıl heyecanlıydı anlatamam...
Sabahtan başladı hadi gelsinler artık demeye :))


Yılan öldüüüü diyerek kesti pastasını hahaaaa :))
Biliyorum bunlar normal şeyler değil ama benim böcüğümde böyle bir çocuk işte :))



Bu seneki pastamız yılan şeklindeydi...
Tamamen kendi seçimiydi... Vazgeçirmeye çalışsamda bu sene ben yılan istiyorum diye tutturdu...
Daha sevimli bir pasta hazırlatmaya çalışırken bizim yılan oldu piton hahahaaa :))


Yılan pastamızla uyum sağlasın bari dedik ve süsledik evimizi biraz :))



Kurabiyelerimiz için ne yazık ki yılan kalıbı bulamadık ve ellede şekillendirmeyi beceremedim...
Bizde yılanımızın arabasını yaptık :))



Biz çok eğlendik ana-oğul :))
Bu sene son artık diye diye hazırlansam da oğluş gelecek senenin planlarını yapmaya başladı bile hahaaa :))
Bakalım gelecek seneye ne çıkacak bahtımıza....

12 yorum:

  1. ilk defa yılanlı bir pasta gördüm. ilginç.
    bu arada eklere bayıldım.
    çok güzel gözküyorlar:)

    YanıtlaSil
  2. hypo;
    vallahi bende ilk defa gördüm yılan şeklinde pastayı :)) oğluş hayvan canavarı olunca böyle şeyler çıkıyor ortaya :))

    YanıtlaSil
  3. Yakışıklılığa bak.Pastaya bittim ben.Herşey çok eğlenceli görünüyor canım.,tekrar nice güzel yaşlara...

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yıllar minik prense, dişler müthiş duruyor:))))

    Şebnem dış kapıya bayıldım beyaz çok yakışmış....

    YanıtlaSil
  5. erkekler! yılan pasta:)) alem bunlar
    nice yasları olsun

    YanıtlaSil
  6. smilena;
    teşekkür ediyoruz teyzesi :)

    YanıtlaSil
  7. ballı lokmam;
    dişler yeni çıkmaya başlıyorya tarz yaptı işte paşa :))
    bu arada kapı beyaz değil ama resimde öyleymiş gibi çıkmış. Hafif yağ yeşili gibi rengi

    YanıtlaSil
  8. nohut oda;
    vallahi alem bu erkekler :)

    YanıtlaSil
  9. dogumgunu cocugunun teyzesi27 Şubat 2012 19:13

    Ablasi hersey harika olmus! hepsine agzim acik bakakaldim:)) ellerine saglik.. Pasam da cok mutlu olmus belli
    Hepinizi cok seviyorum!

    YanıtlaSil
  10. nice güzel senelere oyutn bey:)

    YanıtlaSil
  11. kardiş;
    bizde seni çok seviyoruz. keşke yanımızda olsaydın birlikte daha bi harikalar yaratırdık seninle ;)

    YanıtlaSil
  12. denizanası;
    teşekkür ederiz canım...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)