6 Nisan 2012

kolay gelsin diyin kızlar :)


Sizlerdeki rengarenk ürünleri görünce dur dedim bende başlıyım şöyle cicili bicili bişey :))
Bir haftada ancak bu kadar ilerleyebildim. Akşamdan akşama dürtüyorum işte bikaç sıra...
Bitince çok güzel bir bebiş için kalkacak rafa :)) 
Umutluyum elbet gelecek müjdeli bi haber geliyor, geliyoooorrr diye hahaaaa :))
Henüz bebiş ortada yok anlayacağınız. O yüzden hem mavi var hem pembe var battaniyemizde...
Kafamdakini gerçeğe dönüştürebilirsem güzel olacak güzel :)
Güzel olacak dimi....

14 yorum:

  1. sen basla ben bir koşup geliyim çabucak bitsin:)

    YanıtlaSil
  2. nohut oda;
    tamda başlarken böyle bişi aramıştım :) Çabuk bitecek şimdi eminim ;)

    YanıtlaSil
  3. anne eli gibi;
    Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  4. marifetli ablanin kardisi6 Nisan 2012 20:24

    Ne guzel oluyor bu boyle!! Bayildim, civil civil! Evin icinde soyle bir kosturdum geldim, kolay gelsin diye.. Gerci 1 haftada daha ne olacakti, baya hizlisin.. Benden umit kesildigine gore elisi acisindan Meryem Sultan'in tahtina sen kurulacaksin, tescillenmistir :)

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsinnn canımmm :) fallarda çıkan bebişe mi acep :P

    YanıtlaSil
  6. kardiş;
    yok sende benden aşağı kalmazsın ama yerim dar diyen gelinler gibisin :)))
    Bu arada annemin eline su dökemeyiz biz ;)

    YanıtlaSil
  7. anne ayça;
    kimbilir belki de :P

    YanıtlaSil
  8. cok sevimli gozukuyor
    ellerine saglik
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. kolay gelsin öyleyse ;)

    YanıtlaSil
  10. yoksa bebiş mi geliyor ..teyzeleri el birliği ile bitiririz battaniyeyi .sen merak etme canım.güzel bişey olcak.haydi hayırlısı diyelim...

    YanıtlaSil
  11. smilena;
    yok yok gelmiyor bebiş :)) kardişe gaz olsun dedim belki niyetine girer diye ama hiç niyeti yok galiba... baksana hiç üzerine alınmamış :))
    öptüm semracım...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)