22 Ocak 2013

umut ışığım




Filmin ilk 15 dakikasında yanlış seçim yapmışım diye düşündüm. Ama yine de filme kendimi vermeye çalıştım.
Tiffany (Jennifer Lawrence) ortaya çıkınca film renklendi....

Pat (Bradley Cooper) karısını kendisini aldatırken yakalamış ve adamı öldüresiye dövdüğü için akıl hastanesine kapatılmıştır. 8 aylık bir tedavinin sonucunda doktorların onayı olmamasına rağmen anne tüm sorumluluğu üstüne alarak hastaneden çıkartmıştır oğlunu... Bu filmin ilk 10 dksı ve beni sarmayan kısmı işte :)))

Tiffany ise kocasının ölümü sebebi ile psikolojik bozukluk geçirmiştir. Tencere kapak misali birbirlerini bulma olaylarıda çok uzun sürmez dolayısı ile. Ama Pat karısını kazanmak ve eski mesleğine dönmek konusunda takıntılıdır. İyi bir adam olma gayreti sadece bundandır. Bu şekilde gelişen bir aşk hikayesi filmimiz.

Dram, komedi ve romantizm güzel bir şekilde harmanlanmış filmde.

Filmin en hoşuma giden sahnelerinden biri babanın (Robert De Niro) Pat ile yaptığı duygusal konuşma. İlk oğluyla daha çok ilgilendiği için Pat'in bu dramatik olayları yaşamasından dolayı kendini suçlamasını itiraf ettiği sahne. Yine ağlayacak bişey buldum yani :)) Bu sefer az pıtırcık kıvamındaydı gözyaşlarım ;)

Finali sevdim :)) Beklediğim sona ulaştım :)

Filmimiz aynı zamanda 8 dalda Oscar adayı. En iyi film, en iyi erkek oyuncu, en iyi kadın oyuncu, en iyi yardımcı erkek oyuncu, en iyi yardımcı kadın oyuncu, en iyi yönetmen, en iyi uyarlama senaryo, en iyi kurgu dallarında adaylığı söz konusu. En iyi kadın oyuncu ve en iyi yardımcı erkek oyuncu dallarında iddialı olduğunu düşünüyorum :))

Eğlenceli, bir o kadar da yan karakterlerle güzel işlenmiş bir film..

Sonuçta bu filmi izleyin der hepinize gecikmeli olarak iyi haftalar diliyorum :))

10 yorum:

  1. Seni kıracağıma kafamı kırarım Şebom.
    Sen izle dersin de izlemez miyim?

    YanıtlaSil
  2. Nilhan;
    Oyyyyy yerim ben seni :)))
    Seninle beğenilerimiz paralel, o yüzden seveceksin biliyorum ;)
    Muckssss

    YanıtlaSil
  3. Sebnemcim bu tencere kapaklar hep filmlerde oluyo sanirsam :) hem bu arada ben de hayatimi senaryolastirsam milyon dalda oscar alirim yeminle :p bu filmi sebofilmler dosyasina attim tatilde izleyeceğim :) öperim. ..

    YanıtlaSil
  4. Anne ayça;
    Haahhhahhaaaa :))
    Gerçek hayatda olsa bile emin ol bizim buralara uğramaz :))
    Bir yönetmen bulalım soralım bakalım anne ayça oscarlı bir filme nasıl çevrilir :p

    Şebofilm dosyandamı var senin :))) alemsin vallahi ;)

    YanıtlaSil
  5. Jennifer gelecek 10 yılın en gözde oyuncularından, kimse tutamaz artık onu, çok kendine özgü oynuyor, açlık oyunlarıyla da rüştünü ispat etti zaten, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. bahar;
    Kesinlikle katılıyorum sana.
    Diğer kadın adayların filmlerini henüz izlemedim ama bu filmle Jennifer güçlü bir aday...
    Bizden de sana sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Yahu Şeboo sen benım pc ye flash belleğinden film attın da dosyanın adını da şebo fılmler dosyası yaptın ya ! İlahi şebo :)

    YanıtlaSil
  8. Şebo'cum muhakkak Celal ile Ceren'e gitmelisin 9 sene sonra eşimle gittik görmeliydin halimizi :)10 dk sonra eşim gidelim demeye başladı ha ha :)

    YanıtlaSil
  9. zeytin yağmuru;
    hahahaaaaaaaa :))alemsiniz vallahi sevil :))
    Gidiyim bende en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)