15 Kasım 2013

Kahkaha garantili bir film ; Hükümet Kadın /2


Uzun süredir yine ihmal ettim buraları. Bu sefer tek gerekçem yoğunluk değil maalesef... İçimden gelmedi yazmak... Neden bilmiyorum :(

Yazacak, paylaşacak çok şey birikti aslında... İnşallah devamını getirebilirim :) Sağım solum belli olmuyor bu günlerde çünkü ;)


Mazeretleri bildirdiğime göre filme geçebiliriz herhalde :)

Filmin ilkini de beğenmiştim ancak itiraf ediyim ki bu kadar gülmemiştim.... İlkini ikiye hatta üçe katlamış bu filmle. Hani seri filmlerde ilki bomba olur da 2. ve 3. devamları biraz gölgede kalır ya bunda durum tam tersi olmuş sanki... Sermiyan Midyat bu filmle coşmuş...

İlk filmde Xate (Demet Akbağ) daha etkin bir karakterken bu filmde Faruk (Sermiyan Midyat) daha ön planda. Yine her zamaki gibi belediye seçimlerinden yola çıkılmış, toplumsal mesajlar verilmiş ama espriler araya o kadar güzel serpiştirilmiş ki salon kahkahalardan çınladı diyebilirim... Geçmiş bugünkü güncel konularla ustaca harmanlanmış...

Diyeceğim odur ki şu kasvetli gri günlerde içinizin açılacağı bu filme kesin gidin diyorum...  DVD si çıkınca evde 3-5 kez daha üzerinden geçerim ben bu filmin :) O kadar zevk aldım...

Filmden çıkartılan dersler gelince...

*Şarap içilmeden önce menşei mutlaka araştırılacak.... Mazallah sonra kötü süprizler yaşamayalım...
*Yeniden bir çocuk doğurursam nüfus kağıdına Cüneyt yazdırıp karizma sağlanacak....
*Her sakallı deden mi ? gerçeği hiç unutulmayacak...
*Aşk ve mutluluk dolu bakış nasıl atılır aynada çalışılacak ve tüm fotolarda öyle bakılacak....
*Yalan söylemek için inanacaksın arkadaş...
*Kitap okurken bol çizgili olanlar tercih edilecek....
*Katırca bilmek o kadar da kötü bişey değilmiş be...
*Hayat bu belli olmaz kaç dişim var en kısa zamanda sayılacak ve mümkünse yaşlılıkta lokum yenmeyecek....
*Komşunun öküzü asla vurulmayacak... Aman haaaa :))

Bol kahkahalı iyi hafta sonlarınız olsun efemmmmm :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)