3 Aralık 2014

pardon :( bir garip haller içindeydim...


Ortalıktan yok olalı 4 aya yakın bir süre olmuş... (Çok uzun olmuş hakikaten...)

İlk zamanlar yan battı, çamura battı, içimden gelmedi hikayelerim olsa da tam geliyorum, geldim aşamasına geldiğimde çokça kendimle uğraştım ne yazık ki...

Henüz ortada fol yok hatta yumurta hiç yokken depresif hallerimi de paylaşmak istemedim açıkçası...
Konunun vehameti azaldığından ve de çokça içime sindirebildiğimden dolayı artık dönebilirim sahalara dedim...

Gezdim, tozdum, yedim, içtim, bolca verdiğim kiloları geri aldım kısmını geçelim; yusuf yusuf diye absurt sesler çıkardığım depresif dönemlerime gelecek olursak sayın okuyucu bu tamamen bir iç döküş yazısı olacaktır... Ruhumu karartma Şebo diyorsanız yazının diğer bölümlerini okumayın a dostlar :)

Malum 40 yaşı aştım... Beden bazı sinyaller vermeye başlasa da geçer geçer moduyla hep bi boşvermişlik mevcut ruh halimde... Yakın bi arkadaşım Tülücüğümün gazıyla başladık hastahane maceralarımıza... Tam Huriyeyle Nuriye halimiz...

Ben göz diyorum o meme diyor derken aldık randevularımızı... Mamografi-smear-ultrason sıradan başladık... Bekleme süreci derken gittik sonuçları almaya... Demesinler mi biyopsiye yönlendirelim sizi emin olalım diye... İşte o an benim gamsız dediğim bünye büründü en arabesk haline...

Meretin sonucu da ha deyince çıkmıyor ki...
Bekle de bekle...
Bekledikçe kafamdaki senaryolarım artıyor...
Hep aynı yerde kilitleniyorum... Oytun ne olacak ???
İçim dışıma çıktı ağlamaktan...
Kimseye de belli etmemeye çalışıyorum sözde...
Bi abuk haller anlayacağınız...

Biyopsi sonucunu almaya gittiğimde tansiyonum kaçlarda geziniyordu inanın bilmiyorum... Yok bişey, yok bişey diye kaç defa tekrarladım hiç hatırlamıyorum...
Ve sonuç bir hayal kırıklığı :( Kitleden sıvı alırken çok zorlanmışlardı... Kitle çok derinde, iğne içine girdi ama çekim sırasında çok uğraştılar, bu arada dokuda kanama olmuş ve sıvıda çok fazla kan olması sebebiyle tam değerlendirilememiş...
Offfffffffffffff....

Tüm bu belirsizliğin içinde aynı işlemi tekrarlamak istemedi doktorum... Kitleyi de henüz almak istemedi.... Takip edelim dedi...

Elimdeki aynı sonuçları farklı birkaç yere gösterip, hepsinden takipte kalma yönünde görüş alınca sakinleştim... İvedi olsaydı, yada çok kötü olsaydı söylerlerdi diye düşündüm ve düşünmeye devam ediyorum...

Anlıyacağınız nur topu gibi bir kitlemle takipteyim :))

Ben bunları niye anlattım ? Şaka bir yana tabi ki ruhunuzu karartmak için değil...
Kendinizi aman ihmal etmeyin... Hiç bir şikayetiniz olmasa da (ki benim yoktu) kontrollerinizi yaptırın. Hani diyoruz ya koşuşturmaktan hiç bişeye fırsatım kalmıyor, bırakın yine kalmasın... Ama koşturmak için sağlıklı olmak zorundayız. En çok da çocuklarımız için...

Bulunduğunuz yerdeki KETEM (Kanser Erken Teşhis Tarama ve Eğitim Merkezi) 'e gönül rahatlığıyla müracat edebilirsiniz. Burdaki kurumun işleyişi çok umut vericiydi. Çalışanlar çok ilgili...

Burada il il iletişim adresleri mevcut... Her türlü sorunuza yanıt veriyorlar...

Sağlıkla kalın...











12 yorum:

  1. Takipte kalmalısın. Üzülme. Bende de var. Hem de ikincisi de büyümüş.

    YanıtlaSil
  2. Ay şükür kavuşturana.. Geçti geçti arkadaşım..

    Çok haklısın takip etmek gerek.Nedense bir umursamazlık oluyor bu konuda.

    YanıtlaSil
  3. Şebom , canım arkadaşım geçmiş olsun.
    Her babayiğidin harcı değil yokmuş gibi davranmak, laylaylom yaşamak.
    Çok şükür önemli bişey değilmiş.

    Dikkat et kendine cnm
    Çok öperim

    YanıtlaSil
  4. bahçe perim;
    Kadınların ne yazık ki ortak derdi bu :( Aman arkadaşım sende ihmal etme...
    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  5. Handan;
    Nedense bizim başımıza hiç gelmeyeceğini düşünüyoruz... Hemen sana bulaşıyım bende :) Sen yaptırdınmı bakıyım haaa kontrollerini :))
    Öptümmmm

    YanıtlaSil
  6. Nilhan;
    Şükür canım benim. Nasıl korktuğumu anlatamam ama.. İnşallah bundan sonra da bişey çıkmayacak :) Günün olumlaması :))

    Bende çok çok öptüm ;)

    YanıtlaSil
  7. Alnım ak, hayatımda ilk defa geçen ay yaptırdım:-)

    YanıtlaSil
  8. canımm benim hoşgeldinn, seni çok özledim iyi olmana çok sevindim.. sağlığını ihmal etme lütfen.. (bunu sana söylüyorum ama bende biraz ihmal edenlerdenim)

    YanıtlaSil
  9. Emir kokusu;

    Bende sizi çok özlemişim :) Yeniden sizlerle bir arada olmak çok iyi geldi bana...
    Şu ihmalciliklerimizden bir vazgeçsek zaten, süper olacak ;)
    Öptüm sizi kocaman

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun Şebnemcim. Akılda sağlıkla ilgili bir sorun olunca her şeyin keyfi kaçıyor gerçekten:(
    Dediğin gibi acil bir durum olsaydı söylerlerdi diye düşündüm ben de. Sana, bana, çocuklarımıza, sevdiklerimize, herkese sağlıklı günler diliyorum arkadaşım.
    Öpücükler...

    YanıtlaSil
  11. Sezercim;
    Canım teşekkür ediyorum... Sağlık en büyük zenginlik diyorlar ya ihtimaller akla düştüğünde bunun farkına varıyor insan...
    Bende öpüyorum seni..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)