20 Ocak 2015

özgüven patlaması dedikleri...


Kendime 2015 te ufak tefek hedefler koydum.
Bunlardan birisi de evde yarım bıraktığım, sürünen işlerimi halletmek...
Öyle ki bu hedefi tamamlayabilmem için eve geldiğimde ışın hızıyla yemek, bulaşık, evi toparlama işlerini hallediyorum. Ve TV karşısına geçip taaaa şurda başladığım battaniyemi örüyorum. Az kaldı bitecek :) Dürt babam dürt...

Neyse konumuz bu değil...
Dün akşam bi yandan dürterken bir yandan da zappingliyorum. Kafama göre bişey buluyum da sıkılmıyım derdindeyim...

İşte tamda o anda....


Ağzım açık izliyorum...
Gülümsüyorum...
Gülüyorum...
Sonra hadi canım diyorum...

Evet tamam sevimlisin Anıl, şarkıyıda güzel söylüyorsun belki, ama canımcım ya bu hareketleri bir ben yapamam bir de sen...
O gömlek fırlatmaya biraz daha kaslı bir vücut lazım be annem...
Bide valla benimkiler de sallanıyor ordan biliyorum, lombur lombur... Bizdeki göbek kası değil, bildiğin yağ kütlesi... Hani hatırlatıyım dedim...

Ama yine de yolun açık olsun sevimli kardeş :)

10 yorum:

  1. Ben de geçen sene başladım böyle bir battaniye. Ama benimkinin üzerinde motifler var. battaniye bitti motifler hala duruyor.
    Elbet birgün bitecek.
    Seninkinin renklerine bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Nilhan;
    Tamamen renklere vurulduğumdan dolayı başladım zaten ben bu battaniyeye, ama süründü gördüğün gibi...
    Habire dürtüyorum bitmesi için, sende dürt hadi ;)

    YanıtlaSil
  3. :))) kolay gelsin canım biter biter bende de var bir ton bitecek

    YanıtlaSil
  4. Smilena;

    Semracım ben senin kadar becerikli değilimki arkadaşım :) Dürt babam dürt bakalım nereye kadar :)

    YanıtlaSil
  5. Özellikle açıp, izledim. :) Vallahi bence benden güzel dans ediyor bu arkideş. Sevdim ben sevimli, aynı senin gibi. :)) Öpüyorum!

    YanıtlaSil
  6. Ersin;

    Benden de güzel dans ettiği kesin :) Bu sevimli arkadaşın masumluğuna bayıldım en çok ben.. Bende öptüm seni ;)

    YanıtlaSil
  7. battaniye çok güzel ellerinize sağlık :)
    bu çocuğu da ilk defa gördüm, dansı da hoş :))

    YanıtlaSil
  8. maviye iz süren;
    teşekkür ediyorum :)
    bende ilk defa izledim. o ses türkiyede yarışmacıymış :)

    YanıtlaSil
  9. Hahahhah tatlı, güleryüzlü, neşeli kadın, güzel anne, iyi ki varsın...
    Kendi hayatın reprenkli, bizimkini de renklendiriyorsun :)
    Gülümsedim yazının son bölümüne...
    battaniyenin bitmiş halini bize de gösterirsin değil mi?
    Bu arada keşke bir gün buluşsak...

    Kocaman sevgiler
    Derya

    YanıtlaSil
  10. Derya;
    Nasıl da güzel şeyler yazmışsın :)) Ağzım kulaklarıma vardı vallahi :)
    Battaniyenin bitmiş halini nasıl kasılarak göstericem size anlatamam :)) Kolay değil 3 sene süründü, bi tören yapmak lazım :)
    Keşke birgün buluşsak hakikaten. Ne güzel olur. Belki birgün bunu yaparız ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)