14 Mart 2016

...


Öfkeliyim...
Ama en çok da üzgünüm...

Boğazım düğümleniyor...
Sanki nefes alamıyorum....
Bağrımı dele dele yumruklayıp bağırmak istiyorum....
Bağıramıyorum...

Tüm bu yaşananları hak edenler var belki ama ben hak etmedim...
Sen hak etmedin...
O hak etmemişti...

Senelerdir ayakta uyuyanlar bile hak etmemişti...
Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın diyenler de...
Üç maymun misali görmedim, duymadım, söylemedim diyenler de....

Şimdi burdan bin bela okusam ne faydası var...
Gidenler mi geri gelecek...
Yoksa gerçekten hak edenler belalarını mı bulacaklar...
Ben parmağımı kıpırdatmadıktan sonra, sen sustuktan sonra, biz hiçbirşey yapmadıktan sonra....

Hepimizi üzgünüz biliyorum...
Üzgün olmak hataları telafi etmiyor işte...
Gidenleri geri getirmiyor...

Eeee o zaman.....
Konuşmayı bırakıp, kıpırdamanın zamanı değil mi...
Bunu bir düşün, düşünelim..
Sen, ben, hepimiz...

Tüm bu yaşananlara alışmak istemiyorum...
Kaderimiz demek hiç istemiyorum...
Çünkü bu ne benim kaderim ne de memleketimin kaderi....

Senelerdir kayıtsız, şartsız gözlerini kapatanlara diyorum...
Açın gözlerinizi artık...
Gerçekleri görün azıcık...
Artık o yılan size de dokunuyor görün işte....
Görün.... Anlayın... Kabul edin....

Başımız sağolsun hepimizin...


21 yorum:

  1. Şebo,duygularına ortağım.Ama inan ben çook şeyler yapmaya çalıştım da insanlar o kadar kör ve cahil ki,bir tür tapınma hali içindeler.Avaz avz bağırıp isyan edip yine de düzenin sürmesini istiyorlar.En yakınımda eğitimli insanlara anlatamıyorum,her söylediğime bir cevapları var.Halinden çook memnun okumuş okumamış cahil ve çıkarcı insanlar bu kadar çokken bir şeyler yaptığnda sadece akıl sağlığından oluyorsun.Burada yazmak istemiyorum çok çabaladım,uyanmak istemeyen bir toplumu uyandırman mümkün değil.Ben artık buna ikna oldum ve vazgeçtim.En son Oy ve Ötesi gönüllüsü olarak çalışırken artık bir şey yapılamayacağına ikna oldum.Bekleyip tarihin doğal akışında olayları çözmesini izleyeceğiz.Tarih boyunca ne krallar,imparatorlar,tiranlar,diktetörler gelmiş ve geçmiş,sonunda hepsi helak olmuş.Tarih gerekeni yapacaktır.

    YanıtlaSil
  2. Şebnem'ciğim bunların gözleri bakar kör açılacağını hiç sanmıyorum, hele hele örtülü ödenekle, ballı trilyonluk ihalelerle 7 sülalesini zengin ettiği bir kesim var ki, g...k kıllarından daha çok seviyorlar onu. g....kıllarına gelince o kadar zır cahiller ki, o gözler asla açılmaz...:( Hitler'e de tapıyorlardı zamanında...

    YanıtlaSil
  3. bütün arkadaşlarım yurtdışında iş arıyor kimse burda kalmak istemiyor. niye isteyelim ki.

    YanıtlaSil
  4. Herşeye öyle güzel alıştırılıyoruz ki bir zamanlar 1 şehidimiz olsa kahroluyorduk. Şimdilerde şehit haberi almadığımız gün yok. Eskiden küçük çaplı bir bomba ihbarı bile olsa sarsılıyorduk. Ülke gündemine oturuyordu. Artık ayda bir bomba patlıyor başkentte insanlar ölüyor. Buna da alışmaya başlıyoruz yavaş yavaş. Allah hakkımızda hayırlısını versin. Kelimeler kifayetsiz....

    YanıtlaSil
  5. O kadar haince, sinsice işleniyor ki çok zor geliyor bana bu kaostan çıkmak. Bilmiyorum ben mi çok karamsarım ama umudumu yitirdim resmen.

    YanıtlaSil
  6. Benim korkum da alışmak, kanıksamak. O zaman tehlike büyür. Amaaaan bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın moduna girer herkes:((((((

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar yazık oldu insanlığımıza .... İnsan olmaktan , nefes almaktan , iyi olmaktan , ..... utanır olduk ... Bir kaos içinde yuvarlan dur ... içimiz yanıyor ne fayda ... çözüm lazım ..
    Eskiden tek tük kötü haber olurdu ekranlarda , en fazlası trafik kazasıydı ... Şimdilerde şehit haberi gelmezse şaşar olduk .. mutlu haber ise hakgetire..
    Rabbim yardım etsin hepimize...

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş. Aynı düşüncedeyiz Allah gözlerimizi ağlayalım diye yaratmadı görelim diye yarattı. Görme ve gördüklerimizi faaliyete geçirme zamanı çoktan geldi geçiyor da. Yılan artık soframızda ve dur denmesi lazım artık

    YanıtlaSil
  9. :(( insanın içi acıyor...

    YanıtlaSil
  10. Sevda;

    Ahhh canım benim... Eminim senin her yolu denediğine... Çabaladığına...
    Ama usanma doktorcum, her fırsatta, her iğne deliğinde doğruları anlatmaya devam edelim...
    Sevgiler güzel yüreklim..

    YanıtlaSil
  11. Müjde;

    Açılmayanlar olacak tabiki ama en azından diğerlerini zehirlemelerini engelleyelim...

    YanıtlaSil
  12. Kendilerince haklı yanları vardır tabiki ama bu memleket hepimizin...
    Kaçmanın kimseye faydası yok :(

    YanıtlaSil
  13. Çocuklu hayat;

    Günlerce yas tutardık... Şimdi çoğumuz umursamıyor bile...
    Kelimeler anlatmaya yetmiyor evet duygularımızı...
    Hayırlısı arkadaşım, dediğin gibi..

    YanıtlaSil
  14. Duru Ecrin'in annesi;

    Evlatlarımız için en çokda... Umudumuzu kaybetmememiz lazım...

    YanıtlaSil
  15. Kadriye;

    Evet en büyük tehlike kanıksamak arkadaşım...
    Yavaş yavaş bu hale getirilmeye çalışılıyoruz maalesef...

    YanıtlaSil
  16. maviye iz süren;

    kesinlikle...

    YanıtlaSil
  17. didemika;

    nede güzel söyledin... Bugünkü yazın şahaneydi bu konuda...
    İnsanlığımızı kaybettirmeye çalışıyorlar bizim...

    YanıtlaSil
  18. Yüksel Şeker;

    Kesinlikle... Biz yılanı görmezden gelirsek o çoğalacak gitgide...

    YanıtlaSil
  19. Sevgi yaşama sebebimiz. Çocuklarımın hayvanları sevmesine çok seviniyorum. Sevgi olsunda . Sevgi kötü olamaz. Oytun ne kadar huzurlu görünüyor.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)