7 Ekim 2019

Şebonun Gezezelikleri #14


Bir Pazartesi yazısına daha hoşgeldiniz efenim :)
Yağmurlu bir hafta sonundan sonra bezgin başlamadınız inşallah bu haftaya...

Geçen hafta yine yoğundu benim için.... Bir sürü iş hallettim gibi gelmişti ama şimdi düşününce çok da bir şey yapmamışım gibi geldi :))) Küstüm bak kendime :/



Yazlıktan gelenler, evde bekleyenler derken bir sürü ıvır zıvır birikmişti evde... Kıyafetleri eledim, verilecekleri verdim... Sağolsun bizim belediye kıyafetler için geri dönüşüm kutuları koydu her mahalleye. Bir çoğunu oraya attım. Çok sağlam bazı kıyafetler vardı onları da ayırdım, dolapta satışa çıkartırım diye... Ama tabi yapamadım... Fotoğraflarını çek, tek tek koy derken çok zaman alıyor çünkü. İnşallah bu hafta onları da hallederim...



İşyerinde, evde bir sürü kablolar, şarj cihazları, eski radyolar, telefonlar gibi bir sürü şey birikmişti.... Elime geçtikçe ayırdım bir kenara onları... Sosyal medyada TEGV yararına elektronik geri dönüşüm diye bir duyuru görmüştüm.... Onları yolladım PTT aracılığıyla... Hiçbir ücret ödemeden sadece gönderi kodunu vererek gönderiyorum... Bence çok güzel bir uygulama... Hem evdeki dağınıklıktan kurtuluyorum, hem bir yardımda bulunuyorum, hem de çevre temizliğine bir katkıda bulunduğum için mutlu oluyorum ♥
Mutlaka duymuşsunuzdur ama ben yine de duyuruyu koyayım buraya, belki ihtiyacınız olur...


Bu hafta sonu yine annemdeydim... Bir sürü iş halledecektim kendime göre ama tabi ki zamanım ve enerjim yetmedi...
Bodrumda çok uzun zamandan beri pirinç bir çerçeve duruyordu... Onu boyadım... Eskiden telefonluk olarak kullandığımız mobilyanın üzerine uydurdum, bence çok da güzel oldu... Bir ara tüm ayrıntıları ile paylaşacağım inşallah...

Annem oturma odasına ve mutfağına TV almıştı... Küçücük televizyonları takmak için dünyanın parasını istemişler... Bu aralar 2,5 yaş sendromu yaşayan bebeler gibi herşeye ben ben diye atlıyorum nasılsa... Onu da ben yaparım dedim anneme hahahaaa :)) Evet biraz zaman aldı, evet matkap ilk defa kullanıyordum ama yapılabiliyormuş :)) Gayet usturuplu yaptım bence...

Yalnız bir ara matkabı kullanırken hani kontrolsüzce bir boşluğa denk gelirsiniz de vıjjttt diye matkap duvara çarpar ya, işte o anda annem koşa koşa yan tarafa geçti... İlk önce anlamlandıramamıştım sonra jeton düştü tabi ki :))) Ehhh be annem dedim tamam acemiyiz ama vallahi yan duvardan çıkmadım :))) Ne güldük anlatamam :))) Şaşkın bir aileyiz evet kabul ediyoruz ;)


Geçtiğimiz hafta Aşkımız Eski Bir Roman ve Dönüşüm kitaplarını bitirdim... Çok mutluyum o sebeple ♥ Bu hafta neye başlarım konusunda hala bir fikrim yok. Bekleyen kitaplarıma o piti piti yapacağım ;)

Film izleme konusunda hiçbir icraatta bulunmamışım... Büyük kayıp bence...  Kitap okusam film izleyemiyorum, film izlesem iş yapamıyorum, iş yapsam hiçbirini yapamıyorum gibi bir problem var hayatımda :/



Bu haftalık benden bu kadar...
Yapılacaklar listemi de ekleyip ben kaçarım 👋


* Değiştirilecek kıyafetleri hallet...

* Çiçeklik seni kovalayacak artık Şebo...

* Dolap satışına koy kıyafetleri...

* Çocuklarla bir okuma gecesi yapsan hafta sonu ne güzel olur Şebo...

* Oytun'a eşofman altı lazım... Kazuletliği üzerinde bu aralar ama bir ilgilen sen yine de...

* Joker geldi sinemaya , gidebilir misin ki ?

* Bu hafta uzun süredir görüşmediğin bir arkadaşına kısa pas atsan, ne güzel olurdu... Hatta sen bunu rutine oturtsan bir sürü arkadaşınla yeniden görüşürsün ♥

* Bir doğumgünü ziyaretin var onu da unutma....

19 yorum:

  1. Senin bu yapılacaklar listen çok iyi , bende nadiren yapıyorum iyi oluyor aslında. TEGV verme fikri çok iyiymiş. Bende toparlasam iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz şeyleri atacak yer bulamıyordum Kadriye, o kadar iyi oldu ki bunu öğrenmem. Kurtuldum bazı şeylerden. Sen de yap arkadaşım.

      Sil
  2. yan duvardan çıkmak ahaha alemsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem sağolsun Burcu, arada böyle garip korkuları sardırıyor bünyemize :))

      Sil
  3. Ayırma, ayıklama verme işi hiç bitmiyor. Boyadığın çerçeveyi instagramdan gördüm şahane olmuştu ellerine sağlık, yeniden hayat bulması harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden hayat bulan eşyaları ben de çok seviyorum Derya. Beğenmene çok sevindim ♥

      Sil
  4. Elektronik geri dönüşüm iyiymiş. Ben de karıştırayım evi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende de bir sürü şey çıkar eminim Saadet.. Erkek ağırlıklı bir nüfusu var evinin ne de olsa ;)

      Sil
  5. Listeyi görünce bende de bir istek oluştu :))
    Kolay gelsiin :)

    YanıtlaSil
  6. Matkap kullanmak haaa, çok hoşsun:)))
    Umarım planladığın herşeyi yetişrirsin...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetiştirmeye çalışıyorum Fatmacım, elimden geldiğince işte ;)

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Joker'e çok iyi diyorlar Şebnem. Günlerdir olumlu yorumlarını okuyorum. Onu izleyebilirsen senin yorumunu da okumak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledim Şule... Bu hafta ilk fırsatta yazacağım ;)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)