6 Mart 2020

Şubat İnstaları ♥


"Güzel günler göreceğiz çocuklar
Motorları maviliklere süreceğiz
Çocuklar inanın, inanın çocuklar
Güzel günler göreceğiz, güneşli günler
Motorları maviliklere süreceğiz"

demiş ya Nazım... Elbet bir bildiği vardır... 
İçimi umutla doldurmak istiyorum...
Yüzümü gökyüzüne çevirmek,
Güzel günlerin geldiğini görmek istiyorum ♥ 

Gelsin güzel anılar o zaman....

Şöyle havalısından bir yaz #tbt si yapayım bugün bari... 
Şubat sonu sıkılmalarımı kimse anlamasın, ohhhh keyfi yerinde desin 😂😂😂 
Ha bir de ben gezmeyi özledim yahu...

Zeus Altarı
Söylene söylene çıktık 
Söylenen biz değilmişiz gibi  şahane fotolar çektik 
Sonra söylene söylene indik
Söylenengiller miyiz neyiz :)))



O kedi buraya gelecek 😂😂😂😂

Fare mi kediyi
Kedi mi fareyi  
Bence ben üçünü de :))
Gerginim 
Gerildikçe eğlenmeye çalışıyorum 
Merküre bu aralar bişey oluyor mu yahu??



Evet bir kısım olmayan dişlerime çözüm olarak implant yaptırmaya başladım
Evet uzun uzun anlatasım var
Ama uygunsuz bir ifade kullanıp korkutup birilerini diye hiç yazasım yok :\


Hiçbir şey düşündüğümüz gibi değil,
her şey yaşadığımız gibi....



Biz gezerken çok eğleniyoruz maaile...
Ve evet şahane çözümler de üretebiliyoruz :)))
Oytun çek çoccuğum :)))


Görmemişin hakikaten bir oğlu olmuş :)))


Sevgili yılan 🐍 kardiş, hiç bana tıssslama... 
Tısssslaması gereken biri varsa o da benim tamam mı😉 
Bak anlatıyım sana... 
Ergen sabah sabah söylenerek gitti okula, bu tatiller niye kısaymışmış.... 
Hele telefonunu bırakırken inan acı çekiyordu 😂😂 
Akşama telefon ve ders kavgalarımız başlayacak haberin var mı senin :\

Ben tüm negatifliğimle tüm pürüzlü işleri çekiyorum. 
Bak az önce taaaaa 2005 ten geldi gaipten bir ses... 
15 sene öncesine nasıl döneyim diyemiyorsun tabi, müşteri ne bilsin işin imkansızlığını 😫

Oscar amca bir haftaya ödül dağıtacak, filmleri bitirmek istiyorum... 
Kimse demiyor ki Şebo uzat ayaklarını izle filmlerini 😂😂😂 
Bu hafta bir sürü yapılacak iş var aksi gibi üstelik... 
Daha anlatayım mı ister misin? 
Bak bu bıdıbıdıyı uzatabilirim... 
Korktun di mi hahahaaaa :))) 
yüzden otur oturduğun yerde. 
Yoksa seni bi tısssssss bi de hammmmmm yaparım :))



Şebo çok gezince uyumaya niyetlenen masumlar 😂😂😂

Uyumaya mı geldik dedim dinlemediler 
Numaracıların şahı bunlar :)))


Cağğğnımmmmm İzmirrrrr ♥

20 yorum:

  1. Yatak fotosunu bende beğendim. Çocuklar ne çabuk büyüyorlar değil mi?

    YanıtlaSil
  2. ha haaaa çok eğlenceliiii her şey ve fotiler deee ve yakışıklı daaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Enerjine hassss taaaa yımmmm!
    tek kelimeyle :)
    kapkaranlık içim açıldı gerçekten biraz olsun
    bu arada... hmm... implant diyor veee susuyorummm =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmplant kısmında ben de susuyorum :\

      Teşekkürler :))

      Sil
  4. Şebnemcim, enerjin artsın çoğalsın, Oytuna'a da bir nazar boncuk takasın, kırkbirkere maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Deryacım. Nazar boncuk takayım evet, küçükken ayırmazdım üzerinden...

      Sil
  5. cok tatlisin yaw!kalpler gonderiyorum!

    YanıtlaSil
  6. Kedi fare çizimleri güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  7. "Motorları maviliklere süreceğiz."
    Umudumuz hep olacak...

    Oy...oy...Oytun Allah'm senin ve anaciginin gönlüne göre versin.

    Üzme be oglum şu kadını daaaa..
    Bu nedir Yaaa..
    Yordunuz bizi essseek sipaları,,,

    Öpüldünüz.😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaza gelince sen bir tımarla benim sıpayı Merihcim :)))
      Biz de çok öpüyoruz ♥

      Sil
  8. Ay fare kedi grafitisine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. Şubat anılarınızı keyifle okudum. Devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)