3 Şubat 2022

İnstagramdan Ocak Seçmeceleri


Ay dökümüyle insta seçmecelerinin arasındaki tek fark birinin bol fotolu olması aslında sanırım. 
Peş peşe biraz mantıksız buluyorum kabul 😎 
Mantıksız bulmam vazgeçme sebebim olamaz ama hahahaaa :))



Şunu pişirdim, bunu pişirdim dedikçe kardeşime hep takılırım;  Amerika'ya seni yolladığımızda yumurta kırmayı yeni öğrenmiştin diye... Yemeden inanmamı bekleyemezdi :)))
Bu yaz mutfakta level atladığını ablasına ispat ettiği gibi dipfrize de bu güzelliklerden bırakmış...
İçli köfte aşkım bir başka benim 💗


İşe gelmek zorunda kalmayınca kar güzel bence de işte ben işe gelmek zorunda kaldım. 
Sorun orda 😂😂😂😂

Kalbim evde kaldı
Kar bu sene zulüm etme bana


Erken yaşta evlenip erkencecik doğursaydım bu yaşta olacaktı çocuklarım 😀
Ama ben akıllılık yaptım, hazır doğrulup büyütülmüşünü aldım 
Kızçelerimin en akıllısıdır kendisi 😍
Zehir zehir 💗
Bir de çok bilmiş olmasa hahahaaaa :))


İlginç bir okuma serüveniydi Fink...
Okuduklarımı unutmayayım diye birbiri ardına ekledim sayfaları 💪


Oytun'u deneme sınavlarına bence kendime zaman ayırmak için götürüyorum hahahaa :))
Kesintisiz 2 saat bence şahane oluyor ✌



Herkes puro zannetse de tamamen kendi halinde bir helva halbuki 😀



"Hayat başımıza gelen bir şey değildi, biz onun peşinden gidiyorduk."
İyi ki okudum dediğim kitaplardan Burası Radyo Şarampol



Çokça dengesiz ruhluyum aslında da belli etmiyorum 😉


Bu sıralardaki yeni adetim...
Sabah ola ki erken gelmeyi başarabilirsem, ofise geçmeden caddelerde yürüyorum...
Nefes aldığımı hissediyorum


Kitap kedi ve eski radyo 💗


Aldığım kararı sadece 15 günle sınırlı tutma kararını sonradan almış olabilirim 😂😂😂



Bizim evden çıkıp, Oytun'u dershaneye bırakıp anneme kahvaltıya gidişimiz...
Bence anılarda yer almalıydı 😉



Az gittim, uz gittim, bir arpa boyu yol katedemedim diye bir laf var ya aynı benim durum işte 🤦🏼‍♀️
2020 ye 22 kitapla girerken 2021 e 33 kitapla girmişim ve ben bu sene kitap almayıp elimdekileri bitireceğim demişim. 
Sonuç elde var yine 22 kitap 😂😂😂 
Eeee ben bu sene 23 kitabı neremden okudum 🙈 
Kesin doğurdu bu kitaplar 😫
Alacak kitap listem aldı başını gitti ama bu sefer kitap almayacağım diye bir söz veremiyorum. 
Geçen sene çok zorlandım ve son düzlükte yine 2 kitap aldım 😉
Bu sene daha hızlı okuyacağım ve elimde sürünen kitabı bırakmaya çalışacağım gibi bir vaatte bulunuyorum kendime 😊 
En akıllıcası bu galiba 😜


Kendinize iyi bakın 💖

20 yorum:

  1. Sabah simitçiye yürümek çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Amanın, Oytun kocaman olmuş:) Yerim:)

    YanıtlaSil
  3. murat menteşin yeni kitabını okuyacaktım çok güzel bir hatırlatma oldu bu yazınız bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım okuduğunuzda siz nasıl bulacaksınız

      Sil
  4. Süpersin anlatımına bayılıyorum hep gülümsetiyorsun, burda yine kar var bıkılrımı valla bıktım bu yıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Deryacım, mutlu oldum ♥

      Sil
  5. Burası Radyo Şarampol kitabını fotoğraftan okumaya çalıştıktan sonra altta içeriği görünce kendime güldüm. :)
    Takıştırmayı bir ben beceremiyorum sanırdım. Her türlü takı bir yerlere takılma eğiliminde. Eğilimli şeyleri sevemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaaa :) Yapıyoruz arada böyle şeyler Zulal :))

      Takı meselesi tamamen alışkanlıkla ilgili sanırım. Ben de tutturamıyorum artık :)

      Sil
  6. 22 kitap çok değil. Ben kaç kitabım olduğunu hiç söylemeyeyim :-)

    Senden görüp Fink'e başladım ben de. İki günde bitti. Yazarın en iyisi olmasa da yine de keyifle okudum. İyi ki sende görüp imrenmişim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin evet bir hayli olsa gerek :)

      Birbirimizden görüp hadi dediğimiz o kadar şey oluyor ki... O yüzden seviyorum buraları ♥

      Sil
  7. Yaaaa Sebo:) bayiliyrum be sana:) hep yuzumdegulumseme seni okurken bu serilerde.Dengesiz ruh halini anlatma sekline bayildim ve yeni yil kararinin destekcisiyim lutfen 15 gun ile kalmasin:) Jane gecen gun kendine halka kupe almis,yesil uzerine siyah desenli...Hani cok renkli degil belki ama yine de onun icin bir hareket...Tak takistir sekerim,cok operim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh çok teşekkür ederim Sibelcim, gülümsetebiliyorsam sizi ne mutlu bana ♥

      Jane bence şahane bir iş çıkartıyor :)

      Öpüyorum seni ♥

      Sil
  8. en güzel ve haklı bulduğum kısmı, deneme sınavları bir ebeveynin vazgeçilmezlerinden dediğiniz an, ne günlerdi bizim de :D Kitaplar doğurmazsa bizim değildir zaten, keyfiniz bol olsun satırlardaki samimiyet hiçbir şeyde yok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle vazgeçilmez :)

      Çok teşekkür ederim ♥

      Sil
  9. yiyecekler ve komikliklerin çok hoştu :)

    YanıtlaSil
  10. neee kesintisiz iki saat mi benimkiler daha 5 yaşında deneme sınavlarına yolum uzun :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek vallahi o günler :))
      Deneme sınavına attığım gibi geçiyorum bir cafeye, ohhh mis ♥

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)