21 Ekim 2009

bizim küçük adamın komik halleri :))


Bu sıralarda bir komik haller var üzerimizde. Fazla sosyalleşti hahaaa :))))

Mesela mı? Buyrun işte......

******
Dün akşam iş çıkışı küçük adam anneanneden alınır ve belediye otobüsüne binilir. Bizimki büyümüş de küçülmüş edalarla,

- İyi akşamlay beyleeey.... diye seslenir otobüsteki ahaliye...
Ahali gülümsemekle meşgulken bir koltuğa oturur, annesine de sende şöyle otur diyip ön koltuk gösterilir.
Anne ????? bir ifadeyle otururken yerine başlar otobüstekilerle sohbete...
-Biliyomusunuz ben büyük otuluna gidiyoyum. Elyasa var, Özgüy var, Elifnuy var benim okulumda yaaaaaa....
Ahalinin içinde sevimli bir dede yaaa öylemi diye laf atar ve otobüsten ininceye kadar örümcek adam sohbeti yaptırılır adamcağıza :)))))
Ahaliden bıyık altı gülümsemeler eksik olmaz tabi....

********
Pazartesi sabahı gözlerini açamayan küçük adamı uyandırma çabaları sonuç vermeyince baba ben gidiyorum artık der.
Paşam gözlerini açar bende gelicem diye mırıldanır.... Baba hadi o zaman kalk der...
Paşam gözlerini zorla aralar;
- Duy baba gel sen yanıma, daha erken uyu biraz, hava güzel olmamış daha.... Anne sende yat buyaya tamam mı?
Bu sefer anne karışır olaya ve perdeleri açarak bak hava çok güzel oğlum, güneş çıkmış bizi bekliyor der demesine de paşam sinirlenir...
-Siz bana erken daha yat dediğinizde ben peyde açmıyoyum amaaaaaa
:)))))))

*********
Geçen hafta otobüs durağında otobüsü kaçırmanın verdiği bir keyifsizlikle yeni gelecek otobüsü beklerken paşam kutu kutu pense oynamak ister. Anne burda olmaz oğlum eve gidince oynayalım dese de ikna edemez ve başlarlar boylarına bakmadan kutu kutu pense oynamaya....
Anne bakışlara alışkın artık, kaç defa sokaklarda oynadı da karizmayı kaç defa çizdirdi hatırlamıyor bile :)
-Anneee bunun şaykısını değiştirelim mi?
^Peki ne yapalım oğlum?
-Kutu kutu piyenses, elmayı yeseeee diyelim...
^Prensesleri nerden çıkardın oğlum?
-Piyensesler çok güzel oluyor anne ama....
^!!!!!!!

*********
Anneannesine nasıl doğduğunu anlatıyor bizim bilirkişi;
Anneanne biliyomusun beni annem doğuydu. Babam dışayıda beni bekliyoydu. Doktor babamı yaydıma çağıydı. Ben bütün konuştuklayını duydum. Sonya annemin kaynından çıktım beni çok bekledikleyi için. Sonya babamın kocakına atladım ben biliiiiyooomusuuuun seeeeen

Töbe töbe :)))))

Bizimkinde bu çene ve bu hayal gücü oldukça bu maceralar bitmez arkadaşlar :))))

8 yorum:

  1. laflaraaa bak laflara büyümüş gerçekten annesi:):)
    bu fotoğrafda öyle tatlı ki maşallah
    "meltem diyze gel beni ye" diyo sanki:)
    demek prensesler güzel oluyoo hay allaaam ya :)

    YanıtlaSil
  2. :) keyifle okudum. inşallah güzel bir piyenses bulduğu günleri de okuruz maceralarını ;)

    YanıtlaSil
  3. meltemcim sağolasın. Kendinden büyük laflarına alışamadım daha :)
    Bu arada laf aramızda sanki çapkın olacak gibi. Baksana prensesler bile kutu kutu isteniyor hahaaa:)))

    biyasimadahagirdim; canım teşekkür ederim. O piyenses geldiği zaman annesi ne halde olur bilemem ama inşallah hep birlikte oluruz yine :))

    YanıtlaSil
  4. Cok keyifle okudum ilahi Oytun ya :D Allah sevdiklerine bagislasin seni kucuk adam :))

    YanıtlaSil
  5. annesi yandın sen :) piyensesler güzel oluyor diye postalamasın sonra seni :)))

    YanıtlaSil
  6. Nezihecim teşekkür ediyorum.

    Merbecim; iki gün sonra postalayacak beni zaten :)) Durum şu an itibarı ile öyle gözüküyor.

    YanıtlaSil
  7. haklısın bu çenelerle bitmez.
    yerim ben o tatlı yanakları.maşallah..

    YanıtlaSil
  8. smilenacım;
    bizde sizi öptük kocamanından :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)