1 Ekim 2009

bu sıralar takıntılıyım....


Bu hafta nasıl geçiyor hiç anlamadım. Paşamın okul krizi yavaş yavaş geçiyor gibi, sanki, galiba :) Tüüü tüüü tüüü diyelim... Bugün bana öpücük yollayarak el salladı bile... Mataramızın kerametimidir bilmiyorum. Arkadaşlarına göstermek için çok hevesliydi çünkü...

Bu hafta minnoşumun kankileri, benim Sönmez abim ve eşi İdil ablam geldi tabiki Arman'la beraber. Ben ne yazık ki bu görüşmeden kusur kaldım iş sebebiyle. Ama bizimki Arman'ı çok sevse de çok kıskanmış... Neymiş efendim neden onların çocuklarıymış, çingenelere versinlermiş, onlarla neden aynı evde yaşıyormuş da kendisi yaşamıyormuş hahaaaa:))) Bu konuda çözümü de var üstelik Arman'ı biz eve alabilirmişiz. Dolayısı ile ne oluyor İdil ve Sönmez'in oğlu olmuyor, paşam gibi onlardan uzak oluyor... Oldu dedik, bir ara söyleriz hahaaa:)))

Oğluşun böyle takıntıları varken annesi domates, süt, koyun, ördek, çilek derdinde... Fena halde farmville çılgınları arasına katıldım. F.book üyeliğim senelerdir var ama ne takip ederdim nede oralarda gezinirdim. Şu dedikleri oyunda nasıl menem birşeymiş derken bende çiftçi oldum çıktım hahaaa:))) Geçer bu sevdam da ama ne zaman bilinmez tabiii...

Aaaa birde yeni dizimi unutmamam lazım. Kış masalı.... 1-2-3 derken fena sardı... I...z adamdan takıntılıydım zaten adama... Yine taktım... Habire söylenip duruyorum hahaaa :))) Anneme kızardım dizi bu gerçek değil diye ama yaş koştukça ileri bende kaptırıyorum kendimi galiba... Allah sonumu hayır etsin hahaaa:)))

Bizden şimdilik bu kadar... Yakında yeni yeni takıntılarla karşınıza çıkarsam şaşırmayın... Saracak yer arıyorum zira :))))

4 yorum:

  1. o adamı ben de çok severim ama nedense kış masalını sevmedim. esas kız pek olmamış sanki..

    YanıtlaSil
  2. denizanası; esas kız kendini 3. bölümde göstermeye başladı yavaş yavaş. Tripli bir kız işte :)

    YanıtlaSil
  3. Suluguyla pek tatli olan oytunun teyzesi2 Ekim 2009 19:39

    Simdi ben de merak ettim su diziyi.. Beni de baslatacaksin buradan :) ki biliyorsun en son lazim olan sey ama ben geri kalirsam da olmaz:))
    Soyledim sana okul problem yavas yavas duzene girer diye.. Merak etme sen annemin asilamalarina dayanacak cocuk yok bu dunyada. Haha:))

    Oytunun sonmeziyle idili geldi demek .. Armana buldugu cozume bayildim ama.. Babam arman asigiydi simdi delikanli oldu meydan oytuna kaldi.. Soyle oytuna kucuk olma avantajini kullansin:))

    Opuyorm hepinizi

    YanıtlaSil
  4. ayyy evet babam arman aşığıydı... Arman dayıcım dediğinde erir biterdi, dilinden düşürmezdi hiç :)
    Ama Armanda çok tatlı dilliydi. Hoş şimdide çok cana yakın ve hatırşinas bir delikanlı :))

    Bu arada diziye başla da kusur kalma :))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)