7 Ekim 2009

made in BEN / bölüm 1

Yenilerde çok fazla boyama işleri ile uğraşamıyorum. Sebep belli: Evdeki bıcırık :)) Boyaları alt üst ediyor, parmak atıyor, her şeye ben yapıcam diye atlıyor vs. vs....

Ancak uyuduğu zamanlarda başka bir işim yoksa ilgilenebiliyorum anlayacağınız.

Oytun bebekken yada henüz kurcalamaya başlamadan yapmış olduğum objeleri gösteriyim istedim sizlere. Belki bir arkadaşımızın işine yarar, fikir verir... Değil mi ama :))


Bunlar canımın yatak başları. Yaklaşık 3 sene önce yaptım. Bildiğiniz beyaz lake yatak başlarını ilk önce turkuaz rengine boyadım. Üstünü manolya rengini kullanarak sünger yardımıyla kapattım. Üzerine ben pırt pırt diyorum bir fırça yardımı ile rengarenk boyalar fışkırttım. En son dekopaj resimleri kesip yapıştırıp vernikleyerek bitirdim.


Kardeşimin bekarlık evinde böyle küçük bir dolap vardı. Normal ahşap bir dolap. Aynı yöntemi dolaba da uygulayarak takım yapmıştım.


Bunlarda dolabın yan yüzleri...

Aslında zemini daha açık renk yapsaymışım biraz daha güzel olabilirmiş. Ama o zaman aklımıza böylesi yatmıştı :))

Devamı gelecek...

3 yorum:

  1. allah bağışlasın canım ya çok tatlı 2 ay sonra benmde oğlum olucak nasip olursa,kızım var birde oğlanın tadına bakıcaz:)dolap süper olmuş gerçekten yanlız zımpara falan yapmadan boya sürmek vs,daha sonra kabuk kabuk kalkar diyorlar sizde olmamış sanırım böyle birşey

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin meraklıbeti;

    Sağlıkla gelir inşallah oğlun.
    Zımpara konusunda evet doğru söylüyorlar. Ham malzemelerin mutlaka zımpara olması gerekiyor. Her boyama işleminden önce. Fakat benim boyadığım malzeme ham ahşap değildi. Normal vernikli bir mobilyaydı ikisi de. İlk rengim olan turkuaz rengini tutturabilmek için ben diyim 8 kat sen de 10 kat boya attım. Dolayısı ile zımpara atmadım. Şu anda problem yaşamıyorum. Dedim ya boyayalı 3 sene oldu ve üzerinde tepine tepine kullanıyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. anladım,amin teşekkürederim,hoşbulduk:)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)