19 Kasım 2009

anne bak hep sana çalışıyorum bu aralarda farkındamısın :)

Hafta sonu büyük kısmı tamamlanan, hafta içindede rütuşları tamamlanıp verniklenen çerçeveler sonunda fotoğraflanabildi :)


Bu çerçeveler hani bildiğiniz plastik çerçevelerden. Kocaman firma yazıları vardı altında...
Annoşumunda yatak odasında çerçeveye ihtiyacı vardı. Bunlar çıktı ortaya :))


Bunlarda bildiğimiz ikea çerçevelerinden. Birkaç sene önce anneme eski çocukluk resimlerinden bir tablo yapmıştım siyah zemine. Tek başına çok çıplak duruyordu. Bu dört çerçeve de o tablonun yanına komşu geldi :)

Bu arada hemen bir hatta iki inci daha eklemeliyim unutmadan paşamın eşsiz diyaloglarından :)))

Dün akşam anneme işten çıkıp geliyorum demek için telefon açtım. Oğluşum açtı telefonu :)
Benim sesimi duyuverince başladı şirinliğe...
Anneanneni ver oğlum telefona diyince vermek istemedi telefona...
Sebep: ANNEANNEMLE KONUŞMA SAKIN O ÇILDIRDIIIIII YİNE....
hahahhaaaa:)))
Acaba kim çıldırttı ??????

Ve yine Salı akşamı gece uykusuna yatarken oğluşum bana hadi gel evlenelim dedi :)))
Hınk diye kalsamda hemen toparlanıp bunun mümkün olamayacağını anlatsamda minik kuşuma o beni yanında gelin olarak görmek istiyormuş hahhaaa:)))

Şimdilik kendinize iyi bakın efem... Yeni çerçevelerimle yarın (inşallah maşallah) yine geleceğim :)
Bugünlerde çok hamaratım çooookkkk.....

10 yorum:

  1. hamarat kadın.bu ne hız.hergün yeni bişeyler yapıyorsun.aferin.
    benimkiler de annaneyi bazen çıldırtıyor...

    o hamarat ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  2. smilenacım bu sıralarda bende kendime şaşmıyor değilim hani :))
    sardım bakalım tekrar boyama işine.

    Öptüm kocaman sizi..

    YanıtlaSil
  3. valla süper olmuş ellerine sağlık
    ya bu velet çok akıllı ama yaaaa maşallah yakışıklım benim

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ediyoruz meltem teyzesiii. Seni ve nehiri kocaman kucaklıyoruz.

    YanıtlaSil
  5. valla varaklı gibi olanlar da süper ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler stil direktörcüm :)

    YanıtlaSil
  7. obereeey bayram geçti yahu nirdesiniz
    geçmiş bayramınız kutlu olsun
    çok bayramlar gör yakışıklım :)

    YanıtlaSil
  8. meltemcim geldik geldik...
    Bizde sizi kocaman öptük canım. Sizinde geçmiş bayramınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  9. marifetli ablanin kardesi3 Aralık 2009 22:59

    Ablasi bol incili yazilar bekliyouz senden ona gore, sen de pasam gibi potansiyel oldukca inciler bitmez:)

    Cercevelerin iclerinde resimli asilmis halini de gordum cok guzle olmus ellerine saglik, cok begendim.. Buraya gelip evime el atmani sabirsizlikla beliyorum haha:))

    YanıtlaSil
  10. ben senin evine el attığımda kocanın yüreğine inecek haberin yok hahaaa:)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)