14 Aralık 2019

2020'den beklentiler / 1 MİM




Çok güzel bir mim konusu değil mi? Tam da yeni yıl ruhuna büründüğümüz şu sıralarda...
Sevgili Hayat Yazıyor blogu başlatmış, Sevdiğim Günlük de beni mimlemiş sağolsun.

Yeni yıl demek yeni umutlar, yeni hedefler, yeni çizelgeler demek benim için... Gerçekçi baktığımızda 31 Aralık'tan bir farkı yok aslında... 1 Ocak sabahı kalktığınızda sihirli değnek geçmiyor elimize belki ama tazeleniyormuşuz gibi hissediyoruz çoğumuz... Başlangıç hissiyatı belki de bizi bu kadar umutlu kılan... Neyse efenim hayalperest ruhumu çok da şaha kaldırmadan hedef minvalinde beklentilerimi sayayım en iyisi ben 😉

* Bu sene güzel bir tatil beklentisi içerisindeyim... Deniz-kum-güneş üçlüsünde olmayabilir de, hiç sıkıntı yok... Ama en az 1 hafta koşturmacasız, sakin, huzurlu bir şekilde paşa gönlümü kırmayacağım bir tatil istiyorum... Sevdiklerim de olsun ama yanımda...

* Şifa istiyorum 2020'den... Şükür çok büyük sağlık problemlerim yok ama malum kıtır yaşlardayım :) Sağlık en büyük hediye ♥

* Hayatım boyunca sporun her türlüsü bana işkence geldi. Yapamıyorum bu konuda da kendimi zorlayamıyorum. Ama en azından düzenli yürüyüş yapmam gerektiğinin de farkındayım... Kendimden en büyük beklentim bu başlangıcı yapıp, devam ettirmek... Hadi Şebo yürü be kim tutar seni gazlamasını sürekli ensemde hissedeyim :)))



* Spor, yürüyüş demişken kilo problemlerine de girmek lâzım... Bak bu konuda hayalperestliğimi şaha kaldıracağım hiç kusura bakmayın :))) Hani diyorum şöyle yattığım yerden yağlarımın akıp gittiği sonra da sarkıklarımın toparlandığı bir yöntem çıksa ve beni denek yapsalar 😂😂 Bekliyorum 2020 cim.. Evrene bu konuyla ilgili tüm pozitif mesajlarımı yolluyorum her daim :)



* Yeni insanlar, yeni yerler, yeni öğrenimler, yeni, yeni bir sürü şey girsin hayatıma... Değişim ve gelişim son nefese kadar sürmez mi zaten... Öğreneyim, uygulayayım, öğreteyim.... Daha çok kitap okuyabileyim, daha çok film izleyebileyim, hobilerime vakit ayırabileyim... Boş kalmayı sevmiyorum ben... Evet 2020 tempolu bir yıl olsun kesinlikle...


* Evde ufak-tefek değişimler istiyorum... Vaktim var evet değiştirebilirim, hmmm bu hiç de zor değil gibi yaklaşımlar ne yazık ki çözmüyor bu sorunu... Nakit lâzım :))) Günümüz şartlarında zaten kılı kılına giderken de birikim yapmak imkansızlaşıyor haliyle... Piyangodan başka şansım yok gibi :)) O da satıldı gerçi ama gökten zembille başıma para yağabilir mesela... Ya da Mısır'da bir büyük büyük büyük paşa dede fikri de hiç fena değil 😂😂 Ya da dur ben banka soyayım :) Var mı benimle gelecek olan ?

* Evdeki ergenime akıl-fikir istiyorum... Savaşmaktan yoruldum yeminle... Fazla değil, her dediğimi yapsın, her dediğimi he desin yeter hahahaaa :)) Şaka şaka... Kendi sorumluluklarını yerine getirsin yeter...


Sanırım ben bu listeyi sonsuza kadar uzatabilirim :) 2020'ye çok da yüklenmemek lazım...
Mutlu olmak çok zor değil, hepimize mutlu olmak için şans versin ♥

Ben bu mimi kimlere paslıyorum; Handan, Şule ve Mor Düşler Kitaplığı haydi sıra sizde ♥


30 yorum:

  1. Bütün dileklerin gerçekleşsin canımcım, fıstık gibi bir yıl olsun.

    Yaa beni biri daha mimlediydi, hatırlamıyorum tine, valla bir mim defteri tutmam lâzım :/

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel istekler aslında 😋 hepimize önce sağlık ve huzur getirsin

    YanıtlaSil
  3. Olabilitesi çok yüksek ve samimi istekler, umarım tüm dileklerin gerçekleşir :)
    Yattığın yerden yağların akıp gittiği bir yöntem var ama yaptırma tabi, neler duyuyoruz.
    Yeni yılın çok güzel geçsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa :) bence de o yönteme başvurmayayım ;)
      çok teşekkür ederim, hep birlikte inşallah ♥

      Sil
  4. Aslında beklentilerin için doğru yıl olabilir. Çünkü 2020 değişim ve başlangıçlar yılı olacakmış. Umarım güzellikler getirir çünkü 2019'da yorulduk hepimiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne yorulmak Sibel... Geçti inşallah artık..

      Sil
  5. Dileklerin gerçekleşsin şahane bir yıl geçir Şebo

    YanıtlaSil
  6. Dileklerimize ulaşabildiğimiz, güzelliklerle ve sağlıkla dolu bir yıl olur umarım :)

    YanıtlaSil
  7. Yaaa ne tatli yazi Sebnem:) hepsi gercek olsun dilerim canim benim.Evet lutfen yuruyuse basla,cok iyi gelecek sana soz veriyorum.3 gun ile basla mesela,yarim saatten.Ben de yazayim bu mimi.operimmmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yürüyüşlerine yapamadığımdan dolayı hayranım... Bu sene deneyeceğim şansımı ;)

      Sil
  8. netten soyumuza bakıyorduk ya bi ara meşhur olmuştu keşke mısır'a dayansaydı belki miras kalırdı büyük büyük teyzelerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehheee keşke :)) Ama korkuyorum bize miras olarak borç kalmasın sakın :))))

      Sil
  9. Ergene akıl fikir kısmında kahakaha attım. Tüüm beklentiler gerçekleşsiin. Gerçekleştikçe de buraya yazın mutlaka 😍

    YanıtlaSil
  10. "Piyangodan başka şansım yok gibi :)) O da satıldı" ben de bu vurguya bayıldım :)) şimdiden mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  11. sanaaa spor ve tatil diliyoruum. bak son ağaç ev sohbeti sana uygun o zaman dapsanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sıralar yazmaya fırsat bulamıyorum deep ama yazmaya çalışacağım ;)

      Sil
  12. İnşallah tüm dileklerin gerçek olur Şebo.

    YanıtlaSil
  13. Ay umarım hepsi gerçekleşir:) Kendim için de düzenli spor diliyorum:)) Ergen meselesine girmeyeyim, x2 bendeki durum:))

    YanıtlaSil
  14. Davet için teşekkürler Şebnem. Bugün blogumda yazdım. Umarım 2020 hedeflerimizin gerçekleştiği bir yıl olur. Özellikle ikimizin de ortak isteği olan spor yapma isteği ve fazla kiloların gitmesi gerçekleşse ne güzel olur. Amin :-)

    YanıtlaSil
  15. Tüm dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olsun 2020. Olumsuzlukların hepsini 2019' da bırakalım değil mi? Yeni başlangıç, yeni umut...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yeni başlangıçlar, yeni umutlar :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)