17 Aralık 2009

heheeee :)) Bir bu kalmıştı el atmadığım ;)


Sevgili arkadaşım Nurdan'ın ikizleri oldu geçen hafta. Ancak evlerine gelebildiler....
Hadi dedim Oytun'a gel yardım et bez pasta yapalım...
Minnoşum o popoya bağlanıyor yenmez diye inat etsede bezleri lastiklemek hoşuna gitti :))













Lastikledi, lastikledi... Offf amma çok oldu dedi yarısında bıraktı hahahhhaaa :))











Kurdeleleri bağladıktan sonra süsleme işi için minnoşumun uyumasını bekledim. Sabah kalktığında kıyamam üstüne yerleştirdiğim hayvanları görünce aklı kaldı :))
Binbir çeşit hayvanı olmasına rağmen ama ama amaaaa diye diye durdu.
Onun neden yokmuş aynılarından :)))








Yanına hediyelerimizi de paketledik...
Biz bugün ikizleri koklamaya gidiyoruz :)
Pastamızı inşallah taze annemizde beğenir .....

16 yorum:

  1. ne yaratıcı bir sunum bu böyle :)
    80 sene düşünsem gelmez aklıma :)
    Bebişlere sağlıklı hayırlı ömürler olsun :)

    YanıtlaSil
  2. vallahi fundacım benimde normal şartlarda aklıma gelmezdi böylebirşey. Sağolsun marifetli blogcu arkadaşlarımız yapmışlar hadi bende deniyim diye yola çıktım canım.
    Beğenmene çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. ay ne kadar yaratıcısın.bence bayılacak anne.benim için de koklayın.ah o bebek kokusu yok mu.bitiyorum...

    YanıtlaSil
  4. smilenacım sağolasın :)
    koklamazmıyım hiç.... içime çekerim sana da gönderirim ;)
    öpüldün canımcım...

    YanıtlaSil
  5. siz nasıl bir anne oğulsunuz böyle?... anne becerikli, oğul becerikli :)) ikiniz de çok güzel şeyler yapmışsınız, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  6. oytun un kime çektiği belli oluyor:D eline sağlık çok güzel olmuş pasta. benim de bir siparişim var bekliyor(inşallah erken doğum falan olmaz:S )
    bu arada oyuncaklar gerçekten güzelmiş benim de aklım kaldı:D

    YanıtlaSil
  7. merbecim teşekkür ederiz canım :) kocaman öptük seni ;)

    YanıtlaSil
  8. biryasimadahagirdim;
    sizler kadar olmasa da yapmaya çalıştım birşeyler canımcım :)

    YanıtlaSil
  9. ahahahaa çok yaratıcısın yaaaa çok esprili bi hediye olmuş çalabilirmiyim bu fikri:))

    YanıtlaSil
  10. meltemcim yap vallahi sende... Çok hoş bir hediye oluyor ;)

    YanıtlaSil
  11. çok şirin olmuş bu renklerle süslemeniz, eminim çok beğenirler

    YanıtlaSil
  12. merhaba burcu'cum.... annemiz beğendi evet ve senin beğenmenede çok sevindim ;)

    YanıtlaSil
  13. Ablasi ucanla kacan bile kurtulamiyor, elini attigin isi en guzelinden yapiyorsun:) Pasta harika olmus pasamin hayvanciklarda gozu kaldigi kadar var:) hediyelere de bayildim hele o minik ayakkabilar.. Saglikla mutlulukla buyusun Ece ve Efe

    YanıtlaSil
  14. yaptık nihayet işte yaparmıyız yapamazmıyız derken :)) Bu arada ikizlerin isimleri değişmiş dün hahhaaa :)) bakmışlarki sülalede bilmedikleri bir sürü ece var yeni doğan eren-irem yapmışlar hahaaa:))
    şimdi yeni yazı gönderilecek en afillisinden ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)