17 Şubat 2010

pisiciklerim :))


Benim bu pisiciklerimin başına gelmeyen kalmamıştır herhalde....
Paşamın ilk yürümeye başladığı zamanlarda kulakları kemirilmek suretiyle bucak bucak kaçırılmıştır kendisinden :)))
Sonra tamam büyüdü artık ellemez dediğimizde dinazorlarına yem yapmak suretiyle ordan oraya fırlatılmışlardır...
En son olarak temizlikçimizin zaiyatları arasına girip kulakları kopartılmıştır....
Geçen hafta sonu kulaklarını tamir edip yamalar yaptım.
Üzerine bir vernik...
Birde arkalarına ip yapıştırdım...
Biliyorum duvara yerleştirmek için yapılmamış pisiciklerim ama ben mutfak duvarıma yerleştirdim bile :))
Bunların altına bir arada raf yapıp mini pisiciklerimide onların yanına rafa yerleştirmeyi düşünüyorum...

4 yorum:

  1. Evdeki en buyuk pisicigin teyzesi17 Şubat 2010 20:24

    Pisicikler yerlerini bulmus bence en sonunda:) artik huzura kavusmuslardır umarim!!
    pasami kocman kocaman ama daha da koaman opuyorum!!!

    YanıtlaSil
  2. Sanırım artık Oytun'un gazabından kurtulmuşlar:))Yükseğe assaaydın biraz:))

    YanıtlaSil
  3. paşanı kocaman öpücem teyzesi akşama sen hiç merak etme ;)

    YanıtlaSil
  4. sinemcim inşallah kutulmuşlardır :) ne kadar yükseğe asarsam asayım bizimkiler biliyorsun aklına koyduklarını yaparlar :)))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)