1 Mart 2010

bugün....


Hepsi arkadaşlarını kendi evlerinde görmek istiyordu...
Oyuncaklarıyla oynamak, paylaşmak, belki de yaşadıkları evi göstermek...
Öğretmenimiz bu konuya çok güzel bir çözüm yolu buldu...
1 saatliğine ev ziyaretleri yapmaya başladılar...
İlk Zeynep'le başladık...
Nasılda cıvıl cıvıllardı görmeliydiniz...


Geçen hafta yaptılar robotlarını  :))
Bayıldım.... Sizlere de göstermek istedim şeker robotumuzu....

Ben haftaya çocukların enerjisini alarak başladım...
İnanılmaz keyfliyim ;)
Sizlere de keyifli bir hafta diliyorum....

4 yorum:

  1. kapi kapi gezen pasanin teyzesi1 Mart 2010 17:09

    haha:)) Bizimki cildiriyordu, servisten en son ben iniyorum kimse benim evimi gormuyor diye:)) Demek ev oturmalarina basladilar.. Bu cocuklardan korkulur vallahi!!!

    YanıtlaSil
  2. korkulurki ne korkulur hahaaaa :)) şimdi sıra bizde... bakalım paşa misafirlerini nasıl ağırlayacak ;)

    YanıtlaSil
  3. evet bizimde var böyle günümüz akşamları oluyo ama annelerde geliyor,çok kalabalık oluyo sizinki daha iyimiş,ben hamilelik falan derken daha gelmediler bana...

    YanıtlaSil
  4. böylesi daha iyi bencede :) birkaç anne katılıyor sadece... amaç çocukların gönlünü etmek zaten...
    sizinki telaşeli oluyordur...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)