24 Mart 2010

yerdemiyim, göktemiyim evet evet ben 80 lerdeyim...

Hani sizi sizden daha iyi bilen insanlar vardır yaşamınızda....
Yüreğinin sıcaklığını kilometrelerce uzaktan hissedebildiğiniz...
Gençliğinizin, hercailiğinizin, deliliğinizin, ruhunuzun şahididirler hani...
Dostun, arkadaşın, sırdaşın, yüreğine dokunandır hani....

Kaybetmiştik izimizi...
Ve tam 17 sene sonra....
Onun sesini duymak nasıl güzeldi....
Titredim konuşurken, gözyaşlarım süzüldü istemsizce...
Seneleri dakikalara sığdırmaya çalışarak bıcırdadık....

Canım arkadaşım, biricik semram bulduk birbirimizi yaaaa....
Yok berisi artık :)

4 yorum:

  1. Şu hayatta birikimin en iyisi "dost", "arkadaş" biriktirmekmiş...Okurken çok duygulandım.

    YanıtlaSil
  2. pasttel;
    kesinlikle!!! Bütün gün zıp zıp top gibiydim vallahi :)

    YanıtlaSil
  3. canııııım ne kadar güzel çok sevindim gözün aydın..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)