9 Haziran 2010

başlık yazmasam olur mu : )



Kardeşim geliyor taaaa uzaklardan :))
Geri sayım başladı 3 kala....
Annoşum kıpır kıpır, ben kıpır kıpır....
Paşayla ilk önce sarılma kavgası başladı bile :))
Atağa kalkıp onu havaalanında mızıldatsammı diye hain düşünceler bile var kafamda...
Heyecandan olsa gerek muzurluk var sürekli bünyede....

İşyerinde motor taktım....
Sosyalleşeceğiz ya bol bol inşallah...
Hatta birkaçgün kafa iznide yaparmıyım; yaparım, yaparım dimi diye gaz vermecedeyim kendime...

Hadi ben kaçar artık, bu kadar mola yeter :))

2 yorum:

  1. Sabirsizlanan kardisin9 Haziran 2010 20:41

    Avrupa yakasindaki dergi muduru gibi yaptigimi dusun ellerimi sonra da calis calis dedigimi:)) alis k ikafa izinlerin olabilsin :)) Coooooook ozledim sizi, her saat kiymetli olacak simdi oraya gelince!

    YanıtlaSil
  2. :)) hemde nasıl kıymetli olacak... ben şimdi hangi gözüm ne kadar görecek onun tasasına düştüm bile hahaaaa :)) kabul ediyorum manyak bir ablan var senin...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)